یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

جنگلهای گیلان

1391/6/19 18:06
نویسنده : مامان الهه
785 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم!! یه فرصت دوباره پیش اومد که دوباره بریم و یه آب و هوایی عوض کنیم. این بار با خانواده من. خیلی خوش گذشت ،تنها قسمت بدش این بود که بابا محمد به خاطر کارش نتونست همراهمون باشه و من و تو دلتنگش بودیم... یه گیلان گردی حسابی داشتیم:لاهیجان، دیلمان، فومن و قلعه رودخان، رشت و بندر انزلی، و آخرش جاده زیبای اسالم به سمت خلخال که انگار ابرها توی جاده راه میرفتن.چقدر این دفعه تو جنگلهای گیلان راه رفتیم و خندیدیم. چقدر بارون روحمون رو تازه کرد و شادی بخشید. تمام مسیرهای پیاده رویمون همراه بارون بود و چه احساسی همراهش بود. محمدم کاش بودی....یاد این شعر افتادم:

 باز باران با ترانه
با گوهرهاي فراوان
مي خورد بر بام خانه
يادم آرد روز باران
گردش يك روز دیرین
خوب و شیرین
توي جنگل هاي گيلان

...

...

...

مي شنيدم از پرنده
داستان هاي نهاني
از لب باد وزنده
رازهاي زندگاني
بس گوارا بود باران
وه چه زيبا بود باران
مي شنيدم اندر اين گوهر فشاني
رازهاي جاوداني, پندهاي آسماني
بشنو از من كودك من
پيش چشم مرد فردا
زندگاني خواه تيره خواه روشن
هست زيبا, هست زيبا, هست زيبا
قيصرامين پور- روحش شاد

اولش از بارون خوشت نمیومد،آخه از خیس شدن بدت میاد ولی بعد کم کم عادت کردی و دوست داشتی. هوای سرد شمال غافلگیرمون کرد و من که فقط واسه یک شب دیلمان که میدونستیم سرده لباس گرم برده بودم تمام سفر رو با همون دو سه دست لباس گرم سر کردیم تا رسیدیم انزلی و اونجا هوا گرمتر شد.

آبشار بونک به به سمت دیلمانآبشار لونک در مسیر جاده دیلمان

آبشار لونک جاده دیلمان

آبشار لونک جاده دیلمان

 


یسنا در حال تجربه خزه

چیزهای جدیدی دیدی!! حلزونها و قارچهای زیبا،خزه هایی که با احتیاط بهشون دست میزدی و بعدها بهش گفتی خزبزه!!!

قلعه رودخان

دختر کوهنورد من در راه قلعه رودخان

طبیعت زیبای دیلمان

طبیعت زیبای دیلمان

یسنا درویلای قلعه رودخان

ویلای قلعه رودخان فومن

ساحل زیبای انزلی

به همراه امیر رضا ساحل زیبای انزلی

آشتی یسنا با دریا

بالاخره با دریا آشتی کردی

 یه چیزی که تو این سفر دستم اومد این بود که تنهایی رو اصلا دوست نداری و همیشه دلت میخواد توی جمع باشی. تو مسیر قلعه رودخان که حدود 1000 تایی پله داره تصمیم گرفتم که نیمه راه بنشینم و بالا نرم. آخه خسته شده بودی و بیشتر مسیر رو بغل بودی به خاطر ناهمواری مسیر ولی تا میدیدی بقیه دور میشن میگفتی بریم و  اونقدر نا آرومی میکردی که مجبورم میکردی که ادامه بدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

