یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

33 ماه و تغییر چهره

1391/9/9 1:12
نویسنده : مامان الهه
5,048 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی به دنیا اومدی موهات پر بود و کلی ذوق کردم آخه قبل از به دنیا اومدنت کلی گیره سر های نوزادی خریده بودم که روی موهای نرمت بزنم. ولی کم کم که بزرگتر شدی همینجور که رنگ موهات از مشکی به طلایی تغییر رنگ داد انگار تارهای موهات هم نازکتر شد و هم کم پشت. موهات خیلی  بلند شدن و کم بودنش بیشتر به چشم میومد. تصمیم گرفتم که موهات رو کوتاه کنم شاید این کوتاهی روی موهات تأثیر خوبی داشته باشه.

موطلااین عکس مال شب قبل از کوتاهی موهاته ببین چقدر بلند شده بود اولین قیچی رو که زد پشیمون شدمنگران

یسنا در آرایشگاه رنگین کمان

اصلا باورم نمیشد که خیلی ساکت رو صندلی نشستی حتی اجازه دادی که واست پیش بند ببنده

آرایشگاه رنگین کمان

فدای نگاهت بشم که داری با چشمات میگی مامان کی تموم میشه پس؟؟

این اولین باری بود که یه آرایشگاه مخصوص کودکان میبردمت و من هم استرس داشتم ولی از شب قبلش خیلی باهات حرف زدم که موهات خیلی بلند شدن و باید کوتاه بشه تا وقتی میری حمام راحت تر باشی و واست یه جایزه هم گذاشتیم که اگه اجازه بدی موهات کوتاه بشه یه کتاب واست میخرم . خوشحال بودی که میخوای موهات رو کوتاه کنی. وقتی وارد آرایشگاه شدیم یه بچه دیگه اونجا بود که نصف موهاش رو کوتاه کرده بود و بقیه اش رو اجاز نداده بود. اونجا یه سرسره هم بود که وقتی وارد شدیم ذوق کردی و رفتی که بازی کنی. موقع پایین اومدن با اون بچه برخورد کردی و اون خورد زمین و حسابی گریه کرد و تو همون گریه موهاش رو کوتاه کردن نگاهت پر شد از ترس و استرس. ولی یه کم بعدش با هم حرف زدیم و آرومت کردم و اون بچه هم رفت. شما هم مثل یه دختر خوب نشستی روی صندلی. و آرایشگر واست سی دی گذاشت و بهت یه ژورنال کودکانه داد تا مدلهای گریم صورت رو نگاه کنی. وقتی فهمید که از عمو پورنگ خوشت میاد سیدی عمو پورنگ رو گذاشت و شما تمام حواست رفت به تلویزیون و آقای آرایشگر با حوصله کارش رو انجام داد. و بعد از کوتاهی موهات به خاطر اینکه دختر خوبی بودی روی صورتت نقاشی کشید که مدلش رو خودت انتخاب کردی. میخواست واست خرگوش بکشه ولی گفتی من قلب میخوام که مدلش توی همون ژورنال بود.  

رنگین کمان

خوشگل خانم من

موهات خیلی کوتاه شدن ولی چاره نبود باید یه کم تقویتش کنم. این هم اولین گام بود. باید عادت کنم . دوباره بلند میشن و خرمن طلا، میدونم .راست گفتی فریبا که  همه چیز از یاد آدم میره الا یادش که همیشه باهاته. حالا با وارد شدن به یه ماه دیگه از زندگیت چهره تو هم عوض شده. با اینکه یه ماه دیگه به ماههای عمرت اضافه شده ولی قیافه ات بچه تر از قبل شده. فدای نگاه شیطونت بشم عزیز دلم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

مامان آراد(خاطره)
9 آذر 91 1:18
مبارک باشه عزیزم...ناز بودی نازتر شدی..قربونت برم...
منم موهای آرادی رو کچل کردم..
ایشالا که مال هردوتاتون تقویت بشه..این جوری خودمو تسکین میدم


مرسی خاله جون
شهره مامان مینو
9 آذر 91 8:46
جون دلم....چقدر چهرت تغییر کرده عزیز دلم...خیلی با نمک شدی...انشالله که خرمن گیسوهات رو مامان جون بزودی میبافه و دلش اروم میگیره...چقدر خوب که اینهمه همکاری کردی توی ارایشگاه... بووووووووووووس


