یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

تشویق

1392/6/27 11:53
نویسنده : مامان الهه
576 بازدید
اشتراک گذاری

سرم به کارم خودم گرم بود و تو دخترک نازنینم در حال دیدن سی دی مورد علاقه این روزهات "توت فرنگی کوچولو" یهو صدام کردی: مامان منو ببین !! سرم رو بلند کردم و دیدم دستات روی زمینه و پاهات رو گذاشتی روی مبل و داری سعی میکنی همونطوری خودت رو بالا بکشی و موفق هم میشی نگاهت کردم و گفتم  مامانی یه وقت نیفتی ؟ با دلخوری نگاهم میکنی و میگی باید بگی آفرین که بلدی !!!! احساس مادرانه ام که همیشه محتاط عمل میکنه نذاشت ببینم که تو ، این کارت رو هم یه پیشرفت میبینی و انتظار تشویق داری ازم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامانی
27 شهریور 92 12:53
ماشالا یسنا خیلی باهوشه
مهرنوش مامان مهزیار
27 شهریور 92 13:09
عزیزم واقعا ما مادر همیشه فکر می کنیم باید همیشه مراقب بچه ها باشیم . خوبه که بمون یادآوری میکنند.
عزیزم دستور برام بفرست . ممنون


مرسی از تو عزیزم برات فرستادم
مامی امیرین
27 شهریور 92 14:21
حیف که این ترس و احساس مادرانه نمیزاره و الا این کوچولوها بیشک همشون یه نابغه میشدن.


بی شک همینطوره
مامان امیرحسین و کوثر جونی
27 شهریور 92 15:05
عزیییییییزم
مامان سید کوچولو
27 شهریور 92 22:37
آفرین خاله


مرسی
رضوان مامان رادین
29 شهریور 92 19:47
وای از دست این عشق مادرانه ما...گاهی جلوی پیشرفت فرشته هامونو میگیره...منم همینطوریم...اما چکار کنم نمیتونم باش مقابله کنم


نگران نباش ما هممون مثل همیم
مامان مهبد کوچولو
29 شهریور 92 20:43
اگه این احساس مادرانه و محتاطانه نباشه که این کوچولوها از دیوار راست بالا رفتن رو هم پیشرفت میدونن . ولی آفرین یسنای بازیگوشم - آفرین که بلدی !!!!
مامانی محکم ببوسش از طرف من که دیگه اینقدر زبون نریزه ....


راست میگی واقعا هرچند زیادی بهشون کارهاشون رو دیکته میکنیم ولی خوب محتاط بودن هم درسیه که باید یاد بگیرن
مامان محمدرهام جون
30 شهریور 92 3:41
مادری دیگه !!!حس ناب ودلواپسی مادرانه

عیب نداره بعدش که تشویقش کردی،همین مهمه

آفرین یسنا گلی


مرسی از قوت قلبت
مامان نیروانا
30 شهریور 92 7:43
بمیرم برات الهه جون، چقدر کنف شدی اما نه به اندازه ی یسنا نه!؟
اینجور مواقع باباها خوب موقعیت رو درک میکنن و میفهمن باید تشویق کنن. خب خصلت ماهاست دیگه، محتاطانه عمل کنیم و باباها ژانگولربازیا رو تشویق کنن
همیشه در اوج باشی یسنا جونم. مامانت عاشقته. مث ماها


بدجوری هم کنف شدم....مرسی عزیزم امیدوارم روزای پیش روی مهرتون پر باشه از مهر
مهرنوش مامان مهزیار
30 شهریور 92 8:48
ممنون عزیزم


خواهش میکنم
مامان یسنا
31 شهریور 92 18:00
چه خانوم کوچولوی نازی
قبل از تولد دخترم اسمشو تو گوگل که سرچ کردم اولین بار وبلاگ شما رو دیدم، و جمله یه دنیا یه یسنا تو ذهنم مونده بود، و وقتی خواستم وبلاگ دخترمو درست کنم این جمله رو نوشتم البته یادم نبود کجا دیده بودمش تا این که امروز نظر شما رو تو وبلاگمون دیدم
و اومدم اینجا اعتراف کنم
ممنون که به وبلاگ ما سر زدین، بازم تشریف بیارین خوشحال میشیم

ممنون از لطفتون. یسنا گلی رو ببوسید
بهار
31 شهریور 92 22:28
وبلاگتون رو با یه قالب قشنگ از عکسای یسنا جون زیباتر کنید. www.ghalebe-weblog.blogfa.com
مامان سونیا
1 مهر 92 23:32
آفرین به یسنا خانوم باهوش و زرنگ خوب مامانی یک کوچولو دخملی رو تشویق میکردی دیگه
مامان ترنم
2 مهر 92 10:25
اي جان به اين دختر باهوش . خيلي بانمك بهت تذكر داده كه كي بايد تشويقش كني.


میبینی توروخدا!!
مامان نیایش
2 مهر 92 13:22
الهی فدات شم آفرین که بلدی دخملی فقط یه وقت نیفتیمادریم دیگه مادر بشی میفهمی یسنا گلی


به امید اونروز