یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

سه سالگی خونه مهر

1393/6/29 15:27
نویسنده : مامان الهه
382 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزها دلشمغولیامون کم نیست...روز و تاریخ به ذهنم نمیمونه واسه همین فراموش کردم که ۲۲شهریور تولد این خونه ات بوده...دوستیهایی که به یمن وجود این خونه ات شکل گرفت الان سه ساله شده و به این دوستیها به خودم میبالم.هرچقدر هم من دیر به دیر بیام و بنویسم ازت باز همین دوستهای خوب چراغ خونه ات رو روشن نگه میدارن...دوستتون داریم مهربونها...

پسندها (6)

نظرات (8)

رضوان
29 شهریور 93 16:00
3 ساله شدن خونه مجازیت مبااارک عسل خاله....دلم حسااابی برات تنگ شده...امیدوارم هر چه زودتر صورت ماهتو ببینم
مامان الهه
پاسخ
ممنونم عزیزم.اینبار هموقسمت نشد همدیگرو ببینیم...دلتنگتونیم
مامان مینا
29 شهریور 93 22:49
سلام عزیزم. راستی که روزا چه زود میگذره. ایشالله روزاتون پر از شادی و خنده باشه
مامان الهه
پاسخ
ممنون.همچنین برای شما
مامان مهدیه
31 شهریور 93 11:19
عزيزم سه ساله شدن اين خونه ي خوش آب و رنگ مبااااارك . سه ساله شدن دوستيهاتون و دوستيهاموون مبارك . اميدوارم كه اين خونه سرتاسرش ژر از مهر و شادي و عشق باشه و همه ي لحظه هاتون به قشنگي در اينجا ثبت بشه . و يه روز شاهد يسناي سفيد پوش باشيم كه عروووووس شده
مامان الهه
پاسخ
ممنون عزیزم تو یکی ازون بهترین دوستانی که به وجودش افتخار میکنم مهدیه عزیزم...این خونه با وجود تو و بقیه دوستای گلم رونق گرفته..گهگداری که کمرنگ میشم عشق شما اینجارو زنده نگه میداره...سراسر عشقی
بانو
31 شهریور 93 12:11
سلام یک مادر نمونه همیشه بله نمی گوید www.banoo.ir/post/1030 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
محمدرهام ومامان سمانه
31 شهریور 93 13:32
مبارکه،صدساله بشه
مامان الهه
پاسخ
مرسی گل بانو
مامان ترنم
1 مهر 93 11:59
مباركه الهه جون. ان شاا.... همه پستهاي اين خونه‌تون پر باشه از شادي و شوق.
مامان الهه
پاسخ
ممنونم لیلاجون...بازم تولد گل دختر مبارک
مامانی
6 مهر 93 8:39
فکر میکردم کامنت گذاشتم اینجا عزیز دلم الهه خوبم قلمت همیشه پویا و خاطرات یسنات همیشه مانا بنویس که خوب می نویسی تو این خونه ی مهر دوستتون دارم عزیزم
مامان الهه
پاسخ
متشکرم عزیز دل
مادر اميرحسين و اميرعلى
7 مهر 93 18:38
سلام دوست خوب و مهربونم مباركهههههه اميدوارم هميشه از خوشيهاى دختر نازت تو دفترش بنويسى