یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

۲۲روز دیگررر

1396/11/16 0:50
نویسنده : مامان الهه
596 بازدید
اشتراک گذاری

حساب کتابت به لطف جمع و تفریقهای ریاضیتون خیلییی خوب شده و سریع امروز ذهنی حساب کردی و اعلام کردی که مامان جون ۲۲روز دیگه تولدمه...و چه برنامه ها که ردیف نکردی برام برای اجرا تو روز تولدت. امیدوارم بتونیم آرزوهای قشنگت رو براورده کنیم . این روزها خیلی درگیری با کلاسهات. کنسرت موسیقیتون نزدیکه و تمرینهای شما دو برابر شده . اولین اجرای تو میتونه برات پر از درس باشه و تجربه. همیشه میگی من دلم میخواد خواننده بشم و الان که قضیه کنسرتتون جدی شده یواشکی در گوشم گفتی از اجرا جلوی بقیه ترس دارم. با اینکه کاملا مسلط هستی ولی فکر میکنم این ترس شیرین گوشه قلبت داره باهات بازی میکنه همه تلاشمو میکنم که بتونی عالی از پسش بربیای و خاطره خوب برات رقم بخوره. گاهیییی خیلیییی دلم برای کودکیات تنگ میشه .اینقدر که شبها که خوابی دلم میخواد بیام بغلت کنم و آروم بگیرم تو دنیای کودکیت ...مثل همین الان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)