یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

سفر و خاطره

1393/5/31 23:23
نویسنده : مامان الهه
832 بازدید
اشتراک گذاری

هفته سوم مرداد ماهِ گرم امسال رو یه جور متفاوتی شروع کردیم. بار و بندیل سفر بستیم و همراه همسفرای همیشه همراهمون خاله وحیده و عمو رضا و پارمیس گلی راهی یه سفر یه هفته ای شدیم به سمت غرب ایران و تبریز زیبا. گنبد سلطانیه به دوستای عزیزمون رسیدیم و دیدار تازه کردیم. انگار شما بچه ها بیشتر از ما دلتون برای هم تنگ شده بود که مسیر زنجان تا تبریز رو از هم جدا نشدین و هردو تون توی ماشین کنار هم نشستین و تا خود تبریز برای هم ریز ریز حرف میزدین و میخندیدین و بازی میکردین. دوسه روزی تبریز موندیم و لحظه به لحظه اش رو برای خودمون خاطره های زیبا ساختیم و از مهمون نوازی مردم تبریز سرمست بودیم .الحق که این بیت شعر، مهمون نوازی مردم تبریز رو به خوبی توصیف میکنه که:

شهر تبریز است و جان قربان جانان میکند     سرمه چشم از غبار کفش مهمان میکند.

بعد از تبریز هم راهی سرعین شدیم تا هم از هوای خوبش استفاده کنیم و هم از آب گرمش بهره مند بشیم. وای که چقدر توی استخرهای آب گرمِ سرعین با پارمیس بازی کردین و خندیدین. اونقدر بازی و شیطنت کردین که وقتی از استخر اومدیم بیرون ،پارمیس از خستگی خوابش برد تا صبح فرداش و فردا تا چشم باز کرد بازم سراغ استخر میگرفت و هردو لحظه شماری میکردین تا عصر بشه و دوباره برید آب بازی...لحظه لحظه های سرعین برامون خاطره شد و گفتیم و خندیدیم.یادش به خیر... آخر سفرمون هم از گردنه حیران گذشتیم و رسیدیم به دریایی که چشم انتظارش بودی و دلت میخواست هرچه زودتر برسی بهش و اینبار برخلاف دفعه های پیش از دریا نترسیدی و حسابی بازی کردی .من و بابا تموم سعیمون رو کردیم که بهت خوش بگذره و برات پرخاطره بشه نفسم. بابا محمد سنگ تموم گذاشت برامون و کاری کرد که به همه خوش بگذره. دست مریزاد داره بابای گلت.

دست یاری به سمت خاله وحیده دراز میکنم تا عکسهات رو بهم برسونه این چندتا عکس رو داشته باش تا بعد نفسم

 

شهربازی لاله پارک

 

خونه کله قندی روستای کندوان و گلیمهای خوش آب و رنگش

پیست آلوارس سرعین

دختر اسب سوار من بر فراز آلوارس

اردبیل، تندیس ختایی

 

جاده اسالم به خلخال

 

 

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان مهدیه
1 شهریور 93 9:03
سلام عزيزاي دلم ، هميشه به سفر و گردش و تفريح . خوشحالم كه بهتون خوش گذشته و در كنار دوستاي خوبتون شاد و خوشحال بودين . به به چه سفر خوبي هم بوده و چه جاهاي زيبايي رفتيد .
مامان الهه
پاسخ
ممنونم عزیزم..
مامان فريبا
1 شهریور 93 13:39
همه ش يه طرف اون عكساي ناز يسنا و پارميس و عكس آخري كه چشمم رو به جمال تو روشن ميكنه يه طرف. الهيي هميشه براي هم خاطره هاي زيبا بسازين خونواده ي عاشق، خونواده هاي عاشق
مامان الهه
پاسخ
قربونت دوست خوبم که هنوز طعم دیدارت رو نچشیدم بانو... امید اونروز که کنار شما خاطره بسازیم و سرمست بشیم
رضوان
1 شهریور 93 15:23
به به چ عالی..چ عکسهای قشنگی...همیشه شاد باشید :-*
مامان الهه
پاسخ
ممنون
مامانی
5 شهریور 93 16:28
به به خوش به حاتون مسافرت اونم کجا تبریز و سرعین و ... صفا سیتی و...همیشه خوش باشید عزیزای دل
مامان الهه
پاسخ
ممنون
مامان مینا
6 شهریور 93 15:51
همیشه به سفر .و داشتن روزای شاد. چه باحال. ماهم امسال رفتیم سرعین و از گردنه حیران رد شدیم. جای باصفایی بود. و بازم چه جالب متین هم اوایل از دریا میترسید ولی این دفعه نه. خیلی هم خوشش اومد و حسابی بازی کرد.
مامان الهه
پاسخ
ممنون عزیزم. چقدر جالب که کارای متین و یسنا همیشه کاراشون شبیه به همه.. حسابی گل پسرات رو ببوس عزیزم
مامان ترنم
15 شهریور 93 13:09
هميشه خوش باشيد الهه جون. چه عكسايي از يسنا گلي انداختي. چه جالب ما هم كنار همين رودخونه جاده اسالم به خلخال عكس انداخيم.
مامان الهه
پاسخ
مرسی عزیزم