سمی مامان امیرین
19 شهریور 91 11:58
همیشه به سفر... واقعا" جاده اسالم دیدنی و آدم از بودن توش سیر نمیشه. خوب خدا رو شکر که اومدین و بابا یسنا جون و دیدین و از دلتنگی در اومدین.
مامان آراد(خاطره)
19 شهریور 91 13:28
ای جانم...خوشحالم که بهتون خوش گذشته..عکسا خیلی قشنگن.. همیشه شاد باشین..
رضوان
19 شهریور 91 13:57
به به یسنا خانوم حسابی امسال تابستون آب بازی کردی تو دریا... عاشق اون عکسیم که با امیررضا گرفته.مثل فرشته ها خندیده
مامان متین
19 شهریور 91 18:16
ایشالله که همیشه برید گردشو تفریح و البته با شوهر گرامی. ماشالله این چند وقته که نبودم یسنا جونم خانمی شده واسه خودش چه بزرگ شده.
مامان سونیا
19 شهریور 91 18:26
انشاالله همیشه به تفریح و سفر عزیزم و همیشه به یسنا خانم خوش بگذره ما به روز شدیم پیشمون بیایید
شهره مامان مینو
19 شهریور 91 18:31
به به همیشه به سفر و خوشی و گردش....منم خیلی دوست دارم برم قلعه رودخان رو ببینم اما همش بهم میگن خیلی پله داره و با بچه واقعا سخته...اما خب با این توصیفات منم تشویق شدم...قربونش برم با خنده هاش معلومه بهش حسابی خوش گذشته...ببوسش شیرین عسل رو...
دریا (مامان سها)
19 شهریور 91 19:02
همیشه به سفر این روزها هوای شمال حسابی سرد شده ... خوش حالم که به شما و این دختر خوشگل خوش گذشته ... جای باباش معلومه که حسابی خالیه
مامان نیایش
19 شهریور 91 19:54
به به چه سفر خوبی معلومه که حسابی خوش گذشته و آب و هوای حسابی عوض کردین خوش باشید همیشه عکس ها هم عالی بود مخصوصــــــــــــا آخری آشتی با دریا به به دلم تنگ شد حسابی
سارا مامان آرام
19 شهریور 91 20:24
به به سفر بخیر دوستم چه عکسای خوشگلی ما هم این هفته میریم شمال
مامان پارمیس
19 شهریور 91 20:47
ای جان. الهی فدای این دختر ناز. خزبزه ها چه جوری بودن یسنا؟؟؟؟ چه عکسای قشنگی انداخته این عروسک ناز. فدای روی ماهش. حالا که یسنا گلی با دریا آشتی کرده باید یه بار دیگه حسین آقا رو زحمت بدیم و بریم ویلاش. دوستووووووووووون دارم. بوووووووووووووووس
mamane helena
19 شهریور 91 20:57
salam ey joonam khanoomi hamishe be safar bebos gol dokhmaliro mer30 az aksaye ziba az in dokhmale ziba
مامان یسنا گلی
20 شهریور 91 8:21
همیشه به گردش و مسافرت یسنا جونم چه جاهای قشنگی رفتی عزیزم.و چه عکسهای خوشملی مامانی ازت گرفته.دست مامانی درد نکنه.بوسسسسسسسسسسسس
مامانی
20 شهریور 91 8:28
سلام و صد تا سلام به یسنا خانم و مامان جونش همیشه به تفریح معلومه جایه با صفاییه عجب جیغی کشیده این یسنا خانم توی عکسی که در دریا انداخته خوش و خرم باشید
مامان حسني
20 شهریور 91 8:33
بببببببه چه عالي خوش به سعادتتون هميشه به سفر وگردش وخوشحالي خيلي عكساقشنگ بود خصوصا وقتي وسطش يه فرشته نازباشه تعريف جاده اسالم به خلخال را زياد شنيدم هميشه خرم وخوشحال باشيد
مامان نيروانا
20 شهریور 91 9:13
دلم شمال خواست الهه جون، تجسم كردن قدم زدن مادر و دختري در جنگل چه صفايي داره. با تمام وجودم حسش كردم. مرسي كه اينهمه قشنگ نوشتي و حست رو رسوندي الهه ي نازم. خدا رو شكر كه اين سفر خوش و خاطره ي قشنگش براتون رقم خورد. هميشه شادي رو براتون آرزو دارم. يسناي من، هيچي مث ديدن عكساي قشنگ تو و اون خنده ي روشني بخشت نميتونه روز آدم رو چراغون كنه. الهي هميشه لبت خندون باشه يگانه. فدات با اون خربزه هايي كه كشف كردي
Miss
20 شهریور 91 10:08
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
مامی یلدا
20 شهریور 91 18:32
سفر به سلامت مشخصه خیلی بهش خوش گذشته اگردوست داری به این آدرس برو و به یلدا جونم رای بده .امروز روز آخره وب برگزار کننده مسابقه برای رای دادن به این آدرس تشریف ببرید http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php شماره 28
محمد
21 شهریور 91 13:39
شادباشید وسلامت
مامان امیرحسین ومحیا
21 شهریور 91 14:14
سلام سلام سفر بخیر خوش به حالت عکسات حسابی عالی بود.دلم خواست برم شمال یسنا جون وببوس.منم به روزم.بیا
مامان باربد
21 شهریور 91 19:03
عزیز دل خاله چقدر بهش خوش گذشته عاشق این عکسش شدم که بالای کوه توی دیلمان گرفته شده . یسنا جون را از طرف من ببوس
مامان امیرحسین ومحیا
21 شهریور 91 22:32
ممنون از حضورت .من اهل خراسان جنوبی هستم .
پرنیا جون و مامانش
25 شهریور 91 10:50
ای جونم یسنای خاله با این خاطرات زیبایی که مامان جون ثبت میکنه و از همه مهم تر عکسای نازت گلم
الهه مامان روشا جون
27 شهریور 91 21:31
عزیزم معلومه حسابی بهت خوش گذشته.همیشه به سفر و تفریح خانوم گل. عکسات خیلی خوشگل بود آفرین که با دریا آشتی کردی. قربونت چال رو لپت بشم نازنینم.
الهام مامان آوینا
27 شهریور 91 22:33
مامان يگانه
28 شهریور 91 17:13
ماماني تازه كه مسافرت بودين.. هميشه به گردش و خوش ي باشين 30 ماهگيتم مبارك
خاله جون
4 مهر 91 14:33
اي جوووووووون ماشالا دوست داريد يه آلبوم از عكساي خوشگل جوجوتون داشته باشيد؟ پس به وبلاگ من سر بزنيد