یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

شاخ نباتم

1392/6/10 9:29
نویسنده : مامان الهه
602 بازدید
اشتراک گذاری

توی راه برگشت از اصفهان بودیم و نزدیکای اراک. واسه اینکه بهت سخت نگذره شروع کردیم نقاشی کشیدن. هی میگفتی و من میکشیدم و تکونای ماشین هم خوشگل ترش میکرد. بهم گفتی واسم خونه بکش و منم که حواسم نبود بالای کاغذ دفتر شروع کردم به کشیدن که یهو گفتی :صد بار تاحالا بهت گفتم خونه تو آسمون نیست!!! پایینتر بکش!!!خجالت

چندروز پیش داشتی توی خونه حسابی شیطنت میکردی و بالاو پایین میپریدی و خوش بودی واسه خودت. همینطوری که بازی میکردی ازت خواستم که یه چیزی رو برام بیاری یه دفعه  وسط بازیت نشستی روی زمین و با یه حالی گفتی آخه من که انرژی ندارم !!!!اوه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مهرنوش مامان مهزیار
10 شهریور 92 9:51
سلام عزیزم چرا به حرف یسنا خانم گوش نمیدی؟؟؟!!!
بچه ام انرژی نداره داشته بازی میکرده دیگه.


چی بگم والاه!!!
مامان سونیا
10 شهریور 92 9:56
ای بابا مامانی خوبچه راست میگه خونه رو توی اسمون نمیکشن که یک کم پائین تر بکش دیگه
الهی الهی از دست شما فسقلی ها که ما ها همیشه پیشتون کم میاریم
من انرزی ندارم نمیدونم اینا فسفلیها این حرفها رو از کجا درمیارن که ماها رو مات و متحیر میکنن
واسه یسنا خانم تا انرژی بگیره

چشم مامان سونیای عزیز ازین به بعد حواسم رو جمع میکنم. منم واقعا موندم که از کجا یاد گرفته.مرسی که اومدی پیشمون
مامان نیایش
10 شهریور 92 11:08
قربون تو و شیرین زبونی هات یسنا گلی
وای امان از شما وروجکا نیایش هم اگه دلش نخواد کاری رو کنه انرژی که نداره بماند کلی درد و مرض میاد سراغش پاش درد میگیره پشتش هم دستاش تازه سرش هم گیج میره


ای خدا قوه تخیل نیایش که حرف نداره فوق العاده است. قربونش که میشه یه پیرزن کوچولو... یسنا هنوز به این حد نرسیده
مامی کیانا
10 شهریور 92 12:16
ای شیطونک وقتی به ما میرسه انرژیهاتون تموم میشه
خوب مامان جون بیشتر دقت کن حواست کجاست؟


دقیقا
خاله نسرین
10 شهریور 92 22:21
یعنی من عاشق این "حال ندارم گفتناشم"


شاهد از غیب رسید. میبینی حالا ورژن جدید میگه
مامان مهبد كوچولو
12 شهریور 92 8:53
خوشگل خانوم ، يسنا خانوم ، جيگر خانوم ميخوام بيام در خونتون ، حرف بزنم با باباتون بگم شدم عاشق دخترتون .... قربون اون انرژيت عسل خانوم . الهه جون خب بچه راست ميگه وقتي ژست پيكاسو ميگيري يه خورده بيشتر دقت كن


قربون تو برم عزیز. چشم ازین به بعد حواسم رو جمع میکنم اشتباه نکنم
مامان ترنم
12 شهریور 92 9:43
آخه انرژي نداره خوب.
چه به موقع انرژيش تموم شده.


خیلی به موقع انرژی نداره و دیگه نمیتونه بلند بشه
مامان ترنم
12 شهریور 92 9:44
آخه بچه چقدر نكات آموزشي رو براتون تكرار كنه؟؟؟
خونه تو آسمونه آخه؟؟


شما ببخشید تو اون شریطی که من داشتم طبیعی بود
رضوان مامان رادین
12 شهریور 92 15:22
عزیزم دلم فدای انژیت که یهو تخلیه شدواقعا شرمندتون شدم الهه جون...نمیدونم یهو رادین چش شد...به خاطر بادکنک ممنون خانوم گل...رادین که همش میگفت بریم به آقا هه بدیمش...منم قایمش کردم...اما جالبه تا رسیدیم خونه و اسبابازیهاشون دید..دوباره حالش جا اومد...فقط میخواست ما را ناراحت کنه.یسنا جونمو ببوس


ای جانم. بچه ان دیگه بعضی وقتها استدلالهای خودشون رو دارن. یسنا هم خیلی رو فرم نبود واسه بازی کردن دیدی که!
پریسا (پری شهر قصه ها )
12 شهریور 92 20:31
سلام وبلاگ قشنگی دارید به وب منم سر بزنید ...


سلام مرسی عزیزم. چشم حتما میام پیشتون
مامان امیرحسین و کوثر جونی
13 شهریور 92 1:58
عزیزم...
مامان آراد(خاطره)
13 شهریور 92 2:28
ای جونمممممممممممممم
قربونت برم انرژیت کجا رفته عزیزم؟
بخورم اون زبونتو که چقدر شیرینه


یهو انرپزیش تموم شد خاطره جونم. یهویی ها نه اینکه فکر کنی سیاستش بوده ها نه!!!! یهو رفت دیگه
مامان امیرحسین و کوثر جونی
13 شهریور 92 14:58
مامانی مهربون خصوصی داری


مرسی گلم خیلی کمک بزرگی کردی بهم
مامان فتانه
13 شهریور 92 18:26
ههههههه عجب ضدحالی زدپیش ما هم بیاین خانمی


چشم حتما اینروزا خیلی نت نمیایم
مامان ملینا
14 شهریور 92 9:53
شیرین زبون همه انرژیهاتون رو واسه شیطنت تخلیه می کنین وقتی ازتون می خوایم کاری انجام بدین می گین که انرژی ندارین.قربونت برم عزیزم.مامانش برای اسپند دود کنه


دقیقا به موقع میدونن که کجا باید انرژیشون تموم بشه. فدات مرسی لطف داری
مامان نیایش
14 شهریور 92 12:50
خصوصی بود


خوندمش گلم خیلی به من لطف داری مثل همیشه. دعا واسمون یادت نره مثل همیشه
مامان سونیا
15 شهریور 92 19:42
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم

میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . .

روز دختر بر یسنا گلی مبارک



روز سونیای نازم هم مبارک
مامان آناهيتا
16 شهریور 92 7:43
نازنین (مامان ثــــــــــــنا)
16 شهریور 92 13:55
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری

و به تمام خواسته های زندگیت برسی

عرض تبریک به بهترین دختر دنیا

روزت مبارک یسنا جونم


مرسییی
مامان نیایش
16 شهریور 92 16:42
عزیز دلم دوستت دارم روزت مبارک سیب گلاب


ممنون زهره عزیزم
مامان متین و مهبد
19 شهریور 92 14:53
امان از این شیرین زبونی ها