یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

یک ساله شدیم

1391/6/22 17:31
نویسنده : مامان الهه
630 بازدید
اشتراک گذاری

عسل بانوی من! وقتی به دنیا اومدی تصمیم گرفتم خاطرات بزرگ شدن و قد کشیدنت رو واست بنویسم. آخه همیشه از اطرافیان شنیده بودم که تا چشم به هم بزنی میبینی جگر گوشه ات بزرگ شده و چیزی از بچگیش یادت نمیمونه. واسه همین همیشه توی یه دفتر واست مینوشتم. ولی خیلی مختصر تازه اصلا منظم هم نمینوشتم. تا اینکه تیر ماه پارسال تصمیم گرفتم واست وبلاگ درست کنم. البته قبل از به دنیا اومدنت یه بار اینکار رو کردم ولی خوب اون موقع وضعیت اینترنت خیلی بدتر از الان بود.چیزی که شما بچه های نسل جدید هیچ وقت درکش نمیکنین: اینترنت dial up!!!! وحشتناک بود. صدای مودم و قطع و وصل شدنهاش و خلاصه اونقدر بد بود که عطایش رو به لقایش میبخشیدی و میرفتی دنبال زندگیت. وقتی دیگه اینترنت به اصطلاح پر سرعت شد من هم دوباره واست وبلاگ ساختم و شروع کردم به نوشتن. یکی دوماهی خاطراتت رو توی وبلاگ دیگه ای مینوشتم از بلاگر بلاگفا. یه بار همینطوری اتفاقی (که میدونم یکی از بهترین اتفاقهای زندگیه) با وبلاگ نیروانای عزیز ما آشنا شدم و متنهای زیبای فریبای نازنین من رو مجذوب خودش کرد. اون موقع با نی نی وبلاگ آشنا شدم و تصمیم گرفتم که یه وبلاگ اینجا داشته باشم و همه پستهات رو انتقال دادم به این وبلاگ و.... امروز ...روز تولد وبلاگ توست نازنینم!!!