مرسی شهره جان. ببوس مینوی بهشتی رو
مامان نیایش
9 آذر 91 10:44
عزیز دلمی یسنا خوشگله من که عاشق موی بلندم دلم میگیره وقتی مجبور میشیم موهای شما فرشته های ناز رو کوتاه کنیم ولی خب اشکالی نداره بلند میشه زود زود غصه نخور الهه جونم مبارک باشه


خیلی غصه دار بودم تادیشب ولی خوب وقتی میبینم خودش خیلی راحتتره خوشحال میشم
رضوان مامان رادین
9 آذر 91 11:18
وای چقدر ناز شدی یسنا جونی....
واقعا با موهای کوتاه خوشگلتر شدی خاله
مبارککککککک

مرسی خاله جون.واقعا میگی بهتر شده؟؟؟؟؟خودم هنوز ناراحتم
سارا مامان آرام
9 آذر 91 11:43
مبارکت باشه عزیزدلم
منم دلم نمیخواد موهای آرام رو کوتاه کنم ، باباش هم میگه اصلاً بهش دست نزن ولی موقع شونه کردنش خیلی اذیت میشه
تو فکرم برم کوتاه کنم ولی دلم راضی نمیشه
چقدر موهای یسنا خانم خوشگل بود چجور دلت اومد


مرسی خاله. میدونی الان که یه روز از کوتاهیش گذشته خودش هم خیلی راضیه موقع شونه کردن همیشه عذاب میکشید ولی الان خودش میره شونه میاره که واسش شونه کنم حتی گیره سر بزنم
مامان الهه
9 آذر 91 16:25
عزیزم مبارک باشه
چقدر هم موهات ناز شده بودن
مامان چجوری دل کندی؟؟!!


مرسی الهه جان نمیدونی چقدر با خودم کلنجار رفتم واسه کوتاهی
مامان پریسا
9 آذر 91 16:51
آخیییی عزیزم چه موهای خوشکلی.
البته الان هم خیلی ناز شده.
مبارک باشه یسنا جون.

راستی چه جالب من نشنیده بودم که ارایشگاه مخصوص بچه ها هم هست...


ممنونم عزیزم. آره این آرایشگاههای کودکانه خیلی محیط جالبیه من هروقت یسنا روآرایشگاههای زنونه میبردم بچه ام اصلا رو صندلی نمینشست وخانم آرایشگر همیشه تو بغل من موهاش رو مرتب میکرد ولی اینجا واقعا عالی بود


♥ الهه مامان روشا جون♥
9 آذر 91 20:25
مبارکت باشه عزیزم.هر مدلی که موهات باشه زیبایی.[
مرسی عزیزم خیلی لطف داری
رضوان مامان رادین
10 آذر 91 0:15
واقعا الان عالی شده.البته این نظر منه.


وای اگه این دلگرمیهای تو دوست خوبم نبود من چه میکردم. الان دیگه دارم عادت میکنم به چهره جدیدش خودش هم خیلی دوست داره مرسی از نظر و نگاه گرمت که همیشه باهامه
نازنین (مامان ثنا)
10 آذر 91 2:43
مبارکت باشه یسنا جون خیلی ناز شدی عزیزم


سپاس
عمو مسعود
10 آذر 91 14:22
چقدر ناز شدي- خدا زيادت كنه !...


عمو مسعود خیلی خوشحال شدم که شما هم منت گذاشتین و اینجا سری زدین ممنونم
محمد
10 آذر 91 15:05
شادباشید وسلامت


ممنون
مامان پارمیس
10 آذر 91 16:08
مبارک باشه عزیزم. هم موهای خوشگلت و هم ورودت به ماه جدید. الهه ماشالا چقدر موهای شازده کوچولو بلند شده بود. خیلی خوشگل بود. الان هم قشنگه. کاشکی میذاشتی بعد از عروسی خاله ندا کوتاه میکردی!! ولی خیلی خوشگله. مبارک


