یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

محرومیت زمان مند عروسک

1391/9/18 10:25
نویسنده : مامان الهه
620 بازدید
اشتراک گذاری

تو آشپزخونه سرگرم غذا پختن بودم. توی عالم خودت بودی و حرف میزدی و شعر میخوندی.یکی دو دقیقه ای صدات نیومد یه دفعه با عروسکت از اتاقت اومدی بیرون و با یه لحن محکم بهش گفتی حالا اینجا میشینی وقتی ساعت زنگ زد اونوقت میتونی پاشی. مامانت رو زدی کار بدی کردی!!!!!!!!!!!!!کار جالبترت این بود که بعدش گفتی منهم اینجا میشینم و پشتت رو کردی به عروسکت!!! ای جان باورم نمیشد که این قدر دقیق محرومیت زمانمند رو اجرا کنی و مفهومش رو درک کنی.بعدش اومدی پیش من و گفتی مامان عروسک کار بدی کرده نشسته اونجا. سعی کردم جلوی خنده ام رو بگیرم و گفتم اگه کار خیلی بدی کرده باید بشینه اونجا تا متوجه کار بدش بشه. بعدش انگار ساعت خیالت زنگ زد که رفتی به عروسک گفتی حالا میتونی پاشی و دوباره رفتی سراغ بازیت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان نیایش
18 آذر 91 12:52
محرومیت زمان مند یا همون تایم اوت خیلی وقتا جواب میده فقط باید حواست باشه اصلا و به هیچ وجه عصبانی یا ناراحت نشی و با آرامش کامل اجراش کنی خیلی خوبه که دخملی فهمیده مفهومش رو و حس بدی نسبت بهش نداره معلومه که موفق بودی الهه جون
موفق باشی همیشه قربون این یسنای خوشگلم ببوسش


مرسی دوست خوبم
مامان پارمیس
18 آذر 91 14:17
اییی جون. قربون این دخمل روانشناس. بسیار زیبا مفهومشو درک کرده. معلومه واسه خودش خیلی تاثیر گذار بوده و اینو راه خیلی خوبی واسه تنبیه دیده. الهی فدای خوشگل خانوم. مادر شایسته ی فردا


قربونت برم عزیزم.براش خیلی تأثیر گذار بود زیاد چوون تحمل اینکه توجهی بهش نشه رو نداره
مامان مهبد كوچولو
18 آذر 91 15:32
آفرين به مامان الهه كه تونسته لُپ مطلب رو به خوبي براي يسناي نازم جا بندازه و هزار آفرين به يسناي عزيزم كه با اين دقت اجراش ميكنه . دوستتون دارم .


فدای تو ما هم شما رو خیلی خیلی دوست داریم عزیزم. امیدوارم به زودی زود همدیگرو ببینیم
مامان سونیا
19 آذر 91 7:39
آفرین به این دختر زیرک و باهوش ولی اصلا به قیافه اش نمیاد که بخواد عروسکش رو دعوا کنه یا تحریمش کنه آخه خیلی قیافه اش مظلومه خوشگل خانم .


فدای تو
مامان ماهان
19 آذر 91 8:36
محرومیت زمان مند خیلی موثره بعضی از رفتارها رو میشه از این روش اصلاح کرد
الهی عروسکت کار بدی کرده
آفرین به یسنا گلی که داره عروسکش رو ادب میکنه فدااااااااااااااااااااااااای تو


خیلی روش خوبیه. هر وقت دیگه خودش کار بدی میکنه خودش میره واسه محرومیت.
مامان محمدرهام جون
19 آذر 91 12:46
آفرین به این فرشته خوب وبا هوش


مرسی عزیزم
رضوان مامان رادین
19 آذر 91 13:05
عزیز دلم
واقعا عالی موضوع را گرفته گل کوچولو.
خیلی دوست دارم زودتر ببینمش این فرشته کوچولو را


ما هم مشتاق دیدن روی ماه شما هستیم
مامان نيروانا
21 آذر 91 8:56
نميدونم چرا كامنتام قشنگ در نمياد الهه جونم. اين پست تو با اين خاطره ي قشنگ و يسناي عزيزم كه تمام پيام اين روش تربيتي رو گرفته زنگ خطره براي من و وجدان منو درد مياره. چقدر محروميت رو بد اجرا ميكنم اين روزها. چقدر اين روزها نيروانام كلافه ست و من خسته و كلافه كه دركش نميكنم و راهم رو گم كردم توي پرورشش. برام دعا كن الهه جون. محتاجم شديد
يسنام رو ببوس


همیشه کامنتات پر مهره فریبا.بعضی وقتها خستگی ما از کار و دلمشغولیامون بچه ها رو آزار میده. میدونم که تو خودت استاد فرزندپروری هستی و الان و این ساعت خسته و درگیری.شاید بد نباشه یکی دوروزی رو به خودت مرخصی بدی و تمام وقت پیش نیروانا باشی تا حساسیتهات از بین بره که میدونم همش به خاطر اینه که فکر میکنی ساعتهای کمی رو با پرنسس میگذرونی.فدای تو که همیشه به خاطر راهنماییات دعاگوت هستم.
سارا مامان آرام
22 آذر 91 7:16
عزیزدلم چه تنبیه جالبی دخترمون دیگه خانم شده ، همه کاراش مثل خانم بزرگاست
منا مامان یسنا
22 آذر 91 16:54
خیلی جالب بود.قربون هوشت عزیزم
مامان آناهيتا
29 آذر 91 9:12
منم بعضي وقتا اين حركات رو در مورد آناهيتا مي بينم. اينكه عروسك هاش رو ميفرسته محروميت. من از اين روش خيلي نتيجه گرفتم به شرطي كه درست اجرا بشه. مكان و زمانش خيلي مهمه.
مامان امیرعلی جیگر
3 دی 91 9:56
جالبناک بود