یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

تولدانه

1391/12/16 15:56
نویسنده : مامان الهه
857 بازدید
اشتراک گذاری

فردای روز تولدت اولین بسته پستیت رو دریافت کردی. از طرف پرنسس صورتی "پارمیس کوچولو". کنار ذوق کردنای تو من و بابا هم کلی ذوق کردیم و تو مشتاق بودی که سریع بازش کنی و ببینی چی توشه و ما هم اینقدر از برق چشمای تو ذوق کرده بودیم که یادمون رفت همون لحظه ازت عکس بگیریم و موندگارش کنیم.ممنونم ازت بانوی مهربونی که باعث خوشحالی یسنا شدی.

 


 

 

بهت وعده یه تولد کوچولوی دیگه رو خونه مامانی داده بودم. وقتی اومدیم اصفهان. با هم رفتیم و کیک خریدیم و تو انگار که بار اولت بود که میخواستی تولد بگیری چنان ذوق میکردی که نگو . با کلی خواهش و کلک راضیت کردیم که تا اومدن خاله ندا و عمو علی که این روزا دنبال تدارکات عروسی هستن صبر کنی. وقتی اومدن دیگه طاقت نداشتی و هی میپرسیدی پس کی تولدم میشه؟؟ عمو مسعود کلی سربه سرت میذاشت و میگفت من میخوام از کیکت بخورم و تو گریه میکردی کیکم تموم میشه دیگه اونوقت کیک ندارم.

تولد 3 سالگی

 

تولدانه

 

 

کیک. تولد 3 سالگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان آراد(خاطره)
16 اسفند 91 16:08
به به چه کادوی خوشگلی..مبارکت باشه عزیزم تولدت هم مبارک..دست مامان و بابا درد نکنه..
مامان نیایش
16 اسفند 91 16:16
وااااااااااااااااااااااااای عزیز دلم چه قدر خوشگله این کیفت دست پارمیس کوچولو و مامنش درد نکنه خیلی نازه اتفاقا نیایش یه چند وقتیه که میگه از این کیفا میخوام میخواستم برای عید براش بگیرم نمیدونم از کجا پیدا کنم چند نمونه اش رو دیدیم به این قشنگی نبود این خیلی نازه مبارکت باشه شاهزاده خانم سه ساله بازم تولدت مبارک عشقم خیلی ناز شدی خودتم تو این تولد زیبا و به یاد موندنی وعاشقانه خوش باشی گلم کنار مامان خوب ومهربونت



رضوان مامان رادین
16 اسفند 91 18:58
کیف کیتی یا به قول رادین تی تی ...مبارکت باشه ..دست پارمیس کوچولو درد نکنه... یسنا خاله چند دفعه تولدددد...جیگرتو خیلی ناز شدی عزیزم.دلم واست خیلی تنگ شده خاله...
صبا
16 اسفند 91 20:02
بازم تولدت مبارک خانومی
مامان پارمیس
17 اسفند 91 10:50
ای جونم دختر توت فرنگی، کیتی توت فرنگی ، کیک توت فرنگی، فدای اون تاپلت خوشگلت، هلاک اون خنده های ملیحتم، تولدت مبارک ماه بانوی زیبا، اون هدیه ی ناقابل تقدیم به تو با هزارها عشق.
مامان سونیا
17 اسفند 91 11:17
به به چه کادو قشنگی مبارکت باشه عزیزم انشاالله با شادی و سلامتی ازش استفاده کنی
مامان سهی
17 اسفند 91 14:32
هنوز هو تولدت مبارک
مامان اراد
18 اسفند 91 3:13
سلام عزیزکم.ماشاالله چه خانومی شدی واسه خودت .تولدت با ی دیرکرد 10 روزه مبارک.خاله رو ببخشی که دیر اومدم.دوست دارم عزیزم.انشاالله هزاران سال زیر سایه پدر و مادرت زنده باشی و شاد.
مسیحا
18 اسفند 91 21:50
مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکه
مامان ترنم
19 اسفند 91 11:52
اي واي كه چه نازي كرده اين فرشته مهربون و كوچولو. دست ماماني مهربون هم درد نكنه كه اينقدر تولدهاي قشنگ براي گل دختر مي‌گيره.
مامان مهبد كوچولو
20 اسفند 91 9:39
شاهزاده ي سه ساله تولدت مبارك . دست پارميس و مامان مهربونش درد نكنه . خوش به حالت كه يه تولد ديگه هم گرفتي .
مامانی
20 اسفند 91 10:07
مبارکککککککککککککککککککککککککک باشهههههههههههه
مامان كيارش
20 اسفند 91 11:31
تولدت مبارك يسنا جونم. خاله جون من هر وقت لبخند نازت رو مي بينم ناخداگاه من هم لبخند مي زنم. آخه معصوميت تو چهر ه نازت موج مي زنه
مامان نیایش
21 اسفند 91 9:15
سلام الهه جون مطمئن باش من اگه یه روزی دستم به این یسنا خوشگله برسه درسته قورتش می دم از بس که نازه . من چشمم شور نیستا ولی یه اسپند براش دود کن .
مامی کیانا
21 اسفند 91 9:36
وای که ما عاشق تولدیم باز هم تولد هورااااااااااااااااااااا دست پارمیس جون هم درد نکنه با هدیه زیباش مبارکت باشه یسنا جونم
مامان دینا جون
24 اسفند 91 1:29
وای ببین من چقدر دیر رسیدم تولد یسنا جونی مبارکامیدوارم همیشه تنت سالم باشه ولبای خوشگلت همیشه خندون
محمد
25 اسفند 91 15:44
تولدت مبارک
مامان آناهيتا
27 اسفند 91 7:26
ثانيه به ثانيه زندگيت شيرين و قشنگ باشه يسناي من، كيك خوشمزه من.
مامان متین
27 اسفند 91 8:53
تولد 3 سالگیت مبارک خاله جون. چقدر زود گذشت .3 سالت شده!!!!!!! شیرین بودی شیرین تر شدی. عاشق لپایی هستم که گود میشن.ای جان
مامان نسترن
28 اسفند 91 19:41
پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست . . . دوست خوبم برات بهترین هارو آرزو می کنم. سال نو پیشاپیش مبارک
مامان نیایش
11 فروردین 92 22:52
الهه عزیزم امیدوارم خوب باشی و عموی یسنا جون هم بهتر بشه ان شاا لله برای سلامتیش دعا میکنم همین عکس آخری منظورت بود این آقا پسر که خیلی کم سن و ساله !خدایا یعنی واقعا این عمویی یسنا جونه عمو مسعود یعنی که عمل قلب کرده؟ خیلی سخته عزیزم خیلی ناراحت شدم براش خدا سلامتی بده نگران نباشید ان شا الله که خیره ....خدایا به همه سلامتی بده که بزرگ ترین نعمته
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
25 فروردین 92 16:41
سلاااام به تاخیر تولدت مبارک عزیزم یسنا جان