یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

آهنگ زندگی

1393/2/8 10:53
نویسنده : مامان الهه
414 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح هم مثل روزهای قبل وقتی راهی مهدکودکت کردم موبایل و هندزفری رو برداشتم و زدم بیرون برای پیاده روی. دلم نمیاد هوای خوب این روزها رو مخصوصا صبحگاه رو از دست بدم. هندزفری به گوش راه افتادم و باز پیش خودم گفتم دوباره یادم رفت آهنگهایی که میخوام رو انتخاب کنم که مجبور نباشم هی آهنگ عوض کنم موقع پیاده روی .آخه اون وسط ِحس گرفتن با یه آهنگ و منتظر بعدیش بودن یهو یکی از قصه هایی که برات دانلود کردم هم میاد و مجبورم که هی عوض کنم. تو همین فکرا بودم که یهو صدای تو، تو گوشم نواخته شد... شیطونک من نمیدونم کی و چه وقت گوشی من رو برداشته بودی و صدات رو ضبط کرده بودی و بعد کلی ادا و اطوار در آوردن یکی از شعرهات رو خونده بودی .قیافه من اون لحظه دیدنی بود. بعدش خدا رو شکر کردم که کسی اطرافم نبود و ندید چطور من ذوقت رو کردم نازنینم. صدای  تو بهترین آهنگ زندگی منه

کبوتر ناز من

پسندها (3)

نظرات (18)

