یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

نظرات (33)

رضوان مامان رادین
9 اسفند 91 23:36
ایندفعه فکر کنم اول شدم....
وای چه عکسهای خوشگلی...عالی بودن...مخصوصا عکس آخری...عاشقش شدممممممممممم


اول شدی عجیجمممممممممممم.
نسرین مامان کوروش
10 اسفند 91 15:44
سلام الهه جون ماشاالله چقد ناز یسنا جون
دوس داشتید به وبلاگ من هم سر بزنید خوشحال میشم


سلام و حتما بهتون سر میزنم
منا مامان یسنا
10 اسفند 91 21:05
عزیزم چقدر عکسات نازن فرشته کوچولوی من.مامان یه سوال اون پیراهنی کهدامنش توپ توپیه وبالاتنش مخمل قرمزه چند گرفتین؟اینجا 29 ت دیدم


مرسی. عزیزم این لباس رو از کیش واسش خریدن الان دقیقا قیمتش یادم نیست.
مامان پارمیس
11 اسفند 91 12:15
عزبببببببببببببببزم. فوق العاده ان این عکسا. فوق العادست این دختر!!!!
چه پرنسس زیبایی! چه لباسهای شیکی! عاشق عکس اولیش شدم که حسابی هنریه! عزیز دوست داشتنی. ما هم از ابن عکسا میخوایم


قربونت وحیده جونم.. پارمیس نازم رو بیارین ببریمش اینجا کلی عکس خوشمل خوشمل بگیریم ازش
مامان ترنم
12 اسفند 91 7:37
واييييييييييييييييي نازي چه عكسايي انداخته وروجك كوچولو. . عزيزم چقدر عكسهات خوشمل شده..
عاشق اون كلاهتم چقدر ناز و ماماني شدي تو اون عكس.


مرسی از شما عزیزم
مامان ترنم
12 اسفند 91 7:37
راستي ، الهه جون گل دخترمون رو كدوم آتليه بردي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آتلیه دید و مکث. آدرس کاملش رو میام واست میذارم
مامان نیایش
12 اسفند 91 8:30
سلام یسنا جون ، عزیزم خیلی خانم شدی ماشالا به این مامان باسلیقه و این دختر خوشگل . عکسات واقعا محشره فرشته کوچولو


قربونت برم من که همیشه شرمنده میکنی منو با حرفای قشنگت
مامان نیایش
12 اسفند 91 8:55
عزززززززززززیززززززززززم قششششششششنگم
خاننننننننننووووووووووومم
دوستت میدارم من که اول از همه عکسای نازتر و دیدم خیلی قشنگه دلم میخواد منم نیایش رو ببرم آتلیه ولی اصلا وقت ندایم!!
فکرکنم همین جوری تا چهار سالگیش کش پیدا کنه این آتلیه رفتن مثل یک سالگیش اینقدر نبردمش و امروز فردا کردم که شد دوساله ههههههههه
خیل یماهی عزیزم زنده باشی الهی

شما برای من بیشتر ازینا عزیزید. دلم میخواست اول تو و فریبا ببینید و نظرتون ر وبگین. ما هم از یک سالگی یسنا قرار بوده بریم آتلیه ولی خوب میبینی که 2 سال طول کشید
ما هم شما رو خیلی خیلی دوست داییم. نیانش رو ببوس
مامان مهبد كوچولو
12 اسفند 91 8:58
سلام الهه عزيزم . سلام فرشته ي كوچولوي ناز . چه عكسهاي خوشگلي گرفتي تنها تنها ؟؟؟ قربونت برم پرنسس زيباي خوشگل با اون لباس هاي شيك و با كلاست . هميشه شاد و خندون باشي نازنازي من !


