یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

خوشبختی یعنی...

1393/10/9 0:35
نویسنده : مامان الهه
709 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی آخر شب بعد یه روز پراز بازی و تجربه به خواب میری و خونه رو سکوت میگیره، وقتی پای تلویزیون دراز میکشم که نیم ساعتی رو وقت بگذرونم، وقتی پامو دراز میکنم و صدای خش خش یه کاغذ زیر پام سکوت آخر شب رو قلقلک میده، دیدن نقاشی قشنگ تو روی کاغذ تمام خستگی اون روز رو از تنم به در میبره و خوشبختی یعنی این...یعنی بودن تو... حس حضورت تو لحظه لحظه های زندگیم...

این روزا وقتی برات میخونم تو  که ماه بلند آسمونی... میگی نگو مامان خجالت میکشم...ولی من دلم میخواد بلندتر بگم: تو که ماه بلند آسمونی ، منم ستاره میشم دورت میگیرم...

پی نوشت: 58 ماهگیت مبارک ماه بلند آسمونم... فقط دو ماه از 4 سالگی مونده... خوش بگذرون حسابی

 

این همون نقاشیه که برات گفتم. اتاقت رو کشیدی و خودت همراه دوستت داری توپ بازی میکنی.

 

این رو هم چند روز پیش کشیدی خونه خودمون و خونواده امون. اونی پایپون بزرگ رو سرش داره خودتی و بغلت هم من ایستادم.

پسندها (4)

نظرات (8)

فرناز خاله آرسن جون
9 دی 93 0:55
خاله جونی آرسن تو جشنواره شرکت کرده رای بدین خوشحالمون میکنین.لطفا کد 71 رو به 1000891010 بفرستین.ممنون عزیزم
رضوان
9 دی 93 16:23
چه نقاشی ...ماشا... دخمل نقاش هنرمند...
مامان الهه
پاسخ
مرسی
مامان فتانه
10 دی 93 11:32
عزیزم...چه لبخند قشنگی....58 ماهگیت مبارک...چه نقاشی قشنگییی
مامان الهه
پاسخ
ممنون دوست خوبم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
11 دی 93 13:07
58ماهگیت مبارک خوشگل خانم نقاشی هاتم عالیه
ماما ن نیایش
12 دی 93 22:30
الهی من قربون تو نقاشی های خوشگلت بشم عزیزم همیشه خوشبخت و خوشحال بمونی ماه بلند آسمون مامان و بابا هزارتای هزار تا می بوسمتون
مامان الهه
پاسخ
خدا نکنه عزیزم... مرسی از شما
مامان مهتاب
14 دی 93 7:12
این عکسش خیلی خوشگل شده
مامان الهه
پاسخ
مرسی گلم
مامان زينب
14 دی 93 10:21
قربون دستاي كوچولوت كه اينقدر ناز نقاشي كشيدن نفسك. عاااااشقتم. حسابي از چهار سالگيت لذت ببر عزيز دلم.
H N
15 دی 93 8:42
انصافا خوشبختي يعني داشتن يه دختر شيرين زيبا و مهربون مثل يسنا خدايا طعم اين خوشبختي رو به همه بچشون
مامان الهه
پاسخ
آمین به دعای قشنگتون