یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

تب اینروزا

1393/2/15 9:31
نویسنده : مامان الهه
375 بازدید
اشتراک گذاری

تب تکنولوژی تو رو هم فرا گرفته آرامِ جان!! کار با گوشیهای تاچ رو که کامل بلدی و تازه چیزایی رو هم یاد من مادر میدی!! حالا چندوقت پیش با یه حالت حق به جانبی گفتی مامان برام لب تِب بخر!!! و من که از لحنت خنده ام گرفته بود گفتم حالا این تبلت چی هست ؟ خیلی قشنگ گفتی اونی که از گوشی بزرگتره و توش بازی داره. بچه ها همه دارن منم میخوام!!!!!

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

محمدرهام ومامان سمانه
15 اردیبهشت 93 9:53
آخ آخ این تب تکنولوژی فرزند ما رو هم گرفته،گویا واگیردار است شدیدددددددد
مامان الهه
پاسخ
نمیدونم ازین تب خوشحال باشم یا ناراحت
مامان ملینا
15 اردیبهشت 93 10:17
این تب تکنولوژِی فقط شما رو نگرفته ما رو هم گرفته .قربون اون لب تب گفتن یسنا جونم.
مامان الهه
پاسخ
پس این تب هم واگیرداره گویا
مامان مینا
15 اردیبهشت 93 10:23
وای وای از این تکنولوژی .متین هم تبلت خواسته منم گفتم که 10 سالگی براش میخرم.الان فعلا دنبالش نیست.
مامان الهه
پاسخ
آفرین بهترین سن برای خرید تبلت همون موقع است البته نمیدونم تا اون موقع چی جای تبلت رو میگیره
مامان مهدیه
15 اردیبهشت 93 12:46
امان از اين تب كه پسرك 2 سال و 11 ماهه ي منم دچارشه گوشي ِ تاچ ميخواد و لپ تاپ خونه كه حق مســــــــــــــــلم خودشه . امان از اين تكنولوژي و دنياي سرد و يخ زده اش !!!!
مامان الهه
پاسخ
عجب... حالا باز خدا رو شکر از این همه تکنولوژی یسنا فقط به گوشی من گیر داده که اونم خیلی حساب شده است ولی پیش خودش فکر کرده که اگه مثلا تبلت داشته باشه از این قانونهاش خبری نیست... بچه است و چشمش دنبال تنوع و هزار جور چیز دیگه
مامانی
15 اردیبهشت 93 19:26
الهی ...بچه های امروزین دیگه ...امان امان از تب ....چی باید بگم ....خوبه یا بد؟...خدا میدونه....البته عده ای هم میگن که بسی بد است که این کوچولوها ی سه چهار ساله ی ما خیلی بیشتر از سنشون ذهنشون درگیر شده!میدونی تو تی وی دیدم که از عکسی میگفت که فکرکنم جایزه گرفته بوده که تن یه کودک بوده همین حدود 4 5 6 ساله و سر یه آدم 40 50 60 ساله ..گمانم...شایدم خودت شنیده باشی اینکه نباید بذاریم ذهنشون و فکرشون خیلی زود پیر بشه باید فقط بچگی کنن .. چه جوابی بهش دادی الهه جون؟؟ گفتی میخری براش ؟ نیایش هم چند باری گفت میخوام ولی بابایی مثلا توجیه و قانعش کرد ..نمیدونم مقطعیه یا واقعا فهمید ؟!
مامان الهه
پاسخ
نمیدونم خوبه یا بد ولی اینا بچه های این دوره ان و خوب مثل ما که زندگیمون بی تأثیر از جنگ و تبعاتش نبود اینا هم تو دنیایی زندگی میکنن که بمباران اطلاعات میشن و خوب یه جورایی باید بدون تا برسن به این همه هیاهو... ولی من هم خیلی دوست ندارم این همه تکنولوژی رو نه منم بهش نه گفتم و قرار نیست حالا حالاها تبلتی خریده بشه هر چیزی سنی داره و وقتی که بتونی فرهنگ استفاده از وسیله ای رو اول نهادینه کنی... به امید اونروز
مامان ترنم
16 اردیبهشت 93 7:56
ما هم هنوز درگير اين تب تكنولوژي و لب تب هستيم.
مامان مهتاب
16 اردیبهشت 93 11:17
عزیزم نگیری واسش "جلوی این درخواستشون باید مقاومت کنیم
مامان آناهيتا
16 اردیبهشت 93 11:56
