یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

دخترکم در آستانه 26 ماهگی

1391/1/22 1:16
نویسنده : مامان الهه
692 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم! این روزها عادت کردی که با شیشه شیر بخوری.به قولی تازه بچگی میکنی. این روزها وقت شیر خوردنت  شیشه به دست در آغوشم آرام میگیری و دلت میخواد که شیشه شیرت رو هم من به دست بگیرم و تو فقط شیر بخوری!!! و من یاد روزهایی میکنم که برای شیرت وابسته بودی و با چشمان معصومت نگاه تشکرآمیز داشتی.چه زود دلتنگ آنروزها شدم من....

دخترکم این روزها در تلاشی برای یک گام دیگر به سوی یک جدای دیگر. جدایی یسنا از پوشک!!! که بسی برای پدر گرامی مایه خوشبختی خواهد بود اگر این جدایی اتفاق بیافتد!!!!٣ روز است که به طور جدی با هم تمرین میکنیم با هزاران جایزه و لبخندو بستنی و برچسب!!! که این آخری شد بلای جان خودمان که بعد از هر برچسب گریه و زاری که همه برچسبها رو میخوام و از ما توضیح که هر بار یک برچسب و از شما گریه که همش رو بدین و این بار من شکست خوردم در این پروژه و همه برچسبها رو یکجا تحویل گرفتی و خیال خودم و خودت رو راحت کردی. 

دخترکم این روزها وقتی بهت اخم میکنم یا دعوات میکنم سریع میای و پیشونی من رو بوس میکنی و معذرتخواهی میکنی و من دلم ضعف میره که بغلت کنم و فشارت بدم. نمیدونی چه حظی میبرم من!!!

دخترکم این روزها نقاشی و خط کشیدن و البته سوراخ کردن کاغذ با نوک مدادهات شده دلمشغولی روزمره ات که چه ذوقی میکنی از کشیدن خطهای درهم و سوراخ کردن کاغذ و به قول خودت خورشید قشنگی که کشیدی!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامانی درسا
22 فروردین 91 1:34
عزیزم اینقده خوشگل از دخترم نوشتی که دل منم ضعف رفت . خدا جون جافظ تمامشون باشه
مامان یسنا گلی
22 فروردین 91 10:56
ممنون خاله جون.چشاتون قشنگ میبینه. شما چه جوری یسنا را از شیر گرفتین؟یسنا خیلی وابسته است
مامان ملینا
22 فروردین 91 11:31
سلام عزیزم ممنون که بهمون سرزدین . در ضمن تبریک جانانه برای موفقیتت در پوشک که کاری خیلی دشوار هست.کارهای دخترامون شبیه هم هستن وقتی منم از دست ملینا ناراحت می شم می یاد و می گه ناراحت نشو الان می بوسمت.یسنای گلم رو ببوس
منامامان یسنا
22 فروردین 91 13:17
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییی کیف کردم....فدای تو بشم....دوست دارم هوارتا
منامامان یسنا
22 فروردین 91 13:18
عزیزم قالب وبلاگت خیلی زیباست....واقعا انرژی میگیرم از رنگ قشنگش
مامان نیایش
22 فروردین 91 13:49
ما شا الله دختر گل و باهوش ما که هنوز موفق نشدیم جدایی از پوشک رو میگم!!!!!!!! تمرین هامون با شکست مواجه شد اکثر اوقات یه چند وقتی استراحت دادیم به خودمون تا دوباره ببینم کی می تونیم شروع کنیم اگه موفق شدی به ما هم بگو چه کار کنیم خانومی
مامان نيروانا
22 فروردین 91 13:50
سلام، مباركه قالب جديد خاله جون، يه كم ديگه هواي كوهستاني شهر مام گرم بشه منم همت ميكنم به اين امر مهم. مباركه يسناجون. نيروانام عاشق اينه كه همه ي برچسبها رو بدي بهش همه شو يه جا و حتي روي هم بچسبونه. خيلي شگفت انگيزين كوچولوهاي نازنين عزيزم تو پروژه ي جديد موفق باشين. ما رو هم دعا كنين و تجربيات قشنگتون رو به ما هم بدين. مرسي
مامان یسنا گلی
23 فروردین 91 10:15
خاله جون اون پستی که گفتین خوندم.اما فکر نکنم یسنا به این سادگیا بیخیال شه.دعا کنین بتونم موفق شم. بوس واسه یسنا جون که این همه شیرین و دلبر شده
مامان امیرعلی
23 فروردین 91 17:47
چرا بهمون سر نمزنی مگه با هم آشنا نیسیم ما؟
آتـــریـســـا جـون
23 فروردین 91 19:58
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
مامان دینا
25 فروردین 91 2:27
ای قربوووون اون نقاشیها وسوراخ کردنای کاغذوای عاشقتم عزیزم که انقدر بامحبتیمامانی امیدوارم با موفقیت این مرحله رو بگذرونی
مامان محمد پوریا
25 فروردین 91 23:09
امیدوارم موفق باشی و فرشته مون رو اذیت نکنی
mamani helena
26 فروردین 91 1:27
azizami vay ke che bamazast kare in fesgheliya
مامان سونیا
26 فروردین 91 19:06
ای جونم انشاالله با موفقیت این پرژه سخت رو به اتمام برسونی منم تصمیم دارم سونیا رو از پوشک بگیرم
مامانی سید کوچولو
26 فروردین 91 22:12
واقعا صبر و حوصله زیادی میخواد. نمیدونم چه جوری و کی باید برا پسرم شروع کنم این از پوشک گرفتنو
مامان متین
29 فروردین 91 10:05
قربونت برم خاله چه زود داری بزرگ میشی. دیگه وقتش بود پوشکو بزاری کنار
مامان ماهان
29 فروردین 91 15:22
ناززززززززززززززززززززی چقدر مهربونی یسنا گلی ایشالله تو پروژه بزرگ پوشک گیری هم موفق باشید