دیدی وحیده جون با اولین قیچی انگار قلبم کند ولی تمام دلخوشیم به اینه که زود بلند بشه. خاله ندا هم خیلی بهم گفت که بعد از عروسیشون اینکار رو بکنم ولی این زمستون و شال و کلاه و موی بلند واقعا اعصاب پرنسس خونه رو به هم ریخته بود خیلی کوتاه شده نه؟؟؟
مامان یسنا
10 آذر 91 16:41
سلام عزیزم خیلی ناز شده یسناجونی مبارکش باشه خیلی کارخوبی کردی موهاش رو کوتاه کردی میگند مو هرچقدر بلندتر باشه ویتامینهای بدن رو بیشتر به خودش جذب میکنه حالابااینکار ایشاللا یسناجونی یه ذره توپولتر میشه خیلی هم بهش میاد


میدونی خاله من هم الان دلم رو به همین خوش کردم که شاید کمی تقویت بشه.ممنونم ازت ببوس یسنای عزیز رو
خاله نسرین
10 آذر 91 20:12
فداش بشم الهیییی
ببین چه ناز شده این جیگرمون!!!
مبارکت باشه عزیزم


قربون تو خاله ناز
مامانی درسا
11 آذر 91 2:16
خصوصی
مامان نیروانا
11 آذر 91 3:05
چهره ت هر تغییری بکنه یسنای من، روح پاک و عزیزت همواره به مهر مستدامه چون تو دختر الهه ی عشقی! الهه ی نازی که فقط برای نیروانای من این وقت سحر رو شب زنده داری کرده تا لحظه ی صفر سه سالگیش رو برام جاودانه کنه، تو دخترِ الهه ی مهر و وفایی و فرقی نمیکنه که موهای طلاییِ قشنگت تا کجای صورتِ ماهت دلبری کنن. تو و مامان قشنگت، دوست نازنین! من به زیباییِ همه ی قلب و گلهای دنیایین، پر از بهشتین، سپیده دمین، خود عشقین. من و نیروانا دست و دل ِ مهرتون رو میبوسیم. خدایا به حق این همراهیِ عاشقانه ی الهه ی نازم هیچوقت خودش و دخترش رو تنها نذار. فداتون


نمیدونم باید چی بگم در مقابل این همه مهر.من و یسنا هم از داشتن دوستایی چون تو و نیروانام به خودمون میبالیم.چقدر مجذوب این دعای آخرت شدم. مطمئنم با بودن دوستای نازنینمون خدا هم مرحمت میکنه و یه نیم نگاهی بهمون داره. فدای مهرت عزیزم
مريم مامان آريا
11 آذر 91 11:01
خيلي ناز و زيبا شده.
چه خوب که اذيت نميکنه آريا پدر مارو در مياره مجبورم خودم تو خونه موهاشو مرتب کنم


مرسی مریم جون. راستش این اولین بار بود گه پرنسسمون اجازه کوتاهی داد. آریا هم بزرگ بشه اونقدر ساکت و اقا میشه که هروقت خواستی ببریش آراشگاه گریه نکنه. به امید اونروز
مامان مهبد كوچولو
11 آذر 91 11:23
سلام عزيزم ، مبارك باشه خوشگل خاله . ناز بودي نازتر و خوردني شدي . مامان الهه غصه ي موهاشو نخور دوباره بلند ميشه و پر پشت تر از قبل . خيلي ملوس شده . از طرف من ببوسش .


