یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

رویش ناز نگاه تو عزیز جاودانه بادا!!!!

1391/12/7 15:16
نویسنده : مامان الهه
573 بازدید
اشتراک گذاری

 وبهاری دیگر

و نگاهی تازه

و دوباره حسی

پشت لبخند به مهر پالوده

ومن اینبار دلم رنگین است

ودوچشمم روشن

ولبانم خندان

و تورا میبینم

پشت بی خوابی شبهای غریب دوری

ظلمت سرد زمستانی ما را تو به مهر

با نوای خوش آغاز بهار

با نسیم خوش لبخند عمیقت تو به ناز

به سرانجام رساندی تو نگار

وجهان هستی هلهله کرده به پا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان نیایش
7 اسفند 91 18:00
طلوع این عشق مبارک
عزیز دلم چه قدر دلم میخواست اون لحظه پیشت باشم 15 :15 اینجا باشم
خیلی سعی ام رو کردم ببخش که نشد خونه نبودم و با موبایل هم هر کاری کردم وارد قسمت نظرات نمیتونستم بشم
ولی بازم میگم تولدت مبارک عزیز دلم
چه شعر قشنگی پر از احساس با این آهنگ چه قدر اینجا حس خوب داره وای خدا
عزیزم تا دنیا دنیاست قدرتو رو میدونم


فدای تو زهره جون که همیشه همراه بودی. تو که از صبح حسابی ما رو شرمنده کردی عزیزم. ببوس نیایش نازم رو. ما هم قدر شما دوستای خوب رو میدونیم
محمد صدرا
7 اسفند 91 18:02
تولدت مبارک یسنا بانو !
مامان آناهیدمهربون
7 اسفند 91 23:55
هووووووووووووراااااااا
تولد یسنای خوشگلم با یه عالمه آرزوی خوب براتون مبارررررررررررررک

عزیزم ایشالا همیشه سالم وشاد باشید


تشکر عزیزم دختر نازت رو ببوس
ویدا
8 اسفند 91 0:54
تولدت زیبات مبارک یسنا بانو!


سپاس
مامان پریسا
8 اسفند 91 1:18
سلام گلم
تبریک میگم خوشکلم.
پس با مامان مریم تاریخ تولدت یه روزه

مبارک باشه. ایشالله 120 ساله بشی عزیزم.


مرسی
مامان پارسا و پوریا
8 اسفند 91 2:24
یسنای گلم تولدت مبارک:
X



خیلی خیلی ممنونم
عمو محمد
8 اسفند 91 2:55
سلام عمو!
تولدت مبارک!
برو شمعا رو فوت کن
که سبز و زنده و پاینده باشی
از تو چه پنهون الان 5 روزه هر وقت یه کم سرم خلوت می شه به نیت فردای تو که می شینی دونه دونه ی این پستا و محبتای دوس جونای قدیمی و شایدم اون روز دیگه خیلیاشون یارای صمیمی رو می خونی پناه می برم به یه گوشه ی دنج دور از همهمه ی جاری دنیای این روزای من و هی التماس می کنم به کاغذ به خودکار به دیوار به همه ی احساسای خوبم که بابا بی معرفتا چند خط ... فقط چند خط ... تقدیم به تو ... تقدیم به فردای تو ... که شک ندارم از امروز ما خیلی بهتره ... تته پته می کنه ها عمو آخرم می بینی هر بار لااقل 5 خط نوشته اما خش داره ... بخونی اذیت می شی عمو ... بیخیال ...
هر چی فک کردم دیدم هنو آدم چند خط نوشتن واسه تولد گل دختر نشدم ... کی می دونه عمو؟ شاید بابا آدمم تا قبل از دیدن ننه حوا آدم نشده بود ... هر چند عمو اگه تا زمانی که تو بزرگ می شی نسل بابا آدما هنو منقرض نشده باشه خودت زودی می فهمی که کلا بابا آدما آدم نبشن ... یعنی ممکنه بابا بشنا ... اما آدم نه ... اصن یه وضعیه ... مثلا همین خود من ... ساعت نزدیک 3 بامداده اما هنوز نتونستم یه تبریک ساده بگم ... می دونم یه کم پیچیده شد ... ولش کن موضوعو عوض کن ...
هر چی فک کردم چیزی به ذهنم نرسید عمو ... چیزی که فاخر باشه ... درست مثه خود خودت ... که فاخری و خانومو خواستنی ... چیزی به ذهنم نرسید که خواستنی باشه ... هیچی ... جز اینکه تولدت مبارک عمو ... مرسی که به دنیا اومدی ... و دنیا رو هزار بار به چشم عمو محمدا و عمو وحیدا و عمو محسن و عمو هادی و عمو رضا و ... زیباتر کردی و تازه به اینا اضافه کن خاله خانوماشونو شی فرهاد و آروین جیجمل و پالمیس ولشوچی (درست به همون لوسی که خودش می گه) و کلی آدمای توپ دیگه ...
تولدت مبارک عمو
ممنون که به دنیا اومدی
قدر بابا و مامانو بدون
که دنیاشونو ریختن به پات
که همه ی دنیاشونی ...
هزار سال زنده باشی عمو



