یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

وِرک سرزمین آبهای روان

1392/3/27 17:00
نویسنده : مامان الهه
995 بازدید
اشتراک گذاری

روستای ورک الموت

صبح روز دوم با یه انرژی وصف ناپذیری از خواب بیدار شدم با اینکه شب قبلش تا نیمه های شب با دوستان گرم صحبت بودیم و خیلی دیر خوابیده بودم ولی صبح با تمام قوا ساعت 6 بیدار شدم. دلم میخواست همه رو بیدار کنم که یه پیاده روی صبحگاهی داشته باشیم ولی شما کوچولوها تو خواب نازی بودین که دلم نیومد بقیه رو بیدار کنم. این شد که خودم تنهایی راه افتادم تو کوچه های روستایی که اقامت داشتیم و پر شدم از عطر دل انگیز صبحگاهی. اونروز صبح قرار بود که بریم سمت قلعه واسه همین بعد نیم ساعتی که گشتم ترجیح دادم که برگردم و بقیه قوام رو بذارم واسه کوهنوردی و بالا رفتن. آخه میدونی مامانی خود روستاش هم کم از کوهنوردی نداشت. وقتی برگشتم بقیه هنوز خواب بودن واسه همین نشستم توی ایوان خونه که شما خانم گل بیدار شدی و به دنبال من اومدی توی ایوون نشستی .خنکای صبح هردومون رو سرحال آورد و با هم منتظر بیدار شدن بقیه شدیم. بعد از صبحانه برنامه تغییر کرد و قرار شد به جای قلعه بریم دوری تو منطقه بزنیم و اینبار وِرک مقصدمون شد . یه روستای دنج و زیبا و پردرخت و پر آب. اینجا رو خیلی دوست داشتم میدونی چرا مامانی؟ چون اینجا با طبیعت آشتی کردی و پاتو به آب زلالش زدی به هوای پارمیس و شیر فرهاد .اینجا یه حس دوست داشتنی خاصی داشت. ما بودیم و طبیعت زیبای خدا... کوههای سبز و سر به آسمون کشیده ، آبشار با صلابت و پاکش و رودخونه زلالش.

روستای ورک الموت

 

الموت

 

آبشار الموت

 

الموت

 

الموت

 

الموت

اینقدر سرگرم بازی و سنگ انداختن توی آب و آب بازی بودین که یه عکس سه نفره خوشگل ازتون ندارم هرکدومتون کار خودتون رو میکردین. امید که خاله وحیده توی دوربینش عکس سه نفره خوبی ازتون داشته باشه. وقتی هم که میشد عکس بگیری شارژ دوربینم تموم شد. ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان سونیا
20 خرداد 92 10:05
واقعا رفتن به دل طبیعت بکر لذت میبره و سر شوق میاد امیدوارم این شادی و حس زیبا مستدام باشه
عکسها خیلی قشنگن وعکس یسنا جون واقعا قشنگ شده


مرسی بانوی اول
مامان مهبد كوچولو
20 خرداد 92 12:55
به به به چه طبيعت قشنگي !! چه الهه ي سحر خيزي !! عزيزم هميشه خوش و خرم باشيد . دوستي يسنا با طبيعت رو هم بهت تبريك ميگم اميدوارم كه هميشه زلال مثل آب و سبز مثل درخت و تازه و سرحال مثل خنكاي صبح باشيد


ممنونم عزیزم... شما هم همیشه مثل نسیم صبحگاهی بوزید برما تا پر انرژی شویم
مامان نیروانا
20 خرداد 92 13:57
نوش جونت الهه جونم، میگم چقدر بچه هامون همینجور بیشتر به هم شبیه میشن و اون اتفاقایی هم که براشون میافته!!! پُستای مشهد رو که ایشالا گذاشتم بیشتر متوجه میشی عزیزم.
دلم میخواد همه ی این خوشگلا رو ببوسم. جونم که پارمیسم عجب بزرگ شده


فدات. انگار تفاهمهای خونه هامون داره روز به روز بیشتر میشه انگار.. منتظر خاطره های قشنگ مشهدتون هستم.
ارین و مامانش
20 خرداد 92 14:42
ما هم یک محله ای به اسم خور در جاده چالوس داریم که همین شکلی است


چه عالی
مامان پارمیس
20 خرداد 92 16:11
وای الهه جون. هزار آفرین به این ذوقی که تو وجودت هست. چه عکسای قشنگی. خیلی دوسشون دارم. منم عکس دارم ولی این روزا درگیرم ولی قول میدم به زودی بذارم.


