یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

زبان دوم

1392/2/8 13:55
نویسنده : مامان الهه
472 بازدید
اشتراک گذاری

چند جلسه ای میشه که کلاس زبانت رو میری و خدا روشکر که خیلی دوست داری. مربی خوبی داری و خیلی خوب تونسته توروجذب کلاس کنه طوری که وقتی میخوایم بریم خونه میگی من دلم برا خانم معلممون تنگ میشه!!  حروف S وA رو یادگرفتی و کلمات مربوط به این دو حرف رو...چیزی که کاملا منو متعجب میکنه سرعت یادگیریته .خیلی بالاست فقط کافیه یه کلمه رو یک بار نشونت بدیم و دفعات بعد خودت به راحتی جواب میدی. کلمه های Spoon,star,sun,sun flower,snail,snake,spider,seal,sink,sock,arrow,apple,apple tree,ant, astronautرو یاد گرفتی و به راحتی بدون نگاه به عکسش میخونی...البته توی تلفظ کلمه آخری مشکل داری ولی خوب حق داری منم هنوز خودم نمیتونم به راحتی تلفظش کنم..عینکامیدوارم علاقه ات همینجوری حفظ بشه.. دوست داری جلوتر از کلاس کلمه های درس بعدی رو یاد بگیری .فلش کارتهات رو میاری هی میپرسی این چی میشه؟ اون چی میشه؟ ولی خوب سعی میکنم تا اونجا که بشه بهت چیزی خارج از کلاس یاد ندم چون دیگه الان باید با کلاس پیش بری هرچند همین الان هم از بقیه جلوتری.. یه چیز دیگه هم که یادگرفتی روزهای هفته است که خیلی خوب حفظ کردی و تلفظ میکنی ولی از اونجایی که روزهای هفته رو به فارسی هم بلد نبودی هنوز معنی هاشون رو به خوبی نمیدونی خوب این هم از اشکالات یادگیری زودهنگام یه زبان دیگه غیر از زبان مادریه...البته این هم خودش شد یه دلیل که روزها با هم اسم روزهای هفته رو کار کنیم تا زودتر یادبگیری.دیگه اینکه اشکال هندسی هم یادگرفتی . تابعدقلبماچبامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان مهبد كوچولو
8 اردیبهشت 92 14:26
سلام به يسنا خانوم باهوشم كه اينقدر تند تند داره زبان ياد ميگيره . خاله جون يه كلمه هايي راحتتر ياد بگير كه من هم بلد باشم اون آخري كه گفتي يعني چي ؟؟؟ عزيزم راستي ميخوام از ته قلبم بهت بگم آي لاو يو خانومي . آفرين به مامان الهه ي ناز كه با حوصله واسه يسنا وقت ميزاره و به كشف استعداد هاي گل دختر مي پردازه . دو تايي تون رو بي نهايت دوست دارم .


سلام مهدیه جونم...خاله جون من خودمم هم تو کلمه آخری مشکل دارم میشه فضانورد . فدات که این همه مهربونی
مامان سونیا
8 اردیبهشت 92 15:39
افرین به این یسنا خانم گل که انقدر باهوشه و زودی میخواد همه چی رو یاد بگیره انشاالله نردبون ترقی رو پله پله بالا بری و همیشه از همکلاسیهات جولو تر باشی و همیشه بهترین باشه عزیزم


ممنونم خاله جون
مامان آبتین
8 اردیبهشت 92 21:31

سلام عزیزم

ماشاالله خیییییییییییلی باهوشی!

خدا حفظت کنه گلم و سلامت باشی

در کنار بابا و مامان مهربونت


مرسییییییییییییییی
مسیحا
8 اردیبهشت 92 22:37
سلام عزیزم، با پست پنج ماهگی آپم زود بیا منتظرم


اومدم
رضوان
8 اردیبهشت 92 22:52
ماشا... به دختر باهوشمون...موفق باشی عسلی


مرسییی
مامان نیایش
9 اردیبهشت 92 8:58
سلام یسنا جون امیدوارم که توی همه مراحل زندگیت همین جوری موفق باشی . یه بوس برای خوشگل خاله


بوس برای شما
مامان مهبد كوچولو
9 اردیبهشت 92 11:56
ديروز كه اومدم نظر گذاشتم ميخواستم بگم اول .... ولي دوباره نميدونم چرا حس كردم اول نيستم . حالا ذوق ديروزم رو دوباره روح مي بخشم و با داد و فرياد هر چه بلند تر ..............
اووووووووووووووووووووووووووول


تو همیشه اولی بانو!!
مامان ترنم
9 اردیبهشت 92 12:44
آفرين به اين دختر باهوش و زرنگ. و آفرين به ماماني كه اين همه براش وقت ميزاره.

