یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

به سادگی چندخط نوشته

1390/12/14 18:09
نویسنده : مامان الهه
582 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم!!!

نمیدونم این روزها من مامان تو ام و شما بچه یا شما مامانی و من بچه!!!

این چندروز انگار که زندگی کردن رو از تو یاد گرفتم،ساده و بی دغدغه و بی کینه!!! سادگی زندگی ات آنقدر خیره کننده است که ساعت ها محو بازی با هم میشویم بی آنکه گذر زمان را حس کنیم. و چه ساده سرگرم میشوی به سادگی بازی با در شیشه نوشابه!!!!

تمام دغدغه زندگی ات در این روزهای شلوغ، نگرانی ات از نداشتن  نگاه مهربان من و باباست. واین را هر ساعت با جمله دوستت دارم که چه ساده و شیرین بیان میکنی،نشان میدهی. نمیدانی که تو تمام زندگی ما هستی و بدون تو عشق ما رنگ و بویی نداشت... که تو گل  گلخانه زندگی ما شده ای و حتی زمانی که گریه میکنی چیزی از عشق ما به تو کم نمیشود....

مثال ماهی که حافظه اش تنها هشت ثانیه است تو نیز به سرعت باد فراموش میکنی اخم های مادرانه من را و سرگرم بازی میشوی و کینه ای از من به دل نمیگیری برای چیزی که میخواستی و به خاطر خطرش با نه مواجه شدی...

به سادگی همین چند خط دوستت دارم که تو تمام معنای زندگی هستی!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان متین
14 اسفند 90 18:23
دنیای بچه ها واقعا زیباست ساده ،پاک،بی کینه .چه خوب که اینا رو براش می نویسی تا بعدها بخونه .
نبات کوچولو
14 اسفند 90 18:29
* کمیک استریپ من و بابام * کمیک استریپ زیبای بازی پر هیجان و معروف AngryBirds * کارتون زیبا و خنده دار اوگی *کلیپ های خنده دار و نماهنگ های کودکانه --> به نبات کوچولو سر بزنید
ما مان سونیا
14 اسفند 90 21:42
تولدت مبارک دوباره مبارک یسنا خانم خوشگل مامانی خیلی زیبا احساساتتون رو بیان کرده بودید
رضوان مامان رادین
14 اسفند 90 23:07
چقدر قشنگ سادگی بچگانه یسنا جون را تفسیر کردی. خدا شما و باباش را واسش نگه داره
شهره مامان مینو
15 اسفند 90 7:45
عاشقانه هایتان زیبا بود
مامان یسنا گلی
15 اسفند 90 13:34
سلام خاله.ببخشید که دیر جواب دادم.آخه نبودیم و رفته بودیم مسافرت. من خشونت یسنا را فقط با خنده و شوخی در مقابل زدن و کار بدی که انجام داده کمتر کردم.البته هنوز تموم نشده کتک زدنش.اما کم شده
مامان یسنا گلی
15 اسفند 90 15:48
ممنون خاله جون.نه هنوز سرما خورده است حسابی بوس واسه یسنا جون
مامان نیایش
15 اسفند 90 23:14
خیلی قشنگ نوشتی عالی بود واقعا همین طوره فکر میکنم خیلی وقتا این بچه ها ن که به ما چیز یاد میدن
مامان یسنا گلی
16 اسفند 90 10:39
سلام خاله جون.آره بزرگ شدنش خلی سریع شده.هم قدش بلند شده هم قیافه اش داره عوض میشه. بوسسسسسسسسس
مامان مهبد
29 اسفند 90 0:07
سلام مامان یسنا جون خیلی زیبا بود . ولی مطمئنی که حافظه ماهی 8 ثانیه است ؟؟؟ به نظر من که 5 ثانیه اضافی شما تو عاشقونتون به ماهی خانوم هدیه دادی ...