یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

یک سفر یک تجربه

1394/5/18 21:10
نویسنده : مامان الهه
528 بازدید
اشتراک گذاری

تجربه های ریز و درشتی داشتی  این چند وقته ولی بزرگترینش چند شب تنها خوابیدن تو خونه مامانی و کیلومترها دور از من و بابا بود...سفری که برای من و بابا پیش اومد و تو به خاطر نوع سفر نمیتونستی همراهیمون کنی واست یه تجربه بزرگ و هیجان انگیز رقم زد .شش شب رو تنها اصفهان پیش مامانی و بابایی و خاله نسرین مهربونت که همه امیدم برای خوشحال بودن تو اونجا بودن گذروندی به دور از بهانه گیری هایی که من انتظار داشتم ازت ..دیگه فکر کنم حسابی بزرگ شدی و خیلی بیشتر ازینا میتونم به تواناییهات اعتماد کنم....این تجربه برای منم هیجان انگیز بود چون تو این پنج سال و نیم تنها دوشب ازمن دور خوابیدی ولی اون هم توی یک شهر و زیر گوش خودم و مطمین بودم اگه مشکلی پیش بیاد میتونم سریع خودمو بهت برسونم ولی اینبار برای من هم پر بود از استرس که شکر خدا به خوبی گذشت....

پسندها (4)

نظرات (6)

مهسا امیدی
18 مرداد 94 22:13
سلام خوبي عزيز دلم؟ فروشگاه کارت شارژم ديدن کني خريد شارژ فوق العاده با تخفيف فوق العاده اگر لينکم کني خودم قوربونت ميشيم عزيزم www.sharjj.ir
مامان مهدیه
19 مرداد 94 8:42
آفرين به يسنا خانوم كه دوري رو تحمل كرده و براي خودش شش روز خاطره انگيز رقم زده ، هميشه سلامت و شاد باشي دوستم
مامان الهه
پاسخ
ممنون خاله جون از محبتت
مامان زينب
19 مرداد 94 9:25
تبريك به هر دوي شما الهه جان. حس خوبيه براي يك مادر .ه دخترش اينقدر بزرگ شده و خانم. ببوس اين پرنسس نازنين و.
مامان الهه
پاسخ
ممنونم زینب عزیزم واقعا بزرگ شدنشون هم دلنشنیه و هم غم انگیز نه؟
مامانی
22 مرداد 94 23:47
وای عزیزم چه تجربه ای خیلی سخته من اصلا نمیتونم چه خوب که یسنا تونسته تو تونستی من و نیایش نمیتونیمسفر چی بوده ایشالا خیر بوده باشه
مامان زينب
25 مرداد 94 8:18
روزت مبارك يسناي نازنينم.
مامان فتانه
28 مرداد 94 20:27
افرین به این دختر که تحمل کرده و همچنین شما مامانییی