یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

امروز را زندگی کن

1392/2/1 11:40
نویسنده : مامان الهه
642 بازدید
اشتراک گذاری

از بیرون اومدیم و لباست رو از از تنت در نمیاری. مامانی بهت گفت این لباست خیلی خوشگله بذار واسه عروسی خاله نسرین اون موقع بپوش. جواب دادی : خاله نسرین که داماد نداره نمیتونه عروس بشه!!!!

اومدی بهم میگی مامان بیا کشوی کتابام رو مرتب کن . گفتم من الان وقت ندارم بذار کارم تموم بشه بعد. یه ربع بعد دیدم رفتی خودت داری مرتبش میکنی.صدات میکنم میگی: من دارم وقت میدم الان!!!!(من وقت ندارم)

موقع لباس پوشیدن حکم ،حکم شازده خانمه.. همه لباسات رو صورتی پوشیدی و داری میای بیرون. وقتی میخواستی کفش بپوشی بازم صورتی برداشتی... یهو خودت خنده ات گرفت و گفتی مثل پلنگ صویَتی شدم!!!!!

وقتی چند نفری داریم حرف میزنیم و میگیم و میخندیم میای و از خاطره های بامزه خودت تعریف میکنی. یه وقتهایی یادت میره چی می خواستی بگی و میگی : چی بود؟؟؟ اونوقت من باید فکر کنم و هر چی خاطره داشتی تو اون مدت رو بگم تا ببینم کدومشه!!!!

جدیدا یاد گرفتی میگی دمت گرم!! و خیلی به جا ازش استفاده میکنی... موقع بازی کردن وقتی توپ رو درست همونجایی که باید میفرستیم بلند داد میزنی دمت گرم!!!

دلت میخواد همیشه و همه جا اونچیزی که دلت میخواد زودی فراهم بشه و وقتی میبینی نمیشه با یه لحنی میگی : ای خدا پس من چکار کنم!!!!!!

یسنای من زندگی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (32)

مامان نیروانا
1 اردیبهشت 92 11:37
اول!


هورااااااااااا
مامان نیروانا
1 اردیبهشت 92 11:39
وای خدای من الهه!
خیلی مموش شده یسنا
این لطیفه ی آخریت هم خیلی شبیه امروزای نیرواناست. اونم یه خاطره ی بامزه از ایام عید داره که فقط خواجه حافظ شیراز نمیدونه. یادم باشه بنویسمش.
فدات. دوسِت دارم


منتظر این خاطره بامزه هستم منم خیلی دوستت دارم
مامان نیروانا
1 اردیبهشت 92 11:46
بازم خوندمت تا آخر و حظ کردم از دیدن عکس یسنام.
ای خدا پس من چیکار کنم بتونم بغلش کنم


فدات که باز اومدی. ای خدا نمیدونم مساله داری با ما؟؟؟ نمیذاری ما همدیگرو ببینیم. مساله داری با ما؟؟
رضوان مامان رادین
1 اردیبهشت 92 12:06
الهی ...چقدر دلم میخواد بغلش کنم و حسابی فشارش بدم....هزار تا بووووووووسسسسسسسس


ممنونهزار تا بوس هم برای شما
خاله نسرین
1 اردیبهشت 92 12:33
جیگررشو


مامي كيانا
1 اردیبهشت 92 12:41
دمت گرم اي جون خيلي بانمكه حرفات
راستي با عكس هاي تولد آپيم


قربون شما!!!اومدم
منا مامان یسنا
1 اردیبهشت 92 12:56
عزیزدلم خیلی نازی وخوش زبون قربونت برم.


مامان هامان
1 اردیبهشت 92 13:00
سلام عزیزم ببخش که کمتر بهتون سر میزنم خیلی خوردنی شده این نازگل به جای من ببوسش این عروسک زیبا و شیرین زبون رو


شما همه جوره عزیزی .چشم اوامر رو اجرا میکنم
مامان امیرحسین ومحیا
1 اردیبهشت 92 13:08

چه ناز شدی.


مامان مهبد كوچولو
1 اردیبهشت 92 14:08
سلام عزيزم . خوبي الهه ي ناز ؟ يسنا خانوم گل گلاب چطوره ؟ چه بلا و شيرين زبون شده خانوم خانوما .....

من دارم وقت ميدم الان ...... دوباره بر ميگردم




جونممممممممممممممممم.ما خوبیم تو خوبی؟ چشم هروقت وقت نمیدادی بیا!!


مامان ترنم
1 اردیبهشت 92 15:15
اي خدا پس من چكار كنم از دست اين دخملي شيرين زبون و خوردني؟
خاله هر وقت كه وقت نمي‌دادي خونه ما هم بيا با ترنم بازي كن خوب.



چشم خاله سعی میکنم وقت داشته باشم...
الهام مامان آوینا
1 اردیبهشت 92 15:39
سلام الهه جوووووووووون. سال نو را تبریک می گم... خاطره پلنگ صویتی چقدر بهم چسبید ...واقعا شیرین بودن و خنده دار... خا حفظش کنه براتون یسنای عزیز را.. خدا را شکر که عمو امیر هم بهتر شدن... خوندم خیلی ناراحت شدم.. بابا همه جا مریضی بیداد می کننه.. خدا همه مریا را شفا بده الهی امین..


