یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

یسنای دنیای من

1391/1/31 16:41
نویسنده : مامان الهه
568 بازدید
اشتراک گذاری

یسنای من دوست داره مامانش بشینه و خمیر بازی کنه و اون فقط تماشا کنه و گهگداری چشمهای عروسکهای خمیری رو بذاره. یسنای من دوست نداره تنهایی بازی کنه

یسنای من دوست داره یکی یکی سی دی هاش رو بذاره توی دستگاه ٣ دقیقه از هرکدوم رو ببینه و بعد درش بیاره و سی دی بعدی رو بذاره. یسنای من این موقع دوست نداره نه بشنوه. دستگاه خراب بشه اصلا مهم نیست!

یسنای من دوست داره ساعتها بشینه و عکسهای خانوادگی نگاه کنه و اصلا هم خسته نمیشه!

یسنای من دوست داره سیب بخوره.یسنای من  اصلا موز دوست نداره!

یسنای من دوست داره پلوش رو خالی بخوره. یسنای من دوست نداره روی پلوش خورش بریزم.(ولی من آخرش واسش خورش میریزم)!!

یسنای من با گنجشکها و کبوترهای دم پنجره حرف میزنه و بهشون غذا تعارف میکنه!

یسنای من دوست داره خودش جورابشو بپوشه یسنای من هنوز نمیتونه که جورابش رو بپوشه!

یسنای من خودش کفشش رو درمیاره و میذاره توی جا کفشی.یسنای من استقلالش رو به رخ میکشه!!

یسنای من دوست داره خودش لباسشو انتخاب کنه. یسنای من باز استقلالش رو به رخ میکشه!!!

یسنای من قوه تخیلش بکار افتاده و از توی جیبش شکلات خیالی درمیاره و تعارف میکنه و من باید تو این بازی خیال باهاش همراه بشم و بگم به به!!!!!!!

یسنای من دوست داره از پله بالا و پایین بره. یسنای من دوست نداره که کسی دستشو بگیره میخواد که مستقل باشه. یسنای من باز استقلالش رو به رخ میکشه!!!

یسنای من دوست داره یه دونه یه دونه برچسبهاشو بچسبونه  به در و دیوار بعد یه دونه یه دونه بکندشون و ببره یه جای دیگه بچسبونه. یسنای من دوست نداره این موقع کسی مزاحمش بشه!!

یسنای من دوست نداره کسی به زور بغلش کنه.با همه بازی میکنه ولی دوست نداره کسی بغلش کنه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

