یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

شکرانه

1390/9/11 22:42
نویسنده : مامان الهه
502 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت!!! همه چیز تموم شد.دخترکم به موقعیت جدیدش عادت کرد. دو شب به راحتی خوابیده تا صبح.حتی یکبار هم بیدار نشده. اصلا باورم نمیشه که به این زودی به شرایط جدیدت عادت کردی گلکم. باید از همه تشکر کنم به خاطر دلگرمیاشون. بابا محمد که خیلی خیلی زحمت کشید و هم با تو بازی میکرد و شبها با ماشین بیرون میبردت تا بخوابی و هم به من روحیه میداد تا بتونم با این شرایط کنار بیام.مرسی بابایی.

خاله افسانه میگفت بعضی وقتها مامانها باید کاری رو واسه بچه انجام بدن که خیلی خیلی سخته ولی نتیجه خوبی داره. واسه منم خیلی سخت بود که دیگه بهت شیر ندم ولی چون دکترت خواست که این کار به سرعت انجام بشه مجبور بودم چون شما اصلا وزن اضافه نکرده بودی و وضعیت خوبی نداشتی.الان خداروشکر غذاخوردنت بهتر شده خودت طلب غذا میکنی و من از این بابت خیلی خیلی خوشحالم.

مامان خیلی خیلی دوستت داره گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدرضا
11 آذر 90 22:52
چه خوب خدا رو شکر
مامان متین
11 آذر 90 22:53
واییییییییی چه عالی شد خیلی خوشحال شدم مامانی
mamani helena
12 آذر 90 9:10
azizam khodaro shokr ke zod adat kardi khale kheili doset dare

خیلی ممنون خاله جون من و مامانم هم شما و هلنا جون رو دوست داریم
مامان رادین
12 آذر 90 18:25
خوشگل خانوم تبریک میگم. آفرین ، زود خودتو با شرایط جدید وفق دادی عزیزم. دوست دارم
مامانی سید کوچولو
12 آذر 90 23:35
پس دیگه باید شیرینی بدی... خانمی شده یسنا جونم
مامانی درسا
18 آذر 90 2:49
سلام دوست من . خوب کاری کردی نحمل کردی و نتیجه ش خوب شد امیدوارم در آینده بنویسی که یسنا وزن اضافه کرده . میبوسمت .