فدای مهدیه نازم که همیشه مثبتا رو میبینه. مرسی از انرژی های خوبت
مامي كيانا
12 اسفند 91 10:39
عكسها فوق العاده شدن مخصوصا عكس آخريه خيلي دوسش دارم
مامان فتانه
12 اسفند 91 13:23
خیلی عکس های قشنگی شدن عزیزم ما هم عکس های اتلیه ایلین و گذاشتیم
مامان سونیا
12 اسفند 91 16:37
ای جانم فدات بشم که انقدر ماهی عزیزم خلی خیلی قشنگ شده عکساش الهه جون مخصوصا اون اخری که دلم میخواد درسته قورتش بدم


مرسی عزیزم نظر لطفته
شهره مامان مینو
12 اسفند 91 23:23
ای جاااااااااااااااااااااانم...عکساش رو ببینی..ژستاش رو ببین دل منو برده... مبارکت باشه خوشگل من...
مامان آبتین
13 اسفند 91 2:14
sahar
13 اسفند 91 8:57
تولد یسنا خانوم خوشگل مبارک چقققققدر اسمش قشنگه مامانش . من واقعا لذت بردم . البته هم از اسم زیباش هم از صورت زیبا و عکسای قشنگش .
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
13 اسفند 91 16:07
وای چه قدر عکس خوشگل از یسنای زیبامون تو این پست هست.خوش به حال ما خاله ها. خیلی عکسات قشنگ شده.ماشالا خودت خوشگلی تو عکساتم با اون ژست گرفتنت معرکه شدی. الهه جون حتما واسه دخملمون اسفند دود کن.
مريم مامان آريا
13 اسفند 91 17:26
اي جانم چه عکسهاي خوشگلي چه ژستهاي جذابي
قربونش برم ماشالله خيلي ناز شده
ببوسش


مرسی
مامان نیروانا
13 اسفند 91 19:14
عزیییییییییزم یسنای من! توت فرنگیِ نازم. فعلاً درسته قورتت میدم هضم که شدی میام بازم برات مینویسم. ای من فدااااااااااااااات



فدات
مامی امیرین
14 اسفند 91 0:42
ماشالا به این عکسهای خوشگلش
مامان باربد
14 اسفند 91 2:18
جیگر خاله چقدر خانوم شدی جیگرت را بخورم عسلم
مامانی درسا
14 اسفند 91 3:33
ای جووووون فدات یسنا گلی چقده ماه شدی عزیزم با این ژستای خوشگل مامانش عکس اول و آخریه معرکه هستن .....زنده باشی عزیزم
راستین
14 اسفند 91 9:19
عزیزه دله خاله تولدت مبارک عشقم
مامان آناهيتا
14 اسفند 91 15:30
اي جووووووووووووووووونم. قربونش برم من. چه جيگر شده ماشااله. ماماني حتما براش اسپند دود كن و حسابي از طرف ما ببوسش.
عمو هادی
15 اسفند 91 8:50
تولد تولد تولدت مبارک.وبلاگ قشنگ و خوبیه .خسته نباشید
شهرزاد مامان حسین
15 اسفند 91 22:40
هزار ماشالله. حتما حتما اسفند براش دود کن . حتما
مامان آراد(خاطره)
16 اسفند 91 16:10
قربون اون نگاه معصومت برممممممممم.. عکسا محشرننننننننننن بوسسسسسسسس
مامان آرین
17 اسفند 91 12:44
عزیزمممممم یسنا جونم خیلی ماه شدی البته بودی ماهتر شدی.
مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 91 13:28
با 9 روز تاخیر تولدت مبارک یسنا خانمی. راسی عکساتم عالی شدن
مامان آرین
24 اسفند 91 0:35
الهه جان سلام.هزارماشاالله به این گل زیبا.هزارتا از طرف من ببوسش.راستی یکبار دیگه هم نطر گذاشتم در این پست اماانگار ارسال نشده.
مامان ملینا
26 اسفند 91 10:12
ای جونم چقدر عکسای خوشگل داری خانمی واقعا ناز شدی .البته تو عکسا رو ناز کردی یا .
مامان آناهيتا
27 اسفند 91 7:24
الهي من فدات بشم عزيزم با اين ژست هاي نازت نفسك. عاشقتم. پيشاپيش عيدت هم مبارك ناناز. همچنين عيد تو هم مبارك الهه ناز. يه دنيا سلامتي و شادي براي جفتتون آرزو دارم.
مامان متین
27 اسفند 91 8:54
عکسات هم خیلی خوشگلن .مخصوصا عکس آخری که خیلی خیلی زیبا و دوست داشتنی و البته خانم افتادی که البته همش رو هستی.
دريا
10 فروردین 92 18:53
واي واي چقدر ناز شدي ايشالله دختر بزرگي بشي و ماماني هم خوشحال بشه واي چه خوشگلي