عمو محمد عزیز. خیلی ممنونم که قابل دونستین تو این روز خیلی خاص واسه خونواده کوچیک ما همراهمون بودی و با حرفای قشنگتون ما رو خجالت زده کردین. در مورد بابا آدما نمیتونم حرفی بزنم بحثمون سیاسی نشه بهتره ولی اینو میدونم که اگه یه روزی یه جایی حواتون رو دیدین شک ندارم خوشبخت ترین حوا خواهد شد به دنبالش دخترت یا پسرت نمیدونم اینقدر بهت افتخار میکنه که حد نداشته باشه. تک تک جمله هاتون رو چندبار خوندم و مزه مزه کردم و اون حرفی که پشتش بود رو با گوش دل شنیدم.یسنا هم شما رو خیلی خیلی دوست داره و هنوز هر کس بهش میگه چه تخت قشنگی بادی به غب غب میندازه و میگه عمو محمد برام ساخته!! هرچند غرور کودکیش که فکر کنم تو این مورد به من بیشتر رفته اجازه نمیده احساساتش رو به اطرافیانش اونجور که هست نشون بده.
زندگی ما با همین آدمای توپی که اسم بردین یا اونایی که اسمشون نبود رنگین تر شده که من همینجا پی به راز بزرگ دوستی بردم و از همه مهتر معرفت رو با کاری که شما در حق یسنا انجام دادین شناختم.هرچقدر از شما تشکر کنم بازهم کم بوده و ما رو همیشه مدیون خودتون کردین.
به همه عموها و خاله های مهربون رو که دیدن سلام ما رو هم برسونید. و باز هم میگم ممنونم به خاطر تبریک تولد یسنا


مامان نیایش
8 اسفند 91 13:25
یسنا جون عزیز خاله همیشه بخند .تولدت مبارک ایشالا صد ساله بشی گلم


چشم قول میدم خاله جون. یعنی مامانم جای من قول میده که همیشه بخندم
صبا
8 اسفند 91 21:39
من نظر خصوصی گذاشته بودم؟!!
احتمال به جای زدن دکمه ی حفظ مشخصات اشتباهی ثبت نظر خصوصی را زده بودم
به هر حال ببخشید.
یک بار دیگه و با همون اب و تاب قبل می گم:
تولدت مبارک یسنای عزیزمهمیشه سلامت باشی.
ممنون که به وبلاگم اومدید .
تبادل لینک می کنید ؟!


ممنون که باز اومدی صبا جان
مامان محمد پوریا
9 اسفند 91 3:14
سلام به دوستای گلمون
تولدت رو تبریک می گم امیدوارم کیک رو تنها تنها نخورده باشی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



ممنونم از لطفت مامانی
مامان آرینا مو فرفری
9 اسفند 91 10:01
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$

عزیزم تولدت مبارک


وایییی ممنونم از قلب خوشگلت
مامان سونیا
9 اسفند 91 13:59
وای ماشاالله این عکسی که گذاشتین خیلی قشنگه هزار ماشاالله وای که دلم غش رفت دلم میخواست اینجا پیشم بودی و من یک گاز گنده گنده گنده ازت میگرفتم اصلا درسته قورتت میدادم خیلی خوشگله این عکس خودت که دیگه خدا میدونه چه فرشته ای هستی مامانی از جای من بچلونش این دخملی رو چند تا بوس محکم آبدار بگیر از هردوتا گونه این نازدونه الهه جون این رو بی تعارف میگم اسفند دود لطفا
اینا واسه یسنا جونم


خیلی ممنون مامان سونیا جون. خیلی لطف داری عزیزم
مسیحا
9 اسفند 91 21:43
تـــــــــــولـــــــــــــــدت مبــــــــــــــــــــــــــــــــارک خوشکل خانوم
مامان آوین
11 اسفند 91 19:30
تولدت مبارک عزیزم! ایشالا زیر سایه مامان و بابای مهربون ، رشد کنی و به تمام آرزوهای خوبت برسی عزیزم!


ممنون
شهره مامان مینو
12 اسفند 91 23:25
مبارکه عزیییییییییییییزم...
مامی امیرین
14 اسفند 91 0:43
تولد گل دختر هزاران بار مبارک.
میدونم دیر شده ولی اینترنتم قط بود و تازه وصل شده..
خدا حفظش کنه.


مرسی از تبریک زیبات عزیزم. هر وقت به ما سر بزنی برامون عزیزی
مامان باربد
14 اسفند 91 2:24
صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی

” تولدت مبارک “

یسنای قشنگم انشاالله صد ساله شوی زیر سایه پدر و مادرت



ممنونم ازت مهربون