یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

پرنسس سه سال و نیمه من

1392/6/7 18:47
نویسنده : مامان الهه
913 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره هفتیمین روز ماه اومد و روز تولد تو رو به یادم انداخت شازده خانمم! الان دیگه سه سال و نیمه شدی. 42 ماهه شدی.1275 روز از روزای زندگیت گذشت.

تمام روزهای زندگیت پرنور و زیبا نازنین بانو

یسنای سه سال و نیمه

همین امروز وقتی رضایت دادی تا به موهات یه سر و سامونی بدم شال و کلاه کردیم و سریع رفتیم آرایشگاه تا پشیمون نشدی کار رو یکسره کنم. آخه خیلی وقت بود دلم میخواست یه کم موهات رو کوتاه کنم ولی نمیذاشتی و میگفتی میخوام موهام بزرگ باشه! ولی امروز انگار خودت هم از این همه به هم ریختگی خسته شدی (شایدم از اصرار من برای بستن موهات که توی این روزای گرم دورت نریزه و اذیتت نکنه) و گفتی موهام رو کوتاه کن و رفتیم پیش عموی رنگین کمونی که موهات رو کوتاه کنه. این بار هم خیلی خانم وار نشستی و اجازه دادی که موهات سامون بگیرن. وقتی کار آرایشگر تموم شد مثل یه خانم بلند شدی و توی آینه قدی یه نگاهی کردی و گفتی خوشگل شدم مثل تو شدم مامان!!!! و بادکنکت رو گرفتی و اومدیم بیرون. مبارک باشه مهروی من!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

رضوان مامان رادین
8 شهریور 92 19:42
گل خاله 42 ماهگیت مبارک...سالم باشی و شاد


مرسی خاله رضوان جون پس کی میایی خونمون
مامان پارسا و پوریا
9 شهریور 92 2:24
الان دیگه دخملیمون تو اوج شیرینیشه
هرچند دخترا همیشه شیرینن


خیلی شیرین شده نمیدونی چه حرفایی میزنه و چه کارایی میکنه. گل پسرای نازنینت خوبن؟
مهرنوش مامان مهزیار
9 شهریور 92 7:53
سلام عزیزم. مبارک باشه خیلی خوشگا شدی خانمی


مامي كيانا
9 شهریور 92 9:35
عالي و زيبا به قول خود ماماني مهرو شدي يسنا جون
خيلي بهت مياد
راستي1275 روزگيت هم مبارك


مرسی گلم. کیانای نازنینت رو ببوس
مامان مهبد كوچولو
9 شهریور 92 10:48
1275 روزگيت مبارك عسل دلم . ايشالله كه همه ي روزهات پر نور و روشني نازدونه ي من !
مبارك موهاي خوشگلت هم باشه عزيزكم . مي بوسمتون


فدای تو مهدیه جان.مرسی گلم
ارغوان
9 شهریور 92 11:35
3سال و نیمگی یسنا جون مبارک


ممنون دوست عزیز
مامان ترنم
9 شهریور 92 13:05
مباركت باشه عزيزم. خييييلييييي ناز شده.


مرسیییییییی
مامان ترنم
9 شهریور 92 13:05
الهه جون چقدر خوب تونستي راضيش كني. من كه حتي جرات ندارم بگم.


یادته شب قبلش داشتم بهت میگفتم که نمیذاره موهاشو کوتاه کنم ولی نمیدونم چی شد یه دفعه راضی شد. ایشالا خدا قسمت کنه ؛)
مامان ترنم
9 شهریور 92 13:06
3.5 سالگيت هم مبارك عروسك خوشگل.


ممنون یه قلب خوشگل برای ترنم که همین زودیا تولدشه.
مامان سونیا
10 شهریور 92 9:53
42 lماهگین مبارک خوشگل خانم
موکوتاهیت هم مبارک ماه بودی ماهتر شدی یسنا خانم


ممنون
مامان نیایش
10 شهریور 92 11:05
وای عزیز دلم رو ببین موهاش رو کوتاه کرده همه جوره جیگری عسل ولی نیایش اصلا راضی نمیشه میگه باید بلنده بلند بشه حالا نه اینکه خرمن خرمن مو هم داره ناز شدی


مرسی گلم...
مامان نیایش
10 شهریور 92 11:06
راستی الهه جونم چه خبر از ارشد برات کامنت هم گذاشته بودم همون روز نمیدونم کجا نوشتم کامنتم رو که جوابت رو بخونم چه کار کردی بالاخره


مرسی که به یادم بودی عزیز
مامان نیروانا
12 شهریور 92 11:47
مبارکت باشه مهرویِ سه سال و نیمه ی موقشنگم!
عاشقتم که اینهمه خانوم شدی. ماهِ روت فریاد میزنه خانومیت رو دیگه عزیزم


مرسی خاله مهربونم.
زینب
12 شهریور 92 15:34
این سه سال و نیمه هم عالمی دارن... به دیانا میگم دختر سه سال و نیمه ... میگه من دیگه سه سال و نیمه نیستم ... سه سال و هفت ماهمه... موهای قشنگت قشنگتر هم شده خیلی مبارکه یسنا جون


عالمی داره این سه سال و نیمه گی .مرسی که بهمون سر زدی
مامان امیرحسین و کوثر جونی
13 شهریور 92 2:02
آخی سلااااام.خانومی مهمون نمی خواااای خاله جون؟!امیرحسین من هم از این خونه ها داره ولی یه چوبش شکسته.


سلام خاله جون خوش اومدی عزیزم.
مامان آناهيتا
16 شهریور 92 7:49
42 ماهگيت مبارك مو خوشكلم. خيلي ناز شدي گلم. دوست دارم.


ممنون زینب عزیزم
مامان متین و مهبد
19 شهریور 92 14:56
42 ماهگیت مبارک .البته با تاخیر فراوان و شرمندگی زیاد
من عاشق موی بلندم .به نظرم با موهای بلند خیلی ناز ترو خواستنی تر میشه یسنا جونم.


ممنون مینای عزیز...