میدونم عزیزم این روزا درگیر یه مرحله تکاملی دیگه پارمیس نازم هستی.منتظر عکسهای قشنگت هستم نازنین
مامان ترنم
20 خرداد 92 16:54
همیشه به سفر عزیزم.
خیلی خوبه که حال و هواتون عوض شده و کلی روحیه گرفتین.


مرسی لیلا جون. خیلی خوب بود به خدا دلم میخواد دوباره برم
مامان ترنم
20 خرداد 92 16:55
عزیزم به یک بازی وبلاگی دعوت شدی . خوشحال می شم وقتی پست بازی رو آپ کردی خبرم کنی.
مامان هامان
20 خرداد 92 18:31
سلام عزیزم از اینکه اینقدر پرانرژی هستی لذت میبرمواقعا به این مادر باید آفرین گفت امیدوارم همیشه سرزنده و شاد باشید از اینکه همیشه به یادمون هستید واقعا خیلی خوشحال میشم ازتون ممنونم تازه دیروز امتحاناتم تموم شد با کار و درس و ....واقعا فرصتی برام نمونه منو ببخش عزیزم میبوسمتون


سلام. خوشحالم اومدی رز عزیزم. خیلی نگرانت شده بودم همین که بدونم حالتون خوبه کافیه عزیزم امیدوارم امتحاناتت رو خوب داده باشی. هامان گلم رو ببوس
بابای شیرفرهاد
20 خرداد 92 20:57
من از این آبشار خاطره خوبی ندارم چون بعد از رفتن زیر اون مامان فرهاد منو دعوا کرد


آخی ولی تقصیر خودتونه ها خانم گفتن نرو من میترسم ولی گوش ندادین...ملیحه جون هم نگران افتادن شما بود و بس
مامان اناهید
20 خرداد 92 23:50
ایشالا همیشه به گشت وگذار تو دل طبیعت بکر مشغول باشین خانمی وخانم طلا


ممنونم عزیزم
مامان محمدرهام جون
21 خرداد 92 0:54
چه طبیعت زیبایی ،به به همیشه شاد وخوش وسلامت باشید


مرسی
عمو محمد
21 خرداد 92 8:43
سلام عمو صبت بخیر
به به چه عکسایی سومی وایده!! بچه ها چقد با حال افتادن اینا همش با همون دوربینه؟ گوشی؟ هیشکدااااام؟ اصلا همش عااالیه قبلیا اینا حتما بعدیا
چه ژستایی میگیری تو کی اینا رو بهت یاد میده؟ خودآموز داری؟
یه همچین عکاسایی داریم ما



سلام عمو.همش با دوربین خودمونه.فقط حیف شد که یه عکس دسته جمعی نداریم هممون. یه ایمیل بدین واستون بفرستم. عکاسامون همه عالین.
مامی امیرین
21 خرداد 92 11:45
وای چه طبیعت قشنگی..
خیلی لذت بردم از دیدن عکسهاتون.
ایشالا همیشه خوش باشین.


ممنون
مامان نیایش
21 خرداد 92 14:19
رفتن به طبیعت روح آدم رو تازه میکنه به به خیلی قشنگ بود همه عکس ها عالی جای ما خالی


جاتون که خیلی خالی بود عزیزم...
مامان کوروش
23 خرداد 92 22:57
سلام عزیزم همیشه به مسافرت و گردش شاد باشید عزیزم چه جای با صفا و قشنگی رفتید دل طبیعت


ممنونم
مامان متین
30 خرداد 92 21:38
به به چه جای با صفایی .چقدر درختاش سبزن .اشالله همیشه به گردش و تفریح.