یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

بحران دویدن

1391/1/29 15:12
نویسنده : مامان الهه
501 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم این روزها دویدنت توی خونه شده بحران ما!! نمیدونم مشکل از دویدن شماست یا این خونه های آپارتمانی و زندگیهای آپارتمانی!!! جدیدا  واسه اینکه انرژیت رو تخلیه کنی میدوی از این سر سالن به اون سر سالن. و خیلی بد صدا میده. دیروز همسایه طبقه پایین  اومد دم در میگه وقتی دخترتون میدوه تمام خونمون میلرزه!! سعی کنید که کمتر بدوه! تقصیری هم نداری بچه ای و پر انرژی! همسایمون هم تقصیر نداره اون هم آرامش میخواد بنده خدا!!!

حالا من موندم که چکار کنم که شما این دویدن توی خونه از سرت بیفته. باید جایگزینی جایزه ای چیزی پیدا کنم تا یادت بره که توی خونه بدوی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ماهان
29 فروردین 91 15:24
امان از دست این آپارتمانها که بچه حتی نمیتونن راحت توش بدو بدو کنن
خاله نفس
29 فروردین 91 19:47
ای جان عزیزم دیگه بدو بدو کردنم ممنوع شد مامانی تا میتونی ببرش پارک که وقتی خونست حسّ دویدن نداشته باشه ..... راستی ممنون از بابت آمین قطعا" با دعایِ شما کوچولویِ منم زودی میاد توی دلم
مامان آرینا موفرفری
30 فروردین 91 1:54
نازی خاله جون که می خوای بدو بدو کنی اما......مامانی امان از این خونه های آپارتمانی.من که خیلی دلم برای این کوچولوهای ناز می سوزه تا بخوان تکون بخورن باید حواسمون باشه تا سرو صدائی نشه.
مامان آرینا موفرفری
30 فروردین 91 1:55
با کمال میل لینکتون کردم.
مامانی درسا
30 فروردین 91 2:32
آخی یسنا گلی . درسایی هم یه خرده که بزرگتر بشه . همین مکافات رو داریم . البته مامانی طبقه بالایمون یه پسره داره که فک کنم تو خواب هم میدوه واقعا" وقتی شروع میکنه دیگه ما آرامش نداریم . ولی واقعا" هیجکس تقصیری نداره . این زندگی های آپارتمانی مکافات شده قربون همون خونه های ویلایی ......
شهره مامان مینو
30 فروردین 91 12:52
امان از این خونه های اپارتمانی...میگم حیاطی ÷ارکینگی ÷شت بومی جایی ندارین که بچه بره یکم بدو بدو کنه...اخه طفلک بچه


آره واقعا. روزها میبرمش پارک دم خونمون که تخلیه انرژی کنه
منامامان یسنا
30 فروردین 91 13:05
واااای از دست اپارتمان ها نمیذارند ادم راحت باشه ویسنای گل من بدوه....مامانی ساعاتی که دوست داره بدوه رو ببرش بیرون تو کوچه یا تو حیاط میتونی هم ببریش یه باشگاه تا تخلیه انرژی بشه مهد رو توصیه نمی کنم چون خودم شدیدا با مهد مخالفم..........موفق باشی
مامان ملینا
30 فروردین 91 13:55
بدو بدو ممنوع عزیزم .اصلانم ممنوع نیست اگه تو خونه ندویم کجا بدویم خیلی بیرون می ریم.همسایه هم نباید اعتراض کنه می دونه که خونه ای که بچه هست سر و صدا هم داره یسنا جون اینارو به خاطر شما گفتم ولی شما هم کمی مراعات کن نازیییییییییییی
آرتین خان
30 فروردین 91 15:03
سلام عزیزم این آدرس جدید منه البته با همین آدرس تو نی نی وبلاگ هم هستم http://artinkhaan.blogsky.com www.artinkhaan.niniweblog.com ماشالا بگین به یسنای خاله
مامان سحرناز
30 فروردین 91 22:41
الهی عزیزم آخه همسایه چیکار به دویدن تو داره من نمیدونم !!!!!!!!
مامان یسنا گلی
31 فروردین 91 10:23
قربونت برم خاله بدو بدو کن اما یواش. دیروز عکس یسنا را گرفتیم خاله.اما اصلا خوب نشده راستی هنوز نتونستم از شیر بگیرمش واسه خاطر یه مشکل که واسش پیش اومده
مامان اندیا
31 فروردین 91 14:35
ماشاا... یسنا گلی که انقد بدو بدو میکنه همسایه ها صداشون درومده