یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

حوله آستین دار

1391/5/24 17:26
نویسنده : مامان الهه
1,261 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی هنوز به دنیا نیومده بودی،اون موقع که با مامانی سرگرم خرید سیسمونی شما که قد نخودچی بودی بودم،از رولان واست یه ست حوله حمام خریدم. از این حوله های کلاهدار که همه نی نی ها دارن. رنگ حوله منو عاشق خودش کرد یه ترکیب گلبهی-ارغوانی.همون موقع تو رو تو اون حوله تصور کردم و دلم ضعف رفت. به دنیا اومدی و اون حوله شد همراه همیشگی تو بعد از هر آبتنی و من هر وقت که تو رو با اون حوله میدیدم دلم ضعف میرفت واسه بغل کردنت.پیش خودم حساب کرده بودم که حداقل تا 3 سالگیت یا شایدم بیشتر بتونی ازش استفاده کنی. آخه نه اینکه کوچول موچولی حالا حالا میتونی ازش استفاده کنی ولی به این فکر نکردم که دختر کوچولوی مامان داره بزرگ میشه و آرزوهای خودش و منطق خودش رو داره. یه روز که بابا از سرکار اومده بود و داشتیم با هم حرف میزدیم. توی صحبتهام ازت تعریف کردم که چقدر امروز دختر خوبی بودی  و حرف مامان رو گوش دادی و خودت بازی کردی و وسیله هات رو جمع کردی.بابا هم به پاس این همه خوب بودن رو به شما دختری کرد و گفت بابا چون دختر خوبی بودی میخوام واست جایزه بخرم خودت بگو چی دوست داری؟شما هم یه نگاهی به من کردی و بعد به بابا  با ذوق گفتی حوله بخر بابا !! با تعجب نگاهت کردم و گفتم که مامانی شما که حوله داری! با یه غم خاصی گفتی حوله نسنا آستین نداره!!! اونجا بود که فهمیدم تو دل این دختر کوچولوی مهربون مامان چی میگذره!! وای خدایا دیده بودی که حوله من و بابا پالتوییه و به قول خودت آستین داره دلت میخواسته  که یه جورایی حس بزرگ شدن رو داشته باشی. این شد که  فردای اون روز سه نفری رفتیم بیرون و واست یه حوله جدید خریدیم که به قول خودت آستین داشته باشه و جالب که رنگش رو هم خودت انتخاب کردی و خوب دقیقا معلومه چه رنگی انتخاب میکنی مثل همیشه آّبی!! خداییش وقتی این حوله رو میپوشی خیلی خوردنی میشی

حوله

حوله

حوله یسنا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

ناهید مامان فاطمه گلی
24 مرداد 91 17:37
سلام یسنا گلی عافیت باشه سرما نخوریا چقدر حوله حمومیت خوشگله می بوسمت
ناهید مامان فاطمه گلی
24 مرداد 91 17:40
سلام خواهش می کنم
نمی دونم من اینو فهمیدم عزیزم حالا سعی می کنم پیداش کنم اگه موفق شدم براتون می ذارمش


