یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

عشق دوست داشتنی من

1394/6/19 15:25
نویسنده : مامان الهه
742 بازدید
اشتراک گذاری

تو آشپزخونه سرگرم بودم و تو افکارم برای جمع و جور کردن وسایل واسه یه سفر یه روزه به تهران  و تو داشتی واسه من از دوست داشتن غزل سرایی میکردی ، که با این سوالت غافلگیرم کردی : مامان دوست داشتن بهتره یا عاشق بودن!!!!

و من در لحظه یاد نوشته دکتر شریعتی افتادم:

عشق یک جوشش کور است و پیوندی از سر نابینایی. اما دوست داشتن پیوندی است خودآگاه و از روی بصیرت روشن و زلال. عشق بیشتر از غریزه آب می خورد و هرچه از غریزه سر زند بی‌ارزش است و دوست داشتن از روح طلوع می‌کند و تا هر جا که یک روح ارتفاع دارد، دوست داشتن نیز همگام با آن اوج می‌یابد.

امیدوارم که دوست داشتن رو با ذره ذره وجودت تجربه کنی جانِ مادر

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان سينا
28 شهریور 94 11:36
چه دعاي خوبي!!! آمين
پگاه
4 مهر 94 9:05
مژده مژده مژده 📢📢📢📢📢📢📢 كلكسيوني از به روز ترين و شيكترين لباسهاي بچه گانه براي فرزندان نازنين و شيك پوش شما لباسهاي مجلسي دخترانه / پسرانه/ نوزادي ستهاي خوشگل دخترانه/ پسرانه/ نوزادي لباس مناسب براي انواع تم هاي تولد شلوار / لگ / تايت /و جوراب شلواريهاي بسيار شيك كفش مجلسي / اسپورتي / كتوني / بوت دامنهاي رنگي رنگي و تور تور ستهاي بافتني نوزادي در انواع و مدلهاي زيبا مناسب آتليه كاپشن / سوشرت / پالتو/ كلاه تاپ/ بلوز/ لباس راحتي/ لباس خواب و در نهايت تمامي آن چيزهايي كه آرزويش را داشتيد 👸 دوستان اين شماره من تو تلگرامه بهم پي ام بدين تا تو گروهم ادتون كنم ٠٩٣٠٩٢٣٥١٨٥ پيشنهاد ميدم اين فرصت بينظير رو از دست نديد🏃🏃🏃🏃🏃🏃 و يك تقاضاي كوچكي كه از شما دارم 🙏 خواهشا تا تكميل ظرفيت گروه تحمل و شكيبايي نماييد از همكاري شما صميمانه سپاسگزارم 🙇 ادمين گروه پوشاك ♥ بِيبي شيك ♥