سلام الهام عزیزم.. سال نوی شما هم مبارک .. قابلی نداشت.. ممنون به خاطر همراهیت... یه امین بلند برای دعای خوبت...
مامان سونیا
1 اردیبهشت 92 16:50
ای خدا پس من چیکار کنم دیتم به این یسنا خان خوشگل نمیرسه تا درسته قورتش بدم دمت گرم که انقدر شیرن زبون و خوش ادایی یسنا جونم برای یسنا و الهه نازنینم


فدات عزیزم... خیلی دوستتون داریم ما هم یه عالمه بوس برای شما و سونیای از گل بهترم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
1 اردیبهشت 92 16:51
دمت گرم
ای خاله به فدات آخه این حرفها کجاتون در میاد خیلی شیرین شدی
بزرگتراز سنتون می دونین بمیرم کاش بودم یه گاز می گرفتم اون لپاتو


فدات مهربونم. ما خیلی شما رو دوست داریم ببخش اگه کمتر سر میزنم
منا مامان یسنا
1 اردیبهشت 92 18:56
الهه جونم بهداشت گفت به خاطر اینه ک از شیر گرفتی و2سالگیش بیار اگه جبران نشد برا چکاپ باید ببرم.به نظرت چکار کنم....


میام پیشت عزیزم
مامان نیایش
1 اردیبهشت 92 19:57
الهی من قربون این دخمل با مزه بشم ای خدا پس من چه کار کنم بتونم بخورم این دخملی رو این قدر شیرینه پرنسس صویتی ناز خیلی ماه شدی می بوسمت شیرین زبون دمت گرم عزیزم


پس ما چکار کنیم که دستمون به نیایش نازم نرسیده هنوز... دم خودت گرم بانوی مهربونی
مامان دینا جون
1 اردیبهشت 92 23:50
عزیزکم من عاشق شیرین زبونیاتمواقعا دمت گرم


دم شما گرم که ما رو میخونی
مسيحا
2 اردیبهشت 92 14:37
چه ناز شده اين خوشكل خانوم


ممنون
مامان متین
2 اردیبهشت 92 16:50
عزیززززززززززم .چه باحال حرف میزنه .ماشالله میدونه کی هم ازش استفاده کنه شیطون بلا

این یه چشمه ناقابل بود همش
مامان سید کوچولو
2 اردیبهشت 92 23:29
فکر کنم تا 7 سالگی که خداشون بشه معلم شون ایینه رفتار ما بمونن


آره واقعا...
مامان نیایش
3 اردیبهشت 92 10:22
در گوشی
مامان کیارش
3 اردیبهشت 92 10:28
خیلی بانمک شدی خانوم خانوما. شیرین زیون مثل همیشه


ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ
رضوان مامان رادین
3 اردیبهشت 92 17:36
الهه جون...میخوام رادینو از پوشک بگیرم.دنبال شورت آموزشیم ...شما اطلاع دارید از کجا باید تهیه کنم؟
مامان ملینا
3 اردیبهشت 92 22:38
ماشالله این دختر خانمها چقدر ناز دارن و باید همه چیزشون ست باشه و تفرین به یسنا گلم که خودش اتاقش رو مرتب می کنه.


ﻗﺮﺑﻮﻧﺖ ﺑﺮﻡ ﺍﺯ ﺳﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﻧﮕﻮ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﻣﺜﻨﻮﯾﻪ .
مهرنوش مامان مهزیار
4 اردیبهشت 92 11:13
دمت گرم خوب مینویسی


ﺩﻡ ﺷﻤﺎ ﮔﺮﻡ ﮐﻪ ﺧﻮﺏ ﻣﯽ‌ﺧﻮﻧﯽ
مامان فتانه
4 اردیبهشت 92 14:01
الهی این دخملی چه بامزست....
مامانی
4 اردیبهشت 92 15:00


مادر و دختر حس قشنگی بین این دوتا هست. امیدوارم همیشه تجربه کنید


ممنونم ازت عزیزم
مامان یلدا و سروش
4 اردیبهشت 92 17:30
قربون این دختر خوشگل برم من. الان دیگه اوج خانومی نشون دادن خودشه. ببوسش عزیزم.


مريم مامان آريا
4 اردیبهشت 92 18:12
سالگرد عروسيتون مبارک انشالله اين شراب عشقتون 70 ساله بشه
عاشق عکسهاي يسنا هستم ببوسش عزيزمو


ممنونم ازت عزیزم.
مامان نیایش
5 اردیبهشت 92 8:43

اَ کِ هییییییییییییییییی

این مامانیت که هنوز آپ نکرده که


مامانی تنبل شده ولی قول میدم شنبه با خبرای خوب میزبان نگاه گرمت باشم
مامان نیایش
7 اردیبهشت 92 8:56
پس کجایی عزیزم میبینی کله ی صبح اومدم سراغتحالا بگو شنبه 24 ساعته هافردا احتمالا بریم چند روزی شمال یه آب و هوایی عوض کنیم بوس بوس


ببخشید دیگخ به خدا نبودم این دو روزه و تهران بودم ولی به خاطر دل تو چشم زودی آپ میکنم... خوش بگذره دریاکنار
مامان آناهیتا
15 اردیبهشت 92 12:09
دمت گرم یسنای نازم با این شیرین زبونیت. دوست دارم.


دم شما هم گرم