یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

بدون عنوان

1396/1/25 1:53
نویسنده : مامان الهه
383 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا اینقدر از فضای اینجا دور شدم .یه زمانی بارها در روز اینجا رو چک میکردم و خاطراتت رو ثبت میکردم. ولی حالا خیلی از فضای نوشتن دور شدم. باید یه برنامه جدید بذارم که هفته ای یه پست برات بذارم حیفه این روزای قشنگ که ثبت نشن.... از قبل از عید کلاس فلوت هم به برنامه هات اضافه شده درست از فردای روز تولدت که برات فلوت کادو گرفتم و تو خوشحال که قراره کلاس موسیقی بری. البته یه کم از تمرین کردن در میری ولی علاقه ات رو به کلاس و یادگیری میبینم و امیدوارم که موفق باشی.. زبان هم همچنان به فوت خودش پابرجاست و ترمها رو داری یکی یکی طی میکنی زبان دان کوچک من. رابطه ات با خواهرت بی نظیره و من عاشق لحظه هایی ام که هردوتون غش غش میخندین و بازی میکنین .دوستت دارم دلبرکم

پسندها (4)

نظرات (2)

SOHEILA
26 فروردین 96 23:36
مقصر فضای مجازی گوشی هامونه
سميرا
6 تیر 96 20:19
واى يسنا خواهر دار شدههههه عزيزممممم خدا حفظشون كنه