سلام. مرسی خاله مهربون. ازت ممنونم به خاطر آرایشگاه کلی زحمتت دادم. میدونی آرایشگاه ملک که رفتم فقط بعداز ظهر کار میکرد و من هم از ترس انکه نکنه اگه برگردیم خونه دیگه یسنا رضایت نده که موهاش رو کوتاه کنم بردمش همون آرایشگاه رنگین کمانی که بهت گفتم الحق هم که کارش خیلی خوب بود.باز هم ممنونم ازت. مهبد گل پسر رو ببوس
مامان مهبد كوچولو
11 آذر 91 12:53
الهه جونم من كه كاري نكردم . فداي تو . الحق كه واقعاً كارش خوب بوده كه يسناي خوشگلم رو ملوس و خوردني كرده . ببوسش .
صبا
11 آذر 91 14:14
چقدر بانمک شده این دخملی . خدا نگهش داره . خاله جون به نظر من تا 13 سالگیش موهاش رو کوتاه کنید . منم الان یک ساله که دارم موهام رو بلند می کنم و تا 12 سالگیم موهام کوتاه بودن و الان خدا رو شکر موهای پر پشتی دارم به لطف مادرم . شماهم اگر این ترفند رو دنبال کنید کوچولوتون خیلی پر مو تر از قبلش میشه .
مامان پریسا
11 آذر 91 18:53
مامان آراد(خاطره)
12 آذر 91 1:27
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه... آراد در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده...خوشحالمون میکنین اگه به وبلاگی که پایین براتون میزارم برین و برامون که کدمون 007 هستش رای بدین...هر وبلاگ میتونه به دو نفر رای بده... http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
الهام مامان آوینا
12 آذر 91 12:24
مبااااااااااااااارکه کوتاهی موهات.همه به منم میگن موهای اوینا را کوتاه کنم. ولی من مقاومت می کنم اخه دوست دارم بلند بشن و براش خرگوشی ببندم
مامان مهبد كوچولو
12 آذر 91 12:27
سلام عزيزم ، خدمت رسيدم براي عرض ادب و تشكر از اينكه توي اون لحظاتي كه دل توي دلم نبود با همراهيت ( تماس تلفني و اس ام اس ) تنهام نزاشتي ، مي بوسمت و به خاطر داشتن دوستاي گلي مثل شما خدا رو شاكرم . يسنام رو ببوس


سلام مهدیه جان. مهربونیهای شما همیشه منو شرمنده کرده .ایشالاه که حال مهبد گلم هر چه زودتر خوب خوب بشه که دیگه نگران نبینمت . من هم خیلی خوشحالم که یه دوست خوب مثل شما پیدا کردم
مامان دینا
12 آذر 91 22:28
وایییییییییی خدای من ببین چه خوشگل شده موهای یسنا جونیعاشق عکس اخرییم


مامی یلدا
13 آذر 91 14:32
سلام خوبی منم یه بار مجبور شدم موهای دختری رو بزنم الان خیلی خوب شده . یسنا خیلی تغییر کرد واقعا انگاری کوچولوتر شده این آرایشگاه کجاست؟آدرسش رو داخل پستت بزار لازم میشه بابات کوتاهی چقدر گرفت؟ یلدا یه دختر عمو داره که خیلی بداخلاقه آدرس رو واسه اون می خوام اسم اونم یسنا است بر خلاف گل دخترت اخلاقش صفره
شهرزاد مامان حسین
13 آذر 91 15:12
الهی عزیزم. با موهای کوتاه هم شیرین و دوست داشتنیه این عزیز. ببوسش هزارتا
مامان پریسا
13 آذر 91 15:19
مامان سونیا
13 آذر 91 19:00
ماشالله به خوشگل خانم مبارکت باشه گلم موهای کوتاه خیلی بهت میاد و خوشگلترت کرده عزیزم
مامی یلدا
13 آذر 91 21:31
سلام نه گلم فکر کردم تهرانی. من خودم خوزستانم
مامان آراد(خاطره)
14 آذر 91 16:00
سلام..منون از اینکه بهمون رای دادین... از داشتن دوستایی مثل شما احساس غرور میکنیم...
سمی مامان امیرین
15 آذر 91 21:40
ای جونم چقدر قیافش عوض شده! مبارگش باشه...به جاش موهای خوشگلتر در میاد.
کدوم آرایشگاه کودک بردیش؟


مرسی عزیزم. آره دیگه خودم هم بهش عادت کردم و میبینم که چقدر بهش میاد. عزیزم ایشالاه هر وقت اومدین اراک امیر علی و امیر حسین جون رو میبریم آرایشگاه تا محیطش رو ببینی
مامانی درسا
16 آذر 91 2:25
ای وای من با این رمزه کاملا" گیچ شدم ببخش تو رو خدا این خانوم گلی با شمایل جدید هم حسابی ببوس ....... خصوصی داری
مامان نسترن
16 آذر 91 8:21
وای عزیزم. ناز شدی. ماشالاه .اما موهای خوشگلت حیف شدن. مبارکه


مرسی خاله ولی زود زود بلند میشه و دوباره مامانم واسم خرگوشی میبنده
سمی مامان امیرین
16 آذر 91 11:19
شرمنده من اصلا یادم نبود که شما سیاکن اراکین!!!!!!!
مادر مادریم هم زاده این شهر هست و من عاشق این آش ترخینه دوغشونم..البته خودم اراک و ندیدم ولی خوب یه وقتایی سوغاتیاش برای مامانم میرسه و ما هم بینصیب نمیمونیم


سلام من هم با اینکه اراکی نیستم ولی این آش یکی از غذاهای محبوب منه.
مامان آرین
16 آذر 91 14:59
عزیزممممممم یسناجونم خوشگل بودی خوشگلتر شدی ماشاالله.


