یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

نظرات (10)

رضوان
19 مهر 93 15:30
وای چ عکسهایی....وای چ دخملی...دلم تنگ شده واسش :-*
مامان الهه
پاسخ
قربونت برم خاله جونی
مامی فاطمه
20 مهر 93 8:29
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانمااینماه عکس شام هم بزاری درصدجایزه گرفتنت بالا میره میدونم کدبانویت حرف نداره بیاتاازسلیقت بهره ببریم وسلیقه ی دوستان هم ببین امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامان مهدیه
20 مهر 93 10:22
هميشه به سفر عروسك خوشگل . هميشه شاد و سلامت باشي عزيزكم
مامان الهه
پاسخ
ممنون
H N
22 مهر 93 13:38
سلام تنهايي رفته بودي شمال
مامان الهه
پاسخ
چرا تعجب کردین؟؟عکسهای یسنا رو فقط گذاشتم
مامانی
23 مهر 93 12:02
همیشه به سفر خیلی عکس های خوشگلی شده ادم هوس میکنه دوباره بره دریااااااااااااااااا
مامان الهه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مهتاب مامان آذین
27 مهر 93 7:02
سلام یسنا جونم خوبی خاله " دریا خوش گذشت؟ دلم واست تنگ شده بود
مامان الهه
پاسخ
ممنون عزیزم..جای شما خالی
مامانی
27 مهر 93 14:20
حرفم نیومد
مامان مینا
29 مهر 93 10:43
ایشاله همیشه لباتون خندون باشه .و سفرهای زیادی رو کنار هم داشته باشید.
مامان الهه
پاسخ
ممنون عزیز دلم...
زینب صبوری
30 مهر 93 21:05
همیشه به گردش و شادی ...برقرار باشی دوستم
مامان الهه
پاسخ
ممنون دوست مهربون من
مامان محمد امین
19 مرداد 94 14:31
سلام یسنا عروسک خانوم خوشگله درخواست دوستی پسرمو قبول نکردی ک خانوم خوشگله
مامان الهه
پاسخ
همین الان قبول شد