یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

بوی سبزه بوی گل

1390/12/24 0:42
نویسنده : مامان الهه
572 بازدید
اشتراک گذاری

بهار هم داره میاد با سنبل و بنفشه هاش و شب بوهاش!! دلم برای بابایی و مامانی و خونمون تنگ شده. که انگار دلم تماما اونجاست که هرسال دم عید که میشد بابا با گلدونهای شب بو میومد خونه و اونوقت بود که میفهمیدیم راستی راستی بهار اومد !!! میدونم که الان هم که دارم مینویسم گلدونهای بابا تو گلخونه نشستن و عطرشون همه جا رو پر کرده!! این وقتها که میشه دلم پر میکشه واسه بچگیهام که کفش و لباس نو میخریدیم و بایگانی میشد توی کمد واسه روز اول سال که تمیز بمونه!!! اونوقت به هر بهانه ای میرفتیم سر کمد تا لباسهامون رو یواشکی نگاه کنیم. دلم تنگ شده واسه اون دزدکی پوشیدنهاش!!!!

انگار عید و سال نو واسه بچه ها رنگ و بوی دیگه داره که انگار عید فقط و فقط مال بچه هاست.دلم میخواد تو هم مثل من بچگی کنی و طعم شیرین این روزهای متفاوت سال رو بچشی. سبزه و سنبل و سمنو و سیب و تخم مرغهای رنگی توی سفره هفت سین رو خودت بچینی!!!

 عزیزکم این سومین بهار زندگی شماست که کنار هم داریم میریم به استقبالش. برات بهترین ها رو در تحویل سال آرزو دارم که زیبایی های زندگی ات دنیای مرا آذین میکند.میدونی امسال چه دعایی میخوام در حق خودم بکنم؛اینکه بتونم مثل دل صافت هیچ کینه ای به دل نگیرم و ساده باشم مانند سادگی دنیای تو!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان متین
24 اسفند 90 7:23
ان شالله همیشه کنار هم شاد و خرم باشید.
مامان نيروانا
24 اسفند 90 8:38
دوست بسيار عزيزم،‌ منم تو حال و هواي عيد هميشه ياد بچگيام مي افتم. حق با توست. عيد و زيباييهاش فقط مال بچه هاست و ماها هم كه حالا ديگه بچه نيستيم به يُمن حضور هموناست كه پر از شور و هيجان ميشيم از هجوم حجم سبز بهار. شايد بابا و ماماناي ما هم اينجوري از عيد لذت ميبردن. خيلي خوشحالم كه سال 90 براي من سال رسيدن به دوستان نابي چون شماهاست. سال به دنيا اومدن وبلاگ نيروانا و پيوستن به جمع دوستاي مهربوني كه تو اين دنياي مجازي به ديدنت ميان و پر از احساس قشنگت ميكنن. براي تو و يسناي عزيزم هم سال پرشكوه و سرشار از زيبايي آرزو ميكنم. ببوسش عزيزدل رو.
مامان هامان
24 اسفند 90 9:45
سلام عزیزم کاملا باشما موافقم منم چند روزیه خیلی دلم گرفته میخوام دوباره روزهایی که درکنار بابا مامان بودیم و بچگی میکردیم برگرده سومین بهار یسنا گلی هم مبارک باشه عزیزم
مامان یسنا گلی
24 اسفند 90 10:09
منم واست بهترین هارو آرزو میکنم عزیز دلم.امیدوارم سال خوبی داشته یسنا جون.
مامان دینا
25 اسفند 90 0:26
سلام عزیزم .نوشتهات منو یاد بچگیام انداخت .چه زیبا نوشتی .پیشاپیش عید شما مبارک.
مامان متین
25 اسفند 90 10:43
آپم با نقاشی های جدید. یه سری بزن
پرنیا جون و مامانش
25 اسفند 90 11:44
به امید بهترینا برای شما عزیز دردونه خاله و خانواده گلت توی این سال جدید پر از خوشی و سلامتی و نعمت و امیدوارم توی سال جدید بتونم بیشتر باهاتون باشم عزیزم پیشاپیش سال جدید رو بهتون تبریک میگم عزیزم دوست گلم یک سبد معرفت و عشق با بوی بهار تقدیم تو باد .لبخند هزار رنگ بهار تقدیم تو باد گلم
مامان پرنیا جون
25 اسفند 90 11:44
به امید بهترینا برای شما عزیز دردونه خاله و خانواده گلت توی این سال جدید پر از خوشی و سلامتی و نعمت و امیدوارم توی سال جدید بتونم بیشتر باهاتون باشم عزیزم پیشاپیش سال جدید رو بهتون تبریک میگم عزیزم دوست گلم یک سبد معرفت و عشق با بوی بهار تقدیم تو باد .لبخند هزار رنگ بهار تقدیم تو باد گلم
مامان یسنا
25 اسفند 90 16:06
سلام عزیزم..سرسبزی بهار تقدیم تو باد اواز خوش هزار تقدیم تو باد
مامانی درسا
26 اسفند 90 8:34
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو، روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»! دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
مامان یسنا
26 اسفند 90 16:59
______________ _____________ ____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _______________ _________________ __________________ ___________________ ____________________ _________________ ____________ __________________ ____________ ___________________ __________________ ___________سلام___ ____________آپم_____ ____________________ ____________زود بیا_____ ____________منتظرم_____ _______________________ _____________________ _____________________ ___________________ _________________ ___________
رضوان مامان رادین
26 اسفند 90 23:44
پیشاپیش عیدت مبارککککککککککک عروسک کوچولو
مامان سها
27 اسفند 90 5:03
یسنای گلم ..... سال نو ات مبارک... مامانی در راستای پست قبل .. فکر کنم تا اردیبهش صبر کنی بهتره واسه پوشک گیرون .....