یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

هفت دور عاشقانه

1392/1/27 14:44
نویسنده : مامان الهه
392 بازدید
اشتراک گذاری

هفت دور زندگی مشترکمون گذشت و امروز این شراب ناب هفت ساله شد. هفت سال این دور گردون رو من و بابا با هم طی کردیم .یه جاهایی به مراد دلمون نچرخید ولی یاد گرفتیم تو همون لحظه ها کنارهم باشیم و پا به پای هم بریم و دور گردون رو با دلمون همپا کنیم. هنوز ازین شراب هفت ساله سرمستیم و شاد.الهی که همیشه سرمست این باده باشیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

رضوان مامان رادین
27 فروردین 92 15:56
مبارک باشه عزیزممم.ان شاا... 70 امین سالگرد ازدواجتون


ممنونم عزیز
مامان نیروانا
27 فروردین 92 15:57
حال میکنم با اینهمه تفاهمی که باهات حس میکنم الهه جون، مطمئنم اون لحظه که من داشتم میخوندمت تو داشتی برام کامنت میذاشتی.
فقط من گفتم اول برم تولد آناهیتا بعد بیام برای تو نظر بذارم که این شد که بازم تو برنده شدی دوست بامرام و معرفت من!
خوشحالم که هفت دور عاشقونه رو هم با هم تفاهم داریم. خوشحالم که تو رو دارم الهه، خیلی زیاد! و دعا میکنم مستیِ شمام سراسر راستی باشه. به آقامحمد هم سلام و تبریک منو برسون



ای جان دوباره یه تفاهم دیگه! کم کم داشتم نگرانت میشدم نازنین که خبری ازت نبود.. تو برنده ای که دل ما رو بردی عزیزم..اینجا هم باز تفاهم داریم آره!! هفت سال مثل هم تو اولین ماه سال... مستیمان سراسر راستی باد
مامان نیایش
27 فروردین 92 17:58
الهی...
الهی همیشه بنوشین از این جام
و مست می عشق باشین
مبارکا باشه عزیزم


ممنونم عزیز دلم
عمو محمد
27 فروردین 92 23:49
سلام و درود
در ثانیه‌ های بودنت می ‌مانم
در فصل شکست خوردنت می ‌مانم
یک سال نه ده سال چه فرقی دارد
تا لحظه ی دل سپردنت می مانم
منم تبریک ...


چه تبریک شاعرانه ای سپاس
مامان مهبد كوچولو
28 فروردین 92 9:19
الهي من فداي تو بشم كه شراب نابتون هفت ساله شده . نووووووووووش عزيزم نوووووووووووش .
اميدوارم كه زندگيتون پر باشه از عشق و شادي .

خدا نکنه عزیزم. ممنونم از همراهیت
مهرنوش مامان مهزیار
28 فروردین 92 11:25
سلام عزیزم تبریک میگم امیدوارم همیشه کنار هم شاد شاد باشید.

سپاس مهربون
مامان ترنم
28 فروردین 92 15:18
مبارك باشه عزيزم. ان شاا.. با شراب 70 سالگي سرمست بشيد عزيزم.


ممنونم لیلای عزیز
مامان سونیا
28 فروردین 92 16:30
تبریک میگم خانمی مبارک باشه انشاالله که عشقتون پایدار باشه


مرسی
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
28 فروردین 92 22:12
هفتمین سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم امیدوارم سالهای سال زندگی خوب و خوشی رو در کنار همدیگه و یسنا جونم داشته باشید و همیشه اوضاع بر وفق مرادتون باشه
طاهره
29 فروردین 92 13:47
خانمی سالگرد ازدواجتون مبارک.سالهای سال به سلامتی و شادی در کنار هم باشید ممنون که به من و طنین محبت دارید و بهمون سر می زنید. ببخشید که من دیر پاسخ می دم. تصمیم به ادامه ی تحصیل دارم و وقتم پره حسابی.
مامان سید کوچولو
29 فروردین 92 15:12
تبریک
ویدا
29 فروردین 92 23:35
مبارک باشه ،سرمست باشید از عشقتون و پایدار
مامي كيانا
31 فروردین 92 12:00
سالگرد ازدواجتون مبارك
واي كه من امروز چقدر سالگرد ازدواج تبريك گفتم چه فصل خوبي پر از عروسي و شادي
انشالا 120 سال در كنار هم خوشبخت و سلامت باشيد


خدا رو شکر. ممنونم
مامان یلدا و سروش
31 فروردین 92 12:35
سالگرد یکی شدنتون مبارک


منا مامان یسنا
1 اردیبهشت 92 12:54
|این روز زیباروبهتون تبریک میگم سالهای سال در کنار هم باشید


ممنون
مامان متین
2 اردیبهشت 92 16:51
مبارک باشه .چقدر قشنگ نوشتی گلم.پر از احساس شدم.


فدای احساسات لبریزت