یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

پدرم تکیه گاه ارزوهای من است

1393/2/22 14:40
نویسنده : مامان الهه
589 بازدید
اشتراک گذاری

ﭘﺪﺭ ﺩﺳﺘﺸﻮ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﻪ فرزندش ﻭ ﺍﺯﺵ ﭘﺮﺳﯿﺪ ﺗﻮ ﻗﻮﯾﺘﺮﯼ ﯾﺎ ﻣﻦ؟ فرزند ﮔﻔﺖ:ﻣﻦ !
ﭘﺪﺭ ﺑﺎ ﮐﻤﯽ ﺩﻟﺸﮑﺴﺘﮕﯽ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﭘﺮﺳﯿﺪ:ﺗﻮ ﻗﻮﯾﺘﺮﯼ ﯾﺎ ﻣﻦ؟
فرزند ﮔﻔﺖ: ﻣﻦ !
ﭘﺪﺭ ﺑﺎ ﺩﻟﯽ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﻫﻤﻪ ﺯﺣﻤﺘﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺩﺳﺘﺸﻮ ﺍﺯ ﺷﻮﻧﻪ فرزندش ﺑﺮﺩﺍﺷت و ﺩﻭ ﻗﺪﻡ ﺩﻭﺭﺗﺮ ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﺗﻮ ﻗﻮﯾﺘﺮﯼ ﯾﺎ ﻣﻦ؟
فرزند ﮔﻔﺖ: ﺷﻤﺎ!
ﭘﺪﺭ ﮔﻔﺖ ﭼﺮﺍ ﻧﻈﺮﺕ ﻋﻮﺽ ﺷﺪ؟
فرزند ﮔﻔﺖ: ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﻢ ﺑﻮﺩ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺩﻧﯿﺎ ﭘﺸﺘﻤﻪ...

 

روزهای زیبا رو ما میسازیم مناسبتها فقط بهانه است...

پدر مهربون و دوست داشتنی خانه پرمهر ما روزت مبارک

پسندها (13)

نظرات (10)

مامان مهبد كوچولو
22 اردیبهشت 93 10:39
روزتون مبارك محمد آقاي مهربون
رضوان
22 اردیبهشت 93 11:31
روز پدر مبارک.امیدوارم سایه همه پدرها بالای سر بچه هاشون باشه
مامان ترنم
22 اردیبهشت 93 12:08
ی تو کعبه را نگین/ یا امیر المؤمنین / ای تو خلقت را پدر/ وی خلائق را امین کن نظر ز روی لطف/ به تمام پدران / روز سیزده رجب/ ای امیر مؤمنان . . .
مامان پارسا و پوریا
23 اردیبهشت 93 0:40
روز پدر مبارک. هم برای پدر خوب یسنای گل و هم همه ی پدرای نازنین
مامانی
23 اردیبهشت 93 17:26
عزززززززززززیززززززززم خدا همه پدر ها رو برای بچه ها شون حفظ کنهعیدتون مبارک روز بابایی یسنا جون هم مبارک شاد باشید کنار هم
مامان الهه
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان فريبا
24 اردیبهشت 93 8:54
بابا محمد مهربونِ یگانه یسنای دنیای ما! تبریک صمیمانه ی ما رو هم بپذیرین. سایه ی مهرتون مستدام بر سر الهه و یسنای من
مامان الهه
پاسخ
من از طرف بابا محمد از شما تشکر میکنم مامان فریبا جون
مامان و آیلین
26 اردیبهشت 93 11:35
گفــت : با پدر يه جمـــله بســـاز گفتــم: من با پدر جمله نميســازم ، دنيــــــــامو مي سازم سلام عزیزم من هم تولد حضرت علی و روز پدر تبریک می گم
مامان یسنا کوچولو
27 اردیبهشت 93 2:42
سلام.خدا یسنا جون رو براتون حفظ کنه. شرمنده من یه سوال داشتم.من هرکاری میکنم تو درباره وب نمیتونم عکس دختمو بذارم میشه راهنماییم کنید؟؟
مامان الهه
پاسخ
ممنونم میام پیشت خانمی
مامان یسنا کوچولو
27 اردیبهشت 93 19:37
سلام من شمارو لینک کردم اگه میشه شما هم منو لینک کنید
مامان الهه
پاسخ
ممنونم حتما با فتاخار شما هم لینک شدید
مامان یگانه
28 اردیبهشت 93 21:07
روز همه باباهای مهربون دوست داشتنی مبارک