یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

اینقدر برام عزیزی قد یه دنیا خوبی قد یه دنیا ستاره

1391/12/7 10:52
نویسنده : مامان الهه
549 بازدید
اشتراک گذاری

چند ساعتی بیشتر نمونده به لحظه ای که تا ابد تو قلبم جاودانه است. اون لحظه ای که اصلا دلم نمیخواست تموم بشه. لحظه های پر استرس و شیرین به دنیا اومدنت. وقتی خانم دکتر مهربونی که هیچ وقت مهرش رو یادم نمیره بهم گفت: این کوچولوی شما از الان معلومه که مامانش رو خیلی دوست داره که حاضر به درد کشیدنش نیست و نمیخواد اذیتش کنه و دیگه باید بری اتاق عمل که خودم این کوچولو رو به دنیا بیارم بدون این که مامانش درد بکشه. اون خانم دکتر همون موقع تشخیص داد که تو چه قلب مهربونی داری عسلکم. اون لحظه ای که تو رو تو اون دستمال سبز پیچیده بودن و بهم نشونت دادن رو هیچ وقت یادم نمیره. وقتی به دنیا اومدی آسمونی که دو ماه بود نباریده بود در رحمتش باز شد و تا شب بارید اون هم چه بارون قشنگی انگار خدا میخواست یسنای من دنیا رو با رنگ و بوی تازه و تمیز ببینه و حس کنه. لحظه هایی رو میگم که تو بیمارستان وقتی گریه میکردی و من انگشتم رو توی دستای کوچولوت میذاشتم تو آروم میخوابیدی، انگار دنبال آرامش بودی و یه محل امن. یادم نمیره اون لحظه ها رو که فقط من و تو بیدار بودیم و داشتیم با دستای هم بازی میکردیم. الان هم که دیگه چند ساعت دیگه سه سال از اون روزا میگذره هنوز دستای کوچولوت رو باید تو دستم بگیرم تا خوابت ببره کوچولوی 3 ساله من. تولدت هزاران بار مبارک عزیز دلم. غنچه زندگی من دوستت دارم و بهترین ها رو برات آرزو میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
7 اسفند 91 11:13
عزیزم تولدت مبارک


ممنون مهربون
لاله
7 اسفند 91 12:05
یسنا جان تولدت مبارک عزیزم
ایشالا زیر سایه ی این مامانی مهربون و بابایی 120 ساله شی گلم



مرسی دوست خوبم
مامان محمدپارسا
7 اسفند 91 12:25
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت خاله جون


سپاس
مامان نیایش
7 اسفند 91 13:57
خیلی قشنگ نوشتی از اون روز که سه سال پیش توی زندگیت رقم خورد مخصوصا اون بارونش چه قدر لذت بخش بوده با تولد یه نوزاد که بارون میباره واقعا حس خوشبختی به ادم دست میده خدای مهربون میخواسته یسنا دنیا رو پاک حس کنه براش آرزوی سلامتی دارم و شادی توی لحظه لحظه ی زندگیش تولدش بازم مبارک هزار بار


ممنونم ازت زهره جان.لذت بارون اون سال مثل لذت داشتن شما دوستای خوب توی این لحظه است
مامان آناهيتا
7 اسفند 91 14:57
چه متن با احساسي بود. اشك تو چشام جمع شد. الهي هميشه براي هم بمونيد مامان و دخملي ناز.


قربون چشمای خیست
مامان سونیا
7 اسفند 91 15:18
باهفتاآسمون پرازگل یاس ومیخک

باصدتادریاپرازعشق واشتیاق وپولک

یه قلب عاشق بایه احساس بی قراروکوچک

فقط میخوادبهت بگه تولدت مبارک



ممنونم مامان سونیای عزیز
مامان ترنم
7 اسفند 91 15:22
بازم مي‌گم تولدن مبارك . پرنسس كوچولوي بانمك و شيطون . الهي 3333333333333............ ساله بشي عزيزم.


خیلی خیلی ممنونم ازت لیلا جان
دریا (مامان سها)
7 اسفند 91 19:32
یسنای گلم ... تولدت مبارک ... ایشالله زیر سایه این پدر و مادر مهربون همیشه شاد شاد شاد یاشی عزیزم


خیلی ممنونم
رضوان مامان رادین
8 اسفند 91 13:40
الهی فداش بشم که 3 ساله شد..تولدت مبارککککککککککککک
دلم واست یک ذره جون عزیز خاله


دل ما هم واستون یه ریزه شده به خدا...
مامان آرین
9 اسفند 91 19:52
مبارررررررکه تولد یسنا خانم گل.انشاالله 120ساله بشی عزیزم.سایه پر مهر پدر ومادر بزرگوارت بر سرت مستدام باشه انشاالله.


فدات