مامان متین
16 آذر 91 15:20
ای جانم قربونت برم که اینقدر خانم نشستی و دم نزدی .مبارکت باشه خاله جون .ایشالله زود زود دوباره موهای خوشگلت بلند میشه تا مامانی بتونه گیره های خوشگل برات بزنه.
مامانش خصوصی داری.


منم باورم نمیشد که بشینه و هیچی نگه. خوشحال شدم این یعنی اینکه بزرگ شده نه؟/اومدم پیشت نازنین
مامان آبتین
16 آذر 91 15:40
موی کوتاه و بلند نداره همه جوری زیبایی عزیزم ! هزارماشاالله به شما


عرفان
16 آذر 91 22:26
سلام منو به یسنا برسون و بگو مبارک باشه


حتماعرفان جون.
آتـریـسا جـون
17 آذر 91 2:50
تو مثل پرنده های مهاجری تو مثل بارش بارون بهاری تو مثل گل توی گلدونایی تو مثل تصویر یک خاطره ای پشت قاب پنجره .......
آرتین خان
17 آذر 91 12:18
مبارک باشه یسنا جونم تو همه جوره ناز و خوشگلی
مامان نیایش
18 آذر 91 8:49
سلام یسنا جون . موهای بلندت خیلی خوشگله اما موهای کوتاه هم بهت میاد . خوب کاری کردی الهه جون خود بچه ها راحترند من که هم موهای نازنین و هم موهای نیایش رو کوتاه کردم . با اینکه نازنین خیلی مقاومت می کرد اما حالا خودش هم راحتره . مبارکت باشه یسنای عزیزم
مامان ملینا
18 آذر 91 10:04
وای چقدر عوض شدی خاله .مبارک باشه عزیزم.مامانی بازم موهاش بلند می شه و باز هم کوتاه می کنی ..خیلی شیرین شدی عزیزم.دوستت دارم


مهتا
18 آذر 91 13:26
مبارکا باشه یسنا تودعکس دیدمت که موهات را کوتاه کردی باورم نشد


مهتا جون دیدی بالاخره مامانم موهام رو کوتاه کرد ولی قول داده که خیلی زود بلند میشه.پس کی میاین خونموون؟؟
گلاویژ
19 آذر 91 0:19
سلام
دخملت رو اراک بردی آرایشگاه خیابون ملک ؟؟؟؟؟؟
آخه اراک چند تا آرایشگاه کودکان داره


نه عزیزم بردمش آرایشگاه رنگین کمان طبقه دوم پاساژ سجاد
مامان ماهان
19 آذر 91 8:37
به به
چه خوشگل چه خوشگل چه خوشگل شدی امروز
مبارکت باشه عزیز دلممممممممممممممم


مرسی خوشحالم که دو باره نظرهاتو دارم مثل قبل
پرنیا جون و مامانش
21 آذر 91 11:02
الهه جون چرا کوتاه کردی موهاشو من ارزو دارم موها پرنیا این قدر شه ولی با این حال ناز شده بهش میاد مبارکت باشه گلم
منا مامان یسنا
22 آذر 91 16:53
عزیزم چقدر ناز شدی...........جیگر شدی یه بوس میدی
مامان آناهيتا
29 آذر 91 9:14
عزيز دلم، موهات چه بلند و چه كوتاه تو زيبايي نازنين. الهي هميشه تنت سالم باشه جيگر من.
مامان یلدا و سروش
7 دی 91 19:45
شما هم با افتخار لینک شدی عزیزم. فقط لطف کن بگو از کدوم شهری.موهای کوتاه خیلی به دخملی میاد.یه عالمه بوس