یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

خاطرات شمال محاله یادم بره

1391/6/1 14:30
نویسنده : مامان الهه
1,512 بازدید
اشتراک گذاری

یسنای من آرزو میکنم که تو زندگی که در پیش داری بتونی دوستای خوبی پیدا کنی. دوستایی که کنارشون از زندگی لذت ببری.درست مثل دوستای من و بابایی که کنارشون زمان و مکان رو از یاد میبری.

چند روز تعطیلی عید فطر رو رفتیم شمال با دوستای بابامحمد که از دوران دانشگاه تا الان مثل برادر کنار هم بودن و هوای هم رو دارن. با اینکه میدونستیم که هوا خیلی گرمه و نمیشه خیلی از آب و هوا لذت برد ولی به عشق بودن کنار همین دوستان رفتیم. دلم میخواد تمام اون صمیمیت رو بتونم تو کلمات جا بدم ولی من ناتوانم تو نوشتن...

این سفر بودن شما بچه ها شیرین ترش هم کرده بود. اینکه بزرگتر از پارمیس و فرهاد هستی بهت حس برتری میداد. هوای پارمیس کوچولو رو داشتی و اجازه نمیدادی فرهاد اسباب بازیهاش رو برداره و با فرهاد دعوا میکردی اگه پارمیس رو اذیت میکرد. اصلا با فرهاد کنار نمیومدی. اگه چند دقیقه ای عروسکت رو به پارمیس میدادی یک ثانیه هم تحمل نمیکردی که فرهاد به عروسکت دست بزنه و ناراحت میشدی. نمیدونم شاید به خاطر این بود که فرهاد مدل محبت کردن و بازی کردنش با شما دخترها فرق داشت. چون یکی دوبار هولت داده بود شاید نمیخواستی باهاش بازی کنی. به هر حال رفتار و حرکاتتون خیلی جالب بود. خیلی چیزها یاد گرفتین از با هم بودنتون. نه اینکه همیشه همه بچه ها ازت بزرگتر بودن و هواتو داشتن این بار به خاطر گرفتن حقت از خودت دفاع میکردی و من خوشحال شدم که یاد گرفتی واسه چیزی که میخوای باید تلاش کنی.

به هرحال سفر خوبی بود با وجود گرمی هوا ولی بودن کنار دوستای گل و مهربون ارزشش بیشتر از این هاست.

 

د

 

یسنا شمال 91

دختر ناز مامان

 

پارمیس و یسنا

یسناو پارمیس

 

فرهاد شیطون

فرهاد شیطون و با نمک

 

پارمیس عزیز

پارمیس کوچولوی ناز من

 

