یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

مسافر کوچک ما

1391/1/30 0:00
نویسنده : مامان الهه
738 بازدید
اشتراک گذاری
امروز که یکی از دوستان لطف کردن و کد این موسیقی رو واسم فرستادن یاد قدیما افتادم .قدیم که میگم نه این که فکرکنی راجع به 20 سال پیش حرف میزنم نه یاد اوایل آشنایی من و بابامحمد افتادم روزایی که خیلی زود گذشت و  الان فقط خاطره های زیباش مونده و بس. روزایی که من و محمد با هم  چه سرخوش گذروندیم ،روزایی که بابا مسافر کوچولو بود و من گل سرخش تو یه سیاره دیگه. روزایی که اهلی کردن و اهلی شدن رو مشق میکردیم و سرمست بودیم از کنار هم بودن و اصلا فکر نمی کردیم که چند سال بعد قراره مسافر کوچولویی از سیاره دیگه از راه برسه و  بشه تمام هستیمون که بود و نبودمون. مسافری که رسم اهلی کردن رو چه خوب یاد گرفته بود....

با توام دخترم

 

تو که نگاهت، راه رفتنت ،ذوق کردنت،خندیدنت... همه و همه برایم خاص است و می دانم برای همیشه خاص خواهد ماند. با توام. تو که می دانم روزی بزرگ خواهی شد و از همین امروز می توانم بفهمم که آنوقت چقدر دلم برای این روزها تنگ خواهد شد. برای همین روزهایی که من ظرف می شویم . تو  جیغهای بنفش می کشی و از گوشه چشم می بینم که منتظر امر سکوت منی. برای همین روزهایی که وقتی دراز می کشم تا خستگی  کار را از یاد ببرم همین که چشمهایم بسته می شود گرمای صورتت را حس می کنم که آمده ای کنارم نشسته ای و منتظر بازی کردنی و آنقدر معصومانه نگاه میکنی که دلم نمیاید به خواسته ات تن ندهم.میدانم که روزی بزرگ میشوی و به دنبال پیدا کردن گل سرخت خواهی رفت و من میمانم که ایکاش بیشتر بوسیده و بوییده بودمت. ولی بدان که به خنده تو دلخوشم و به انتخابت احترام میگذارم حتی اگر نبودم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)