رضوان مامان رادین
31 فروردین 91 18:45
چه روزهای خوب و پرخاطره ای را با یسنا جون میگذرونید. قدر این روزا را بدونید که با سرعت برق میگذرند. همیشه خوش باشید.
مامان آرینا موفرفری
1 اردیبهشت 91 0:44
فدای دوست داشتن و نداشتن هاش.خیلی بانمکی خاله جون.این استقلالت هم منو کشته.
مامان یسنا گلی
1 اردیبهشت 91 8:43
قربون یسنا جون برم من.دخمل مستقل خوشمل. خاله کارای یسنا ی شما دقیقا مثل کارهای دخمل منه. بوس واسه یسنا جون
مامان یسنا گلی
1 اردیبهشت 91 8:44
مشکلش را توی پست این روزهای نفسم نوشتم.خاله واستون رمز خصوصی گذاشتم .
مامان مريم گلي
1 اردیبهشت 91 13:10
چه يسناي خوبي هزار ماشالله به اين همه قدرت و تفكر و تخيل وهزاران افرين و درود به مامان باحوصله يسنا خوشكله
مامان فاطمه گلی
2 اردیبهشت 91 10:31
سلام یسنای نازنازی ازاینکه منولینک کردی مرسی منم باافتخارشمارا به جمع دوستانم پیونددادم مامان وبابای خوبی داری همیشه باهم خوش باشید
شهره مامان مینو
2 اردیبهشت 91 14:24
به به چه یسنای با حال و نازی...چقدر از کاراش ون مشترکه با هم این وروجک ها...کفش پوشیدن و پله و بغل نرفتن و مزاحم نشدن و .....
مامان اندیا
2 اردیبهشت 91 16:04
ای جانم مامانی دخترتون جواهره
مامان نیایش
3 اردیبهشت 91 14:12
قربون این یسنای ناز و شیرین زبون و باهوش الهی همیشه کنار هم خوش باشید و روزهای قشنگی داشته باشید خیلی جالب نوشتی مامانی گل آفرین واقعا باید قدر این لحظات رو دونست خیلی لذت بخشه و شیرینه یسنای گل هم قدر مامان گلش رو میدونه شاد باشی و سلامت ممنون پیش ما اومدی
مامان الهه
3 اردیبهشت 91 21:44
امان از دست این بچه ها که دوست داشتن و نداشتنشون با نمک و خاطره انگیزه برای یسنا خانم شیطون
مامان فاطمه گلی
4 اردیبهشت 91 2:32
سلام مامان یسنا جونی یسنا گلی رو ببوس که چقدر نازه راستی از راهنماییتون ممنونم چقدر کمک بزرگی به من کردید بازم ممنون
مامان یسنا گلی
4 اردیبهشت 91 10:04
ممنون عزیزم.امیدوارم بتونم موفق شم دعا کنین خاله جون
مامان ملینا
4 اردیبهشت 91 12:41
یسنا جون تو چیزی رو دوست داشته باشی یا نداشته باشی من دوستت دارم و می بوسمت . *.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان الهه
4 اردیبهشت 91 18:44
شما هم لینک شدی عزیزم قبل از سفر خیلی نگران بودم ولی خدا رو شکر به غیر از مسیر مدینه تا مکه (توی اتوبوس) بقیه اش سخت نبود. بالاخره خدا خودش دعوت کرد خودش هم کمک کرد. انشااله به زودی قسمت شما و یسنا جون بشه.
مامان نيروانا
5 اردیبهشت 91 7:43
يسناي شما فرشته است و همه ي اين دوست داشتنها و نداشتنهاش عشقه.
يه كپي از اين دوست داشتن نداشتنهاي يسنا رو براي نيرواناي خودم ميبرم كه اونم عين يسناست. و من يادم رفته بود ازشون براش بنويسم. البته فقط برا خودم نگه ميدارم، يواشكي. خيلي قشنگ اين روزاي يسنا رو وصف كردي دوست خوب من. دستت درست ببوسش و اگه اجازه داد بغلش كن يه كوچولو بچلونش.جووونم يسنا


نوشته هام در اختیار شما فریبای عزیزم
مامانی
5 اردیبهشت 91 9:12
یسنا جون خوب خانم شده دیگه فردا پس فردا ایشالا شروع میکنه به مامانی کمک کردن و شپزی و............ استقلالت مبارک راستی پست های قبلی رو نخونده بدوم (جا موندم) سالگرد یکی شدنتون مبارک
مامان ماهان
7 اردیبهشت 91 18:36
ای جان قربون یسنا کوچولو چه دوست داشتنهای قشنگی
مامان متین
11 اردیبهشت 91 16:48
فدای استقلالت بشم من خاله جون. ماشالله
زهرا از نی نی وبلاگ213
12 اردیبهشت 91 17:24
مرسی که به ما سر زدید شما به جمع دوستان خوب ما پیوستید خوش آمد میگیم و امیدوارم بازم به دیدنمون بیاین یسنا جونو میبوسم
پرنیا جون و مامانش
16 اردیبهشت 91 13:15
ماشلالله عزیز دلم باهوش خاله میبوسمت یه عالمه
فاطمه
4 خرداد 91 2:00
بزرگی می گفت : "بچه ها بچه نیستند , رند پیر هفتاد ساله هستند . "تابچه ات پیره و بزرگ نشده از بودنش باش! خیلی زیبا نوشتی . راستی مامان یسنا عکس زیاد بذار از همه ی کارهاش . حرف های عکس ها برای بچه ها روشن ترند. دوستون دارم.