تولد ثبت خاطراتت مبارک عسل بانوی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان دینا
23 شهریور 91 1:42
تولد یک سالگی وبلاگت مبارک عسلم .امیدوارم روزی برسه که خودت با دستهای توانایت خاطراتت رو بنویسی گلم
مامان محمدرهام جون
23 شهریور 91 2:20
تولد وبت مبارک عزیزم الهی پربشه از خاطرات شیرین وجذابت.دست مامانی هم درد نکنه که برات وب درست کرده
محمد
23 شهریور 91 8:01
یکسالگی وبلاگت مبارک شادباشید وسلامت با افتخار جزء دوستانم قرارتون دادم.
مامان یسنا گلی
23 شهریور 91 8:11
تولد ثبت خاطراتت مبارک یسنا جونم. دست مامانی هم درد نکنه بخاطر وبلاگ قشنگی که واست درست کرده دوستت دارمممممممممممممممممم
زهرا از نی نی وبلاگ213
23 شهریور 91 9:09
مبارک باشه عزیزم یسنا خانوم نازنازی
زهرا از نی نی وبلاگ213
23 شهریور 91 9:09
سلام ما دو تا پست جدیدگذاشتیم
مامان پارمیس
23 شهریور 91 9:49
تولد ثبت خاطراتت مبارک عزیز خاله. آفرین به این مامان خوب. اینطوری ما هم از شیرین زبونی ها و خوندن خاطراتت بی نصیب نیستیم. عااااالیه
خاله زهرا
23 شهریور 91 19:46
سلام حالتون چطوره؟ این کوشولو من چطوره حالش؟؟؟؟ ای جونم خدا عزیزم فردا تولدمه... فردا در خدمتتم دوست داشتی حتما بیا
مریم مامی آیدا
24 شهریور 91 1:06
سلام سلام صدتا سلام من اومدم بالاخره عزیزم
سمی مامان امیرین
24 شهریور 91 21:03
مبارکه مبارکه ایشالا همیشه از خاطره های خوش توش بنویسی.
محمد
25 شهریور 91 9:40
مامان آناهيتا
25 شهریور 91 10:16
سلام دوست خوبم. ببخشيد كه اينقد دير اومدم و به وبلاگ دختر نازتون سر زدم. بله من از دوستاي قديمي فريبا جون هستم كه بعد از تولد آناهيتا و نيروانا اين دوستي پايدارتر شد. ممنونم بخاطر راهنماييتون. ببوسيد دختر نازتون رو.
مامان امیرحسین ومحیا
25 شهریور 91 12:00
تولد ثبت خاطراتت مبارک یسنا جون منم به روزم
مامان نیایش
25 شهریور 91 13:34
مبارک باشه عزیزم یکسالگی عاشقانه ات یسنای گلم دستای مامانی رو ببوس و روی ماهش رو هم از طرف من موفق باشی همیشه و شاد
ناهيدمامان فاطمه گلي
25 شهریور 91 14:26
سلام برمامان يسناي گل ويسناي عزيزم مبارك باشه تولد وب زيبايت وخاطرات شيرينت عزيزم اميدوارم روزهاي شادشادشادداشته باشي وماشاهدخاطرات شكفته شدن روزهاي شيرين زندگيت باشيم گل خوشگلم ماماني ممنون ازمحبتت نسبت به ما يسناي گل راببوس:-):-P:-*:-*:-*
آتـــریـســـا جــون
26 شهریور 91 0:52
´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
مامان مهبد كوچولو
26 شهریور 91 8:50
مبارك باشه يك سالگي دفترچه خاطراتتون . به اميد اينكه هميشه شادي توش ثبت كنيد .
زهره مامان نیایش
26 شهریور 91 11:57
سلام الهه خانم وب خیلی قشنگی داری یکسالگیش مبارک منم یک وبلاگ توی بلاگفا دارم و خیلی دوست دارم اون رو به نی نی وبلاگ منتقل کنم اما می ترسم قسمتها و یا همه اون حذف بشه شما که این کارو انجام دادید لطفا منو راهنمایی کنید که آیا مطالب کامل منتقل می شه . ضمنا من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتید منو لینک کنید تا با هم در ارتباط باشیم
رضوان مامان رادین
26 شهریور 91 14:17
تولد یکسالگی وبلاگت مبارک یسنا جون امیدوارم سالیا سال خاطرات خوشی تو این وبلاگ ثبت کنی گلم
مامان فهیمه
26 شهریور 91 18:59
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر می زنی محمدحسین هم تشکر می کنه ازتون منم قلبا یسنا جونو دوست دارم و عاشق عکسی هستم که تو قسمت درباره وبلاگ گذاشتید منم تولد یکسالکی وبلاگتون رو بهتون تبریک میگم به امید روزی که خود یسنا جون آپش کنه
مامان نيروانا
27 شهریور 91 8:14
عزيزمن،‌ الهه جان، تولد وبلاگ يگانه يسنام مبارك. دستت طلا و خدا قوت براي اينهمه نوشته ي زيبا. خوش بحال يسنا با اين مامان عزيزش. من هميشه بايد كامنتم آخرينها باشه ،‌دستِ خودم نيست انگار. شرمنده ام هميشه، خصوصاً كه با اون محبت هميشگيت ازم ياد كردي و روم سرختر شد. اميدوارم قلمت هميشه خوبيها و خوب شدنها رو بنويسه عزيزم. با تمام وجود دوسِت دارم. راستي من تازه فهميدم نيرواناي من و يسناي تو توي اين خوه با هم نشستن. عاشقشونم http://shahrzadpress.com/index.aspx?siteid=1&pageid=538
محمد
27 شهریور 91 8:59
مامان آناهيتا
27 شهریور 91 9:23
عزيزم، ميشه من رو راهنمايي كني كه چطوري مطالب وبلاك يسنا جون رو از توي بلاگفا به ني ني وبلاگ منتقل كردي. من براي وبلاگ آناهيتا اين كار رو انجام دارم ولي تمام پست ها منتقل نميشه. ممنون ميشم اگه كمكم كنيد.
مريم مامان آريا
27 شهریور 91 16:59
تولد یک سالگی وبلاگتون مبارک .امیدوارم روزی برسه که يسنا گلي خودش خاطرات قشنگشو بنويسه
الهه مامان روشا جون
27 شهریور 91 21:33
تولد وبلاگیتون مبارککککککک ایشالا همیشه توش بهترینها و شرین ترین خاطرات ثبت بشه تا ما هم از خندنشون لذت ببریم.
شهره مامان مینو
28 شهریور 91 0:17
هرچند با تاخیر اما ما هم تولد یک سالگی خاطراتت رو تبریک میگیم هم به خودت هم مامان نویسنده ات
پرنیا جون و مامانش
28 شهریور 91 8:30
مبار باشه گلم کجای یسنا گلی ناز ما و دست مامان گلت درد نکنه عزیزم که این قدر فعال و وبلاگ شما رو همیشه به روز میکنه
مامان یسنا گلی
28 شهریور 91 9:51
عزیز دل خاله یسنا جونم روز دختر مبارک عسلم. امیدوارم تا همیشه یه دخمل خوب و نمونه باشی.بوسسسسسسسسسسسسسسس
شهرزاد مامان حسین
28 شهریور 91 12:44
به به. چه دختر شیرین نازی. تولد یک سالگی وبلاگ مبارک.
مامان يگانه
28 شهریور 91 17:16
تود يكسالگي وبتون مبارك يسناخانومي
مامان باربد
4 مهر 91 0:00
عزیزم مبارک باشه انشالله 100 سالگی وبلاگتون