 خط روی ماسه ها رو هم من کشیدم شما که اصلا دست به ماسه نزدی دختر وسواسی من


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

زينب عشق مامان و بابا
1 شهریور 91 14:46
´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´|´|´|´´´ ´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´|´|´|´ ´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´¶´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´¶´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ****************************** سلام سلام خوبيد؟با تجربه متفاوت زينب بروزم
خاله نسرین
1 شهریور 91 15:08
جیگر ناز خالشه
مامان کیارش
1 شهریور 91 15:17
به به می بینم میری شمال و کنار دریا و حسابی هم جای ما رو خالی می کنی خاله جون. همیشه به سفر و شادی گلم
مامان امیرحسین ومحیا
1 شهریور 91 17:40
سلام حسابی بهتون خوش گذشته .یسنا جون ببوسین. منم به روزم .
مامان پارمیس
1 شهریور 91 18:15
آره واقعا، منم محال این خاطرات قشنگو یادم بره. خیلی در کنار شما به ما هم خوش گذشت. یکی از بهترینها بود. مرسی وایه اینکه اینقدر لطف داری و عکس پارمیسو گذاشتی. دوستون دارم و به خاطر داشتنتون خیلی خوشحالم.
زهرا از نی نی وبلاگ213
2 شهریور 91 9:03
به به چه سفر خوبی بوده و چه سفرنامه قشنگی دست مامان پارمیس دردنکنه
زهرا از نی نی وبلاگ213
2 شهریور 91 9:04
بچه ها واقعا شیرینی زندگی اند یسنا خیلی ناز شده ماشالا همینطور هم پارمیس و فرهاد کوچولو. امیدوارم دوستیها ادامه پیدا کنه
رضوان
2 شهریور 91 12:58
نمیدونید چقدر دلمون واستون تنگ شده بود.از هفته پیش چند دفعه به وبلاگتون سر زدم دیدم خبری نیست .گفتم شاید رفتید پیش مامان اینا اصفهان. همیشه به سفر.خیلی خوشحالم که کلییییییییی بهتون خوش گذشته
مامان سونیا
2 شهریور 91 14:33
خوب خدارو شکر که به یسنا جونی خوش گذشته از طرف خاله ببوسید خوشگل خانم رو
آرتین خان خان ایران
2 شهریور 91 21:03
وای که عکس لب دریای یسنا چقدر زیباست
مامان فهیمه
2 شهریور 91 21:36
ورووجک نگفته بودی لپات چال میفته دوستت دارم و میبوسمت ممنون که بهم سر زدی
مامان سید کوچولو
3 شهریور 91 0:01
خیلی عکسای نازی بود. مسافرت هایی که ادم با پدر و مادرش میره یه چیز دیگه اس. من که حتی 3 سالگی رو یادمه
مامان محمدرهام جون
3 شهریور 91 7:51
خوشگل وخوشتیپ خاله ان شاله همیشه به گردش وتفریح. وای یسنا جون محمدرهامم مثل خودت نظیفه
مامان آندیا
3 شهریور 91 10:55
عزیزم رفته شمال معلومه خیلی خوش گذشته همیشه به گردش و تفریح
مامان نیایش
3 شهریور 91 14:48
به به همیشه به سفر معلومه خوش گذشته دختر ناز خوب و خوش باشی همیشه چه قدر اون عکسی که داره پارمیسو می بوسه با مزه است آخر محبته یسنا گلی ممنون الهه جون که نصفه شبم به یاد مایی
مامان نیروانا
3 شهریور 91 22:58
سلام الهه جونم. ایشالا همیشه به سفر و شادی، اونم در کنار دوستای گل ومهربون با این نی نی های نازِ تودل برو و دوست داشتنی. در برابر اینهمه ابراز لطف و محبتت فقط میتونم سر به خضوع خَم کنم و دعا کنم که بتونم شایسته ی این همه مهرت باشم. هم شما و هم وحیده ی عزیز مامان پارمیس جان. سعی میکنم اونچه خواسته بودی رو خصوصی برات بذارم. میبوسمتون تو و یسنای گلم رو که تیپ ساحلیش منو کشته. فداتون
مامان مريم گلي
3 شهریور 91 23:13
الهي چقد خوشكل و بزرگ شده اين خانومي هزار ماشالله مخصوصا عكس دومي خوش گذشت شمال خاله جون
مامان نيروانا
4 شهریور 91 8:44
سلام عزيزم، ببخش اينهمه دير بهت رسيدم. باور كن ديشب لپ تاپ روي پا خوابم برد و همه از ترس اينكه خوابم نبره ول بشه بيفته تشويقم كردن برم بخوابم، اين شد كه نتونستم پيام خصوصي رو برات بذارم. حالا يه سري به خصوصي هات بزن عزيزم
مامان یسنا گلی
4 شهریور 91 10:53
سلام عزیزم.همیشه به گردش و مسافرت. معلومه که حسابی خوش گذشته خوشمل خاله. راستی یسنا جونم عکسهات خیلی ناز شدن.من عاشق دو تا عکس اولم.ماه شدی.بوسسسسسسسسسسس
مامان الهه
4 شهریور 91 16:57
انشااله همیشه به سفر باشید... دوستان خوب نعمت هستند و باید بخاطرشون خدا رو شکر کنیم... یسنا جون دوستت دارمممممممممممم
الهه مامان روشا جون
5 شهریور 91 2:18
خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته.شمال دسته جمعی میچسبه البته با کسایی که تفاهم باشه خوبه.به لطف خدا شما دوستای خوبی دارید. یسنا گلی خیلی عکسات خوشگل بود.دوستت دارم فراووننننننننننننن
پرنیا جون و مامانش
5 شهریور 91 8:05
انشالله همیشه به سفر عزیزم و به امید بهترینا برای یسنای گلم
صفورا مامان محمد پوریا
5 شهریور 91 11:34
سلام گلم معلومه خیلی خوش گذشته
شهره مامان مینو
5 شهریور 91 20:41
به به شما هم سفر بودین...همیشه به گردش و خوشی...عکساشون هم ماه بود مثل همیشه...ما هم با خاطرات سفر بروزیم
مامان دینا
6 شهریور 91 0:35
همیشه به گردش . واااای چه عکساییعکس اول و سوم رو خیلی دوست دارم
مامان آراد(خاطره)
6 شهریور 91 0:49
سلام..همیشه به سفر . خوشی.. وایییییییییییییی که چقدر یستا جون عکساش خوشگلن.. بوسسسسسسسس
سمی مامان امیرین
8 شهریور 91 20:25
سفر با قشنگیهایی که داره وقتی با دوستان خوب و قدیمی همراه بشه لذتش چند برابر میشه... همیشه به گردش.
مامان متین
19 شهریور 91 18:20
عزیز دلم وقتی موهاتو میبندی چه خرگوشی میشی بلا. دوستتم مثل خودت ناز.