یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

قرار صبحگاهی

1393/2/6 9:12
نویسنده : مامان الهه
359 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه صبح و یه قرار دونفره از قبل تعیین شده برای یه روز با هم بودن من و تو. صبح یه روز دل انگیز و رفتن به پارک برای خوردن یه صبحانه دونفره... آخ که چقدر هیجان داشتی تو که مثلا یه راز بود بین من و تو و مثلا بابا خبر نداشت... چه صبحانه ای خوردی برای اولین بار بدون دغدغه من برای کم خوردن و یا اصلا نخوردنت... حسابی بهت مزه داد .به خصوص که بلافاصله بعد خوردن صبحانه داشتی سرسره بازی میکردی کوچولوی مامان

یه دنیا یه یسنا

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان مهبد كوچولو
6 اردیبهشت 93 10:34
به به به انشالله كه هميشه قرارهاتون بي دغدغه باشه و كلي از بودن كنار هم لذت ببريد . ميگم كلك ها تنها تنها خب ما رو هم خبر كنيد توي اين قرارها همراهيتون كنيم دوستتون داريم بي بهانه
مامان الهه
پاسخ
ای جانم نمیدونستم میتونی بیای یا نه وگرنه خبرت میکردم حتما حالا هم دیر نشده و پنج شنبه در راه است راستی وافعا میتونی بیای خانمی ؟آخ اگه بشه چی میشه
مامی کیانا
6 اردیبهشت 93 11:38
اي جونم چقدر ميچسبه اولش به اين خاطر كه يه رازه بعدش هم خوردن صبحانه تو فضاي آزاد خيلي ميچسبه الهي گوشت بشه به تنت يسنا جونم نوش جونت
مامان الهه
پاسخ
واقعا چسبید اینکه فکر میکرد چه کار مهمی انجام دادیم خیلی بهش چسبید... هوای پاک و بهاری رو نباید از دست داد
مامان متین و مهبد
6 اردیبهشت 93 15:28
وای جه عالی قراره دو نفره
مامان الهه
پاسخ
جای شما خالی بود
رضوان
6 اردیبهشت 93 23:04
چه عااالی خوب مادر و دختر با هم خلوت کردید.شاد باشید همیشه و در کنار هم
مامان الهه
پاسخ
فدات دیگه ما هم باید تنهاییامون رو یه جوری پر کنیم نه؟
مامان نسترن
7 اردیبهشت 93 8:36
دوست گلم با یه هفته تاخیر روزت مبارک. می دونم که هر روز روز قدردانی از زحمات تو مامان گله.
مامان الهه
پاسخ
ممنونم عزیزم همه روز شما هم مبارک
مامانی
7 اردیبهشت 93 12:34
به به چه صبحی چه صبحانه ای چه یسنا خانوم شادابی کاش ما هم بتونیم خیلی مزه میده واقعا حتما باید امتحان کنیم صبحانه در پارک رو
مامان الهه
پاسخ
خیلی عالی بود حتماامتحان کن عزیزم میدونم که نیایش هم خیلی خوشش میاد
مامان مهتاب
8 اردیبهشت 93 7:39
سلام "به به خلوت کردین مامی دختری"همیشه خوش باشید
مامان الهه
پاسخ
ممنونم عزیزم
فریبا
8 اردیبهشت 93 13:17
به به ! میبینم که حسابی از اردیبهشت ماهتون لذت مبرین قربونتون برم من. یه کمم به جای من نفس بکشین توی اون هواهای خوشی که با هم قرار میذارین و میرین. اصلاً منم هوسم شد این پنجشنبه با دخترکم همچین وعده ای کنم. آی چقدر میچسبه! مرسی الهه جونم
مامان الهه
پاسخ
حتما امتحان کن بانو واقعا میچسبه و حسابی حالشو میبرین
مامان یگانه
10 اردیبهشت 93 13:48
واااااااااااای چه هیجان انگیز! چه فکر خوبی
مامان آناهيتا
16 اردیبهشت 93 11:59
واااااااااااي كه چه ايده جالبي به من دادي عزيزم. گواراي وجود جفتتون اين روزا بشه. به نظر من كه توي طبيعت و هواي آزاد اشتهاشون بيشتر هم ميشه. ببوسش عسلك و الهه جان
مامان آناهيتا
16 اردیبهشت 93 14:17
واااااااااااي كه چه ايده جالبي به من دادي عزيزم. گواراي وجود جفتتون اين روزا بشه. به نظر من كه توي طبيعت و هواي آزاد اشتهاشون بيشتر هم ميشه. ببوسش عسلك و الهه جان
مامان الهه
پاسخ
حتما امتحانش کن زینب جون خیلی می چسبه دوتایی برین بیرون و خوش بگذرونین.آناهیتام هم مطمئنم که حسابی کیفور میشه