یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

برای آخرین ماهگرد پنج سالگیت

1394/11/7 22:58
نویسنده : مامان الهه
581 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه سرازیر شدیم به شش سالگی تو...چیزی دیگه نمونده و تو هرروز برای تولدی که از مدتها قبل قول برگزاریش رو تو مدرسه گرفتی، برنامه میریزی.

روزهای پایانی پنج سالگیت با چاشنی تأثیر از دوست همراه شده طوری که من رو گاهی نگران میکنی از این همه تقلید...ولی انگار این هم اقتضای سنت هست و خیلی نباید پاپیچت بشم.ولی خوب حق بده به دل من مادر که نگرانت باشم جان مادر! دارم همه سعیم رو میکنم که بتونم همراه خوبی برات باشم باهمه کم و کاستی هام...

ماه آخرپنج سالگیت پر ازنور !!!

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هدبند نوزاد
26 بهمن 94 0:39
سلام مامان بابای نینی امیدوارم حالتون خوب باشه و خودتون و نینی سلامت باشید بنده مدیر سایت نینی هدبند هستم و دوست دارم همه مامان باباها کارهامون رو ببینند و اگر یه روز خواستند برای نینی کادو بخرند حداقل ما به یادشون بیاییم . اگر از کارهای ما خوشتون اومد و امکانش بود ما رو با یکی از عنوان های ( هدیه نوزاد ، هدیه دخترانه ، سیسمونی نوزاد ) توی لینک دوستاتون بیارید .