من با اينكه قصد داشتم اسم ترنم رو بنويسم ولي به خاطر كمي وقت و همينطور يه كم تنبلي به ترم بعد موكول شد.
موفق باشي كوچولوي نازنين.


ممنون .. خاله جون یه ترم جدید شروع کردن اگه میخوای ثبت نام کنی بیا زودتر از امروز شروع میشه
رضوان مامان رادین
9 اردیبهشت 92 13:41
ای مادر عزیز، تو بهترین گل واژه هستی، هستی؛ تو غزل لطیف روزگاری؛ تو دیوان محبت هایی؛ تو سرود جویباری؛ تو اقیانوس عشقی؛ تو دفتر رنج های نامکتوبی.پیشاپیش روزت مبارک


ممنونم.روز شما هم مبارک
مامان نسترن
9 اردیبهشت 92 14:23
مامان مهربون وگل , فرشته ای که عشقت مثال نزدنیه.روزت پیشاپیش مبارک. الهی همیشه سالم و پرانرژی باشی
مامان متین
10 اردیبهشت 92 10:17
ماشالله
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 15:07
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به شما دوست عزیزم تبریک میگم
مامان نیروانا
11 اردیبهشت 92 9:19
آفرین الهه جون! بهت تبریک میگم عزیزم. منم خیلی دلم میخواد نیروانا رو کلاس زبان و نقاشی خلاق ببرم. دعا کن تعداد بچه های کلاسشون به حدنصاب برسه و تشکیل بشه. قربون اون انگلیسی صحبت کردنت برم من یسناگلی! همینجور مجسم میکنم و دلم غنج میره. جوووون هزار ماشالا خاله جون! ببینم که مث همیشه میدرخشی
مامان نیایش
12 اردیبهشت 92 10:20
آفرین واقعا آفرین به تو و مامان نمونه ات که اینقدر به فکرته
دخمل با هوشم موفق باشی تو همه مراحل زندگیت که زبان دوم هم بخشی از اونه
منم احتمالا نیایش رو تابستون بذارم کلاس زبان اگه خدا بخواد و خودشم دوست داشته باشه اونجا رو


مرسی گلم.... ایشالا که نیایش جونم همه جا و همه وقت موفق و شاد باشه. خدا کنه دوست داشته باشه و زبان روباهاش شروع کنی
الهام مامان علیرضا
14 اردیبهشت 92 16:48
آفرین به یسنا خانم باهوش
مامانی دقیقا از کی گذاشتید کلاس زبان؟
منم خیلی دوست دارم علیرضا زبان رو از بچگی یاد بگیره.واسش تراشه های الماس و گرفتم ولی هنوز شروع نکردم



ممنون که بهمون سر زدین یسنا تازگی داره کلاس میره یعنی بعد از سه سالگی
مامان آناهيتا
15 اردیبهشت 92 13:43
اي جوووووووووووونم. قربونت برم من زبان دان. فدات بشم من عشقم. كاش بتونم زودتر صداي نازت رو بشنوم. عاشقتم


خاله خجالتم ندین تو رو خدا!!! عاشقتونیم فراوان
مامان سحر
20 خرداد 92 17:17
salam azizmmm...mashalah be yasna joon khoda hefzesh koone...mishe adrese kelas zaban ya on kelasi ke too pooste bala gooftiid ro bhm begiidoo rahnamaeii koniid?mamnoon misham akhe 2khtaram doos dare bere kelas zaban...salamato shad bashiidddddddd


سلام عزیزم چشم حتما میام وبت واست مینویسم