یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

مامان خودش میاد

1391/9/18 13:16
نویسنده : مامان الهه
410 بازدید
اشتراک گذاری

چندوقتیه که بعد از ظهرها میرم باشگاه و شما یکی دو ساعتی پیش بابا میمونی. بابا لطف میکنه و اکثر مواقع میاد دنبالم. چند روزه که وقتی میخواین بیاین برنامه آموزشی دورا پخش میشه   (persian toon) و آخر کارتون رو نمیتونی ببینی و با اکراه از خونه بیرون میای. چهارشنبه به محض اینکه کارتون مورد علاقه ات شروع میشه رو میکنی به بابا و میگی : بابا،مامان خودش میادا ما نمیریم دنبالش!!!! باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

پی نوشت: پست پایین هم داغ داغه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

پویا تم
18 آذر 91 11:30
سلام گلم برا طراحی تم تولدوجشن دندونی با عکس کودک دلبندتون به وبلاگم سر بزنید با یک طرح رایگان
مامان نیایش
18 آذر 91 12:53
عجـــــــــــــــــــــب پس دخملی کارتون رو به مامانی ترجیح میده به به چشمم روشنفداش شم این خیلی خوبه حس میکنه که هم تو میتونی خودت بیای هم اون زیاد بی قراری نمیکنه برات


من هم خیلی خوشحال شدم که دخترم دیگه داره بزرگ میشه و وابستگیهاش به من کمتر. هر چند هر وقت میخوام برم باشگاه بهم میگه نرو من تنها میمونم ولی وقتی میرم بهونه نمیگیره
مامان پارمیس
18 آذر 91 14:22
چه خوب !! مثل اینکه وابستگیش بهت کمتر شده الهه !!و مثل اینکه کارتونو ازت بیشتر دوست داره خیلی خوبه که باشگاه میری. آفرین که یه وقتیو به خودت اختصاص دادی موفق باشید. دوستون دارم و دلم واستون یه ذره شده


خاله جون نمیدونی ما هم چقدر برای شما و دیدارتون دلتنگیم. ببوس پارمیس نازم رو
مامان مهبد كوچولو
18 آذر 91 15:35
عزيزم خيلي كار خوبي كردي كه باشگاه ميري . براي تقويت روحيه خيلي خوبه و خلوت پدر و دختر هم از همه بهتر ! يسناي شيطون ، ماماني گناه داره خب بريد دنبالش ديگه .............. !!!


خیلی خوبه خودم فکرش رو نمیکیردم که همین 2 ساعت اینقدر مفید باشه. فدات بشم. اگه میتونستی شما هم میومدی که نور علی نور بود گلم
مامان دینا جونی
18 آذر 91 23:22
وای عزیزم چه بامزهخب مامانی خودت بیا دیگه


چشم!! دیگه خودم میام
مامان سونیا
19 آذر 91 7:37
به به به این خانمکه دیگه بزرگ شده و بهانه مامان رو نمیگیره این خیلی خوبه که بهتون خیلی وابسته نباشه و بتونه بدون شما توی خونه بمونه


خداروشکر که این وابستگی کمتر شده.منهم خیلی خوشحالم
مامان ماهان
19 آذر 91 8:34
به به کارتون رو به مامان ترجیح میدی
ای شیطون بلاااااااااااااااااااااااااااا


آخه خاله جون مامان میتونه خودش بیاد خوب!!
مامان مهبد كوچولو
19 آذر 91 9:58
راستي عزيزم كدوم باشگاه ميري ؟ چه ساعتي ؟
مامان سيد کوچولو
19 آذر 91 10:50
اخييييييي حق داره بچه. ماماني خودت بيا


چشم! من خودم میام دیگه
مامان محمدرهام جون
19 آذر 91 12:43
ای جووووووووووووووووووووووووووونم عروسک خوردنی
رضوان مامان رادین
19 آذر 91 13:06
چقدر برنامه را دوست داره که حاضر از د د رفتن بگذره


برنامه خوبیه آموزشی و سرگرم کننده
مامانی درسا
20 آذر 91 2:11
آی چونم آفرین به دختری که دورا رو دوس داره خیلی زیباست و آموزشی ....... عزیزمی ببین چقده دوس داره که حاضره دنبال مامیش نره ..... راستی ندادن رمزو بدار به حساب خحسته بودنم چون با این رمزا من کاملا" قاطی کردم خیلی سخته شاید از خیرش گذشتم و دوباره بدون رمز شدم اما تا اون موقع بفرما خصوصی


فدای تو که همه جوره دوستت داریم چه بی رمز چه با رمز
مامان مهبد كوچولو
21 آذر 91 7:40
سلام چرا قالب وبلاگتون بهم خورده ؟؟؟؟؟


سلام کی؟ الان که زدم درست بود که مهدیه جان. ممنونم به پاس نگرانیت
مامان نيروانا
21 آذر 91 8:53
فداي يسناي بامزه م بشم من.
باور ميكنم الهه جون و نميدونم بايد خوشحال باشيم يا ناراحت. اينكه يسناي گلم داره مستقل ميشه و يه سرگرمي براي خودش داره وقتي نيستي عاليه ولي من بعضي وقتا يهويي دلم ميريزه پايين كه تي وي ديدن بچه م از حدش داره بيشتر ميشه. ميدوني وقتي ميام خونه و ميبينم نيروانام مسخ تام و جري شده و اصلاً صداي منو نميشنوه بهم جواب بده دلم ميريزه پايين. تو خوشبختانه تمام مدت باهاشي و من برات خوشحالم كه راهي رو پيدا كردي كه براي خودت يه وقت مفيد حتي يه مدت كم بذاري و با انرژي بيشتري پيش يسنام برگردي. نگران خودمم كه اين چند وقته اينقدر وقت براي نيروانام كم گذاشتم كه به جبران همه ي كمبوداش وابسته ي تلويزيون شده طفل معصوم. برام دعا كن دوباره برش گردونم به خودم عزيزم. سرت رو درد آوردم ببخش الهه جونم

تی وی دیدن بچه ها اجتناب ناپذیره.حتی اگه من و تو هم نذاریم بچه هامون تی وی ببینن ولی باز وقتی جایی میریم که بچه ها اونجا مسخ تی وی ان،ناخودآگاه بچه های من و تو هم جذبش میشن و نمیتونیم جلوشون رو بگیریم. که اگه محدودش کنیم پیامدهای روانی داره واسشون فقط میتونیم تی وی دیدنشون رو کنترل کنیم. دعا کن تو هم که بتونیم تو این بلبشوو هیاهو راه درست رو پیدا کنیم
پرنیا جون و مامانش
21 آذر 91 11:00
ای جونم یسنای نازم
مامان اراد
27 آذر 91 3:27
نازی شیرین زبونم
.موهاتم خیلی مبارکه.چقدر بهت میاد گل خوشبوی من.بوووووووووووووووس


مرسی خاله جون دلم واستون تنگ شده بود
مامان آناهيتا
29 آذر 91 9:06
اي جووووووووووووووونم. چقد بامزه اي تو نانازك.
مامان پریسا
15 دی 91 11:50
بعد نندازی گردن بابا که نیومده دنبالتون