رضوان مامان رادین
8 اردیبهشت 93 10:56
چه حس خوبی.... چه سورپرایزی...
مامان الهه
پاسخ
خیلی سوپرایز خوبی بود عالی بود
مامان مهبد كوچولو
8 اردیبهشت 93 10:58
اي جانمممم فكر كنم تازه ياد گرفتن اين شعر رو . چون مهبد هم دو سه روزيه كه همش اين رو برام زمزمه ميكنه . به به خانوم ورزشكار . همه ي روزهات قشنگ دوست خوبم
مامان الهه
پاسخ
قربون مهبد که شعر خوندنش باید دیدنی باشه... این شعر رو قبل از عید یاد گرفتن ..
مامی کیانا
8 اردیبهشت 93 12:20
دقيقا اون لحظه قيافه ت ديدن داشت؟ اي يسنا خانوم شيطون چشمت روز بد نبينه يه وقتهايي ميرم سراغ عكسهاي گوشيم ميبينم هي واي من كيانا خانوم چه عكسهايي كه از من نگرفته خلاصه خيلي خنده داره اون وقت مثل شما ميگم خداروشكر كه اين عكسها رو كسي قبل از خودم نديده و فوري پاكشون ميكنم
مامان الهه
پاسخ
واقعا اگه کسی بود حسابی بهم میخندید.. آخ عمس نگو که حسابی گوشی پره ازین عکسهای هنری
فریبا
8 اردیبهشت 93 13:24
ببین این نی نی وبلاگ افتاده رو دنده ی لج نمیگه پیامت ارسال شد. منم هی میفرستم تا بگه. اضافیاش رو پاک کن عزیزدلم
مامان الهه
پاسخ
عزیزمممم مرسی که وقت گذاشتی.. کلی برام ارزش داره
فریبا
8 اردیبهشت 93 13:24
الهه من توی کف سایته برای آپلود موندم، کمک!!! قشنگ میتونم اون ذوق توی چهره ی نازت رو تصور کنم، هیچ تصویری از این قشنگ تر نیست همونطور که هیچ صدایی قشنگ تر از آهنگ صدای عشق زندگیت نیست. ببوسش حسابی عزیزم. قربونت دستت این لینک رو درمونش کن دیگه طاقت ندارم
مامان الهه
پاسخ
عزیز دل مشکلی نداره چک کردم .راستش انگار فقط شما مشکل داری برای بازکردنش... ولی بازهم چک میکنم
نرگس سادات جدایی
8 اردیبهشت 93 15:16
سلام الهه جان . من بعضی وقتها نوشته هایت را می خوانم . خیلی قشنگ و با حو صله می نویسی . از طرف من یسنا رو ببوس . سال نو مبارک
مامان الهه
پاسخ
سلام نرگس جون ممنونم که وقت میذاری و مارو میخونی ... چقدر دلم براتون تنگ شده مرسی از محبتت عزیزم
ysna
8 اردیبهشت 93 20:49
...
مامانی
9 اردیبهشت 93 10:23
وای فکرکن ..میدونم چه لذتی داره ...قربون یسنا جونم با صدای نازش که بهترین آهنگ زندگیه...منم یه بار موبایل رو کوک کرده بودم صبح زود که زنگ هشدارش نواخته شد فکرمیکنی چی بود آره صدای نیایش تو خواب و بیداری نمیفهمیدم چه خبره کلی طول کشید تا دو زاریم افتادولی اولین بار بود که با زنگ هشدار موبایل خیلی آروم از خواب بیدار میشدم نه با استرس نمیدونم کی خودش عوض کرده بوده زنگ روحالا تو پیاده روی که خیلی باحاله وقتی دوری ازش صداش همراهته و کلی کیفور میشی خدا حفظش کنه راستی صداش رو نمیشه شنید NOT FOUND
مامان الهه
پاسخ
ای جان چه کیفی کردی اول صبحی....عزیزم من چک کردم مشکلی نداشت نمیدونم چرا نتونستی گوش کنی
مامی یلدا و سروش
9 اردیبهشت 93 22:55
انشاالله همیشه سایه پرمهرت روی سر یسنا گلی باشه و لذت ببری بایت داشتن دخملی به این دوستداشتنی
مامان الهه
پاسخ
ممنونم از شما
مامان نسترن
10 اردیبهشت 93 7:24
الهه جون این سی دی نرم افزاره. هر روز که کامپوتر رو روشن می کنی. اول یه فرم نظر سنجی اخلاقی کودک بهت می ده که مثلا دیروز چطور بوده. بعد ضمن بازی کودک تمام اون موارد رو بهش یادآوری می کنی . تشویقش می کنه کارای خوب انجام بده. بازی وآموزش داره. کلا من راضیم.
مامان الهه
پاسخ
ممنونم از توضیحاتت عزیزم
zeinab
10 اردیبهشت 93 17:06
میتونم حالت رو تصور کنم الهه جان ..آخه من هم وقتی صدای ضبط شده دختری رو می شنوم اصلا انگار توی یک عالم دیگه سیر می کنم
مامان الهه
پاسخ
خیلی حس خوبیه
مامان نیایش
11 اردیبهشت 93 18:48
آرزو کن هر چه می خواهد دل تنگت بگو امشب از آن شب هاست ازآن شب های زیباست بگو هرچه خواهی خدا امشب دردل همه ی ماست آرزو شیرین و زیباست التماس دعا
مامان مینا
12 اردیبهشت 93 12:52
وای چه سوپرایز عالی . واقعنا صدای کوچولومون بهترین موسیقی دنیاست.
جانم مادر
13 اردیبهشت 93 0:32
عزیزم واقعا حس خوبیه.یه بار من هم داشتم دنبال آهنگ می گشتم دیدم چند تا آهنگ اضافه شده.بعد دیدم امیرحسین صداشو ضبط کرده و آروم میگه مامان من دوستت دارم.اون روز من ذوق مرگ شده بودم..خدا حفظش کنه برات این شیرین زبون مهربون رو.
مامان الهه
پاسخ
وای چه عالی فکر کنم اگه همچین چیزی میشندیم از یسنا همون وسط خیابون گریه میکردم
مامی کیانا
14 اردیبهشت 93 9:37
مامان ملینا
14 اردیبهشت 93 10:08
$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, با دو پست جدید آپم
مامان الهه
پاسخ
چشم اومدم
مامان ترنم
16 اردیبهشت 93 7:54
چقدر حس قشنگي بوده . فكر كنم ديگه اون لحظه رو ابرا قدم مي‌زدي.
مامان الهه
پاسخ
آره واقعا خیلی خوب بود
مامانی
23 اردیبهشت 93 17:35
از این میپسندمه خوشم اومد