یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

هنر سرانگشتان کوچک تو

1393/5/12 13:10
نویسنده : مامان الهه
648 بازدید
اشتراک گذاری

کلاس سفالت هم تموم شد و با یه کوله بار تجربه های جدید برگشتی خونه... تجربه شیرینی بود برات و خیلی دوست داشتی. با دستای کوچولوت با تمام توانت گِل رو ورز میدادی و یه اثر هنری خلق میکردی و کلی ذوق میکردی و سریع میگفتی مامان زود عکس بگیر برای بابا هم ببرم... هرچند همیشه هم مامان فراموشکارت یادش میرفت دوربین با خودش بیاره و با موبایل عکس میگرفتم ولی باز همین هم غنیمتیه چون روز آخر که میخواستیم کارهاتو بیاریم چندتاییشون نبودن و انگار بچه های دیگه اشتباهی برده بودن یا شایدم شکسته بوده .خیلی روزها همراهت بودم و یه گوشه ای این تلاشت رو به تماشا مینشستم و کلی تو دلم قربون صدقه ات میرفتم.... ببین هنر دستاتو سفالگر کوچک من:

اینا نمونه ای از کارهاته که اوردیم خونه و رنگش کردی. خونه روستایی،گوسفند(اونی که زرد رنگه)کفش ،ظرف انار،سبد میوه، موش، تلویزیون همون کوچیکه

 

 

پسندها (5)

نظرات (16)

مامان فريبا
12 مرداد 93 13:33
قربون مجسمه ساز کوچولوم برم من.
مامان الهه
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامان سونیا
12 مرداد 93 14:52
هزار ماشالله به یسنا خانم هنر مند که با سر پنجه هاش کلی زیبایی خلق کرده موفق باشی یسنا خانم نازنین
مامان فتانه
12 مرداد 93 22:13
افرین به این دختر عالی بود
مامانی
13 مرداد 93 15:50
وااااااااااااااای ببین چه کرده این خانومی دیگه کم کم داره انگشت های دستت تموم میشه برای شمردن هنرهات بریم سراغ انگشت های پات چه طوره ها ؟!قربون این دختر هنرمند فدای اون انگشت های کوچولوت عزیزم خیلی قشنگه آفرین
مامان الهه
پاسخ
ممنون خاله جون
رضوان
17 مرداد 93 17:46
به به هنرمند کوچولو..چقد خوشگلن کارهات یسنا جووونی :-*
مامان الهه
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
مامان زينب
18 مرداد 93 9:18
قربون دستاي كوچولو و پرتوانت برم من عزيز دلم.
مامان الهه
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان בرسا
19 مرداد 93 1:57
ای جون دلم دست های کوچولوت درد نکنه دخملی عزیزم
مامان الهه
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون
مامانی
19 مرداد 93 9:15
آفرین به این یسنا خانم هنرمند
مامان الهه
پاسخ
ممنون
مریم مامان آریا
20 مرداد 93 17:33
ای جانم چه همه رو زیبا درست کرده دختر باهوش و زبان دانتون بوس
مامان الهه
پاسخ
مرسی مریم جون خوشحال شدم اومدی پیشمون
لیلا
21 مرداد 93 9:20
قربون اين دستاي كوچولو كه اين همه هنرمنده.
مامان ملینا
22 مرداد 93 22:28
قربون دخمل هنرمندمون بررررررررررررم.عزیزمی.چقدر نازن
مامان الهه
پاسخ
ممنونم
زهرا و علی
26 مرداد 93 6:16
آفرین به ما هم سر بزن و نظر بده!
مامان الهه
پاسخ
چشم
رضوان
26 مرداد 93 16:05
خانوم گل کجایید؟؟؟دلمون تنگ شده
مامان الهه
پاسخ
همینجام عزیزم... زیر سایه شما
بانو
27 مرداد 93 12:44
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
27 مرداد 93 14:28
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بچه من
5 شهریور 93 12:15
تو سایت ما بازی ها و نقاشی های خلاقی وجود داره که امیدوارم شما و دختر ناز و هنرمندت خوشتون بیاد www.bacheman.com
مامان الهه
پاسخ
متشکرم