یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

نظرات (10)

مامان ملینا
11 اسفند 90 8:47
سلام مامان یسنا ممنون که بهمون سر زدین و خوشحالمون کردین .دختر چال گونه هم داره اگه داره مثل دختره منه .ملینا وقتی می خنده یه چاله تو گونه سمت چپش ایجاد می شه که منم عاشقه اون چاله هستم.
مامانی درسا
11 اسفند 90 10:20
مامانی از لذت بردن شما دوست خوبم ما هم غرق لذت میشیم . خدا حافظ گل دخترامون باشه . همیشه همین جور بخندن . الهی آمین .
مامان حنا
11 اسفند 90 14:39
سلام از اینکه از وبلاگ دخترم دیدن کردیدممنونم بنا به دلایلی مجبور شدم پستای آشپزیم رو رمزیش کنم توی یه پست خصوصی هم برای دوستان توضیح دادم و ازشون خواستم موافقن برای رمزی کردن که دوستان هم اعلام موافقت کردن و الا بیشتر از همه خودم به دردسر افتادم برای رمزدار کردنش رمزو هم خصوصی براتون ارسال میکنم یادتون نره
مامان امير حسين
12 اسفند 90 17:49
سلام مامان عزيز از اينكه به سوال من جواب داديد ممنون به وبلاگ پسر من هم سري بزنيد خوشحال ميشم جزو دوستانم با هاتون تبادل نظر كنم. ممنون.
مامان یسنا
13 اسفند 90 17:02
سلام بر مامان یسنای خوشگل وخوش خنده تولد2سالگی یسنامبارک مبارک باشه ازطرف من ویسنای من هم بوسش کنید الان دخترم توخواب نازه بیدارشد عکس یسنای شمارو بهش نشون میدم و میگم اسم این دخترخانم هم یسناست مطمینم خیلی خوشحال میشه اخه ماتوفامیلمون اصلا این اسم رونداریم ودخترم یکی یه دونه ست با اجازه لینکتون کردم ممنونم
مامان مريم گلي
14 اسفند 90 11:00
سلام بر مامان عزيز يسنا جون هزار ماشالله با اون عكساي خوشكل جشن تولد دوباره مباركه ممنون كه بهم سر زدي لينكت ميكنم تو وبلاگ اصلي مريم گلي پرشين بلاگ با عكساي تولد مريم گلي آپيم دوس داشتي لينكم كن
مامان ماهان
15 اسفند 90 8:51
خیلی خیلی زیبا نوشتی
مامان راميلا
15 اسفند 90 14:43
سلام عزيزم قربونش برم تولدش مبارك ببخشيد من بايد زودتر به شما سر مي زدم، انشاءا... هزار ساله بشه قيافش يكمي عوض شده 200000 بوس براي لپهاي قشنگش .
مامان طاها
15 اسفند 90 18:08
خدا نگهدارش باشه خلی بامزه و نازه از طرف من ببوسینش
پرنیا جون و مامانش
16 اسفند 90 8:07
خیلی زیبا نوشتی خانومم