ممنونم گلم
مامان سونیا
24 مرداد 91 18:38
مبارک باشه عزیزم عافیت باشه خانم طلا ماشاالله به اون سلیقه ات ناناز که مثل خودت بیست بیست
❤مامان رامیلا کوچولو❤
24 مرداد 91 19:43
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
مامان نیایش
24 مرداد 91 22:33
واااااااااااااااااای نازشو ببین لباشو نیگا ناز میکنی بخوریمت دیگه آره یسنا خانوم مبارکت باشه الهی چه قدر این بچه ها آرزوها و خواسته های قشنگی دارن شاد باشید همیشه
رضوان
25 مرداد 91 1:00
وای چه حوله قشنگی.......... مبارکت باشه یسنای خاله. حتما چند وقت دیگه هم رادین حوله آستین دار میخواد
مریم مامی آیداツ
25 مرداد 91 2:21
عزیزم ببوسش بس جیگره آبی بهش میاد حوله ی آیدایی کوشولو شده دمفایی خریدیم ولی هنوز حوله نچ! دعوتید به عروسی
مامانی درسا
25 مرداد 91 3:44
ای جونمی عزیزم با این جرف زدنت مامانی اگه پیشم بود یه لفمه ی چپش میکردم من فداش
مامان هامان
25 مرداد 91 12:17
عافیت باشه دختر گلم خیلی ناناز شدی
مامان مريم گلي
26 مرداد 91 14:15
سلام هزار ماشالله به اين خانوم طلا
مامان یسنا
26 مرداد 91 14:39
عافیت باشه عزیزم.چه حوله ی قشنگی..خودتو بپوشون مریض نشی....یسنا با تولدش اپه
مامان دینا
26 مرداد 91 14:59
یسنا خانم دیگه واقعا مامانی بچه ها چه زود بزرگ میشن چقدر دوست دارن توی این سن استقلال خودشونو حفظ کنن.
مامان آندیا
27 مرداد 91 2:48
عافیت باشه عزیزم وای حولشو نگاه جقد نازه جقد هم بهش میاد مبارکت باشه خاله جان
سجاد
27 مرداد 91 22:47
تقدیم به
مامان محمدرهام جون
28 مرداد 91 2:20
مبارکت باشه عزیزم خیلی بهت میاد خوشگل خانوم با سلیقه
مامان نيروانا
28 مرداد 91 8:05
خيلي جيگر شدي خاله جون،‌ اي من فداي اين تدبيرت عزيزم. آفرين. چه جايزه ي خوبي گرفتي. مباركت باشه. ميگم الهه جون،‌اينهمه تعريفِ اون حوله ي گلبهي ارغواني رو كردي نگفتي مام دلمون بخواد ببينيم دلمون ضعف بره. راستي با تخت بزرگونه ي گل دختري چه كردين؟
❤مامان رامیلا کوچولو❤
28 مرداد 91 17:49
سلام عزیزم رامیلا تو مسابقه شماره 2 با موضوع : کودک خواب آلود شرکت کرده، البته عکسش یکمی مات است ولی اگه میشه بهش رای بدید شماره 26 اینم ادرس جایی که باید رای بدید . http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
مامان امیرحسین ومحیا
28 مرداد 91 23:36
چه خوشکله
مامان سید کوچولو
30 مرداد 91 0:27
نازی. واقعا خوردنی میشه... یسنا جونم چه خوش سلیقه ای اخه من هم عین همین رو واسه پارسا گرفتم. عکساش هم هست
مامان آندیا
30 مرداد 91 0:31
ما آپیم
مامان نسترن
30 مرداد 91 11:02
خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم
مامان پارمیس
31 مرداد 91 0:04
عزززززییییزززززززم. خیلی ماه شدی یسنا جونم الهه!!! یعنی واقعا اینجوریه؟ اینقدر وروجک میشن این بچه ها؟ خدا به دادمون برسه
مامان الهه
31 مرداد 91 9:12
عزیزممممممم دوستت دارم یسنا گلی
مامان آراد(خاطره)
31 مرداد 91 16:27
بله دیگه الهه جون چی فکر کردی..الان همه بچه ها واسه خودشون مستقلن...مبارکش باشه... راستی الهه جون شما کدوم شهر زندگی میکنین؟
آبتین گل پسر مامان
1 شهریور 91 1:04
زهرا از نی نی وبلاگ213
2 شهریور 91 9:06
آفرین به یسنا خانوم چه رنگ قشنگی هم انتخاب کردی
مامان يگانه
2 شهریور 91 20:50
عزيزم عافيت باشه
sara
10 خرداد 92 18:34
سلام حوله هنره؟ شبیه حوله های این سایته چه بهشم میاد www.honartowel.com