اين تب تند تكنولوژي باعث شد من از چت كردن با مامان الهه حسابي كيف كنم و بيشتر باهاش آشنا بشم. از اون شب انگار مامان الهه برام خيلي خيلي آشناست انگار سال هاست مي شناسمش. اينقدر باهاش صميمي شدم كه توي همون جلسه اول چت شوخي هم باهاش كردم الهه جان، اين تب تند تكنولوژي در خانه ما هم وجود داره و صد البته كه آناهيتا خانوم دوست داره خونه كسايي بره كه بچه هاشون تبلت داشته باشن تا اون هم به نوايي برسه. جايي روانشناسي مي گفت اگه به بچه استفاده صحيح و ياد بديم هيچ اشكالي نداره ولي من كه مي دونم تمام زندگي يكي مثل آناهيتا ميشه تبلت. گوشي موبايلم كه خداييش بخاطر اشعه ها و عوارضش دلم نمي خواد داشته باشه. يه وقتايي دلم واسه بازي هايي كه خودمون تو كوچه و خيابون با دوستامون مي كرديم و مامانامون لنگ ظهر به زور توي خونه نگهمون مي داشتن تنگ ميشه. من كه هنوز زير بار تبلت و اين حرفا نرفتم ولي شايد وسايلي مثل آتاري كه الان خيلي تنوع دارن و واسش فراهم كردم اونم با شرطا و شروطا.
مامان الهه
پاسخ
این تکنولوژی که هرروز جدیدتر هم میشه خیلی نکات مثبت داشت و یکی از اونها هم پیداکردن دوستای خوبی مثل توست زینب جونم... آره چقدر اونشب به یادموندنی شد واسم منم حسابی باهات احساس راحتی میکردم..منم باهات موافقم که اگه درست استفاده کنن اشکالی نداره ولی به قول تو تموم زندگیشون میشه تبلت و دیگه نمیشه کاریش کرد. انگار باید بذاریم بزرگتر بشن شاید بهتر بشه
مهرنوش مامان مهزیار
16 اردیبهشت 93 13:57
سلام عزیزم وای بد تبی این تب درمان هم نداره و هر روز حرارتش بیشتر میشه
مامان الهه
پاسخ
آره دیگه باید باههش کنار اومد
رضوان
16 اردیبهشت 93 20:00
وای نگو از این تکولوژی... که ما هم حسابی گرفتارشیم...رادین منم همینطوریه
مامان الهه
پاسخ
بله یه چشمه اش رو خونه ترنم دیدم
مامان پارسا و پوریا
16 اردیبهشت 93 22:01
پارسا هم سفارش داده به من!!!
مامی کیانا
17 اردیبهشت 93 12:59
اتفاقا اين تب اينروزها به اينجا هم رسيده گمان ميبرم درماني نيز نداشته باشد
مامان الهه
پاسخ
درمان نداره انگار ولی باید فکر چار باشیم
فريبا
20 اردیبهشت 93 13:32
عزیزم، منم باشم نمیخرم. توی خونه ی مام بابایی جوگیر شد روزی که من میخواستم گوشی موبایل بخرم و از فلاکت اونروزا که دم و دقیقه گوشیم بامبول در می آورد درآم واسه خودش تبلت خرید. حالا شده وسیله ای برای تشویق و تنبیه نیروانا. یعنی یه وقتایی که به هیچ صراطی مستقیم نمیشه کارگشاست ولی محدود و حساب شده. مام حالا حالاها قصد خرید تبلت رو واسه ش نداریم. تا میتونی لگو و پازل و ... واسه ش بخر و تسلیم هم نشو. تکنولوژی رو خواهی نخواهی فرا میگیره اما اصول و مهارت تفکر، تصمیم گیری، حل مسئله و ... رو اگه از مسیر درست یادش ندیم تا آخر لنگ میزنه هر چقدر هم که فول تکنولوژی بلد باشه. قربون لب تِب گفتنش برم من
مامان الهه
پاسخ
موافقم باهات مامان فریبا... یسنای منم خیلی خودش اهل بازی با گوشی و لبتاپ و به قول خودش لب تب نیست...ولی جاییبریم و بچه ها از اینجور وسایل استفاده کنن به الطبع روش تاثیر میذاره...الان هم وقتی میخواد با گوشی بازی کنه خیلی حساب شده است و کم...
مامان متین و مهبد
24 اردیبهشت 93 10:30
خانمی نذار باگوشی بازی کنه اینقدر ما امواج دوروبرمون داریم که حد نداره مخصوصا که بچه ها با گوشی بازی میکنن روی مغز خیلی تثیر میذاره .من یه گوشی خراب دارم که فقط میشه باهاش بازی کرد همه چی داره میتونه باهاش عکس بگیره فیلم بگیره .و بازی کنه ولی آنتن نداره پس امواجی رو هم دریافت نمیکنه. اینجوری متین دیگه سراغ گوشی های دیگرون نمیره .و در ضمن فقط پیش بچه ها یا جایی که امکان بازی دیگه ای نداره بازی میکنه.
مامان الهه
پاسخ
مرسی عزیزم که یادآوری کردی ... خیلی با گوشی بازی نمیکنه اونم جایی که دیگه واقعا کاریش نمیشه کرد