یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

آیینه کار ماست

1391/2/5 20:48
نویسنده : مامان الهه
538 بازدید
اشتراک گذاری

موقعیت:

من در آشپزخانه در حال شستن ظرف. یسنا در اتاق مشغول بازی یا بهتره بگم به هم ریختن.

یسنا:مامان بیا

من:مامانی دستم بنده کار دارم

یسنا: مامانی!!! بیا!!

من: مامان کار دارم. بعد میام

یسنا میاد توی آشپزخونه میگه: مامان کار داری؟

من: بله مامان جون کار دارم.

موقعیت:

من توی سالن نشستم و تلویزیون نگاه میکنم. صدای یسنا نمیاد. مشکوک میشم صداش میکنم.

یسنا: بله!!

من: مامانی کجایی؟

یسنا: تو اتاق نسنا!کار دارم!!!

من با تعجب میرم تو اتاقش که ببینم چکار میکنه. یسنا کنار آشپزخونه کوچیکش ایستاده و داره ظرف میشوره!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان بابای الیسا
5 اردیبهشت 91 21:17
salam yasna joon. azizam khaste mishi ba datay enaz o kochiket. elahi ghorboonet to ro che be zarf. vay mamanesh kojai pas. az taarfe man lopash ro bekesh o gaz begiresh. miboosam yasna joonam. bye baba e elisa
مامانی درسا
6 اردیبهشت 91 1:27
آی قربون این طوطی خوشگل و خوش ادا برم من . خوب کار داره عزیزم دستش بنده .... مامانی برو خصوصی
مامان اندیا
6 اردیبهشت 91 14:52
عزیزم چند وقته ازت خبری نیست بهمون سر نمیزنی
بهـــــــــــــار
7 اردیبهشت 91 1:09
سلام خانومی قدر دختر گلت رو بدون که با بودنش به زندگیتون معنا بخشیده
مامانی درسا
7 اردیبهشت 91 1:39
وای من عاشق این پستم هی میام و میخونمش . قربونش برم با این کاراش
مامان ماهان
7 اردیبهشت 91 18:33
ای جااااااااااااااان دستت درد نکنه عزیزم آفرین که به مامان کمک میکنی
مامان اندیا
8 اردیبهشت 91 20:44
مامان آرینا موفرفری
9 اردیبهشت 91 16:11
ای جاااااااااااااااااااااانم خیلی با نمکی یسنا جونم. مامانی شما هم شا هین شهر زندگی می کردین چقدر خوب بالاخره یک همشهری پیدا کردم.
مامان آرینا موفرفری
9 اردیبهشت 91 16:37
همشهری عزیزم دوست گلم منم 22 سال شاهین شهر بودم از سه چهار سالگی تا زمان ازدواج.هیچ وقت فکرشم نمی کردم روزی از شاهین شهر دور بشم منم عاشق شاهین شهر بودم ولی قسمت اینطوری بود.
مامان دینا
10 اردیبهشت 91 0:03
ای جونم به این نازنینمامانی خیلی بامزه نوشتیروی ماه یسنا جونو میبوسم
مامان محمد صدرا
10 اردیبهشت 91 3:17
سلام خیلی وقته نیومدم بهت سربزنم ! نمیدونم چرا تا پست عید نوروزت رو بیشتر ندیده بودم ! یسنا گلی ضبط صوت رو ببوس منعاشق تقلیدهای بجه هام ! راستی رمزم خصوصی!
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 اردیبهشت 91 13:41
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه من زهرا هستم و یه پسر دوست داشتنی دارم و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی
شهره مامان مینو
10 اردیبهشت 91 19:43
جوننننننن دلممممممممممم
مامان الهه
11 اردیبهشت 91 0:11
امان از دست این بچه ها که انقدر باهوش هستن و بدون اینکه متوجه باشیم تمام حرکات و رفتار و گفتار ما رو زیر ذره بین میگیرن... باید خیییییییییییییییییییییییلی مراقب کارهامون باشیم برای یسنا جونم
مامان نیایش
11 اردیبهشت 91 17:42
الهی دختر ناز و باهوش چه قدر شیرین این کار های بچه ها واقعا توی این سن و سال همیشه دوست دارن مثل بزرگ ترها رفتار کنن همه بچه ها
مامان یسنا
11 اردیبهشت 91 17:46
سلام عزیزم دقیقا همین کارای یسنای شمارو یسنای من هم میکرد ایینه تمام نمای کارهای من نسبت به خودم و عروسکاش بود الان هم اونطوریه ما لذت میبریم ازهمه این کارای بامزهاش بدون شک یسنای شما هم خیلی بامزه و گاز گرفتنیه نه به خونه ماهم بیایید بای
مامان ملینا
12 اردیبهشت 91 9:26
خوب مامان داره خودشو برای کمک کردن به شما اماده می کنه الان تمرین چند سال بعد امتحان
مامان اندیا
12 اردیبهشت 91 14:19
قربونت برم خاله جان با این کارات چقد تو شیرینی
مامان آرینا موفرفری
12 اردیبهشت 91 18:06
سلام دوست و همشهری عزیزم خوبی ؟یسنا گلی خوبه ؟دلم براتون تنگ شده .
مامانی درسا
13 اردیبهشت 91 7:53
مامانی اومدم روی ماهتون رو ببینم ..... خوش باشین
مامان نسترن
13 اردیبهشت 91 10:56
مامان مهربون. می دونستی تو اولین معلم زندگی نی نی گلتی. روزت مبارک
مامان چشم عسلی
13 اردیبهشت 91 12:21
وااااااااااااای نازی نسنا جون!چی ناز میگه نسنا روی ناز نسنای منو ببوسید حسابی لطفا
مامان فاطمه گلی
15 اردیبهشت 91 12:57
سلام وای یسنا گلی چه کاراش بامزه هست می بوسمت
مامان فاطمه حسنا
15 اردیبهشت 91 22:40
سلام. ممنون از لطفتون و اینکه به ما سر زدین. نوشته تون هم خیلی جالب بود. منو یاد این انداخت که هفته قبل فاطمه حسنا که منو در حال گردگیری دید یه دستمال کاغذی برداشت و به در و ... می کشید. موقع جارو زدن هم یه دستمال کاغذی ریز پیدا کرد و با افتخار به من داد.کلی ذوق کرده بودم... خدا به دختر ناز شما هم سلامتی و شادی در کنار خانواده عنایت کنه.
منامامان یسنا
17 اردیبهشت 91 13:20
فدای تو دخمل شیرین زبون