یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

هفت مقدس

1393/5/7 16:38
نویسنده : مامان الهه
543 بازدید
اشتراک گذاری

چه زود میگذرد اینروزها...چه زود گذشت اولین روزها، اولین تجربه ها، اولین قدمها، اولین دندانها، اولین کلامها، اولین زخم سرزانو...اولین دوستیها، اولین قهر کردنهات...میدانم که خیلی مانده ازین اولین بارها...خوب میدانم تازه اول ِ راه این اولینهاییم دلبندم...  تمام آرزوی من این است که یاد بگیرم و یاد بدهم به تو از لحظه لحظه زندگی لذت بردن را...تمام آرزوی من این است دختر 4 سال و 5 ماهه من...دلم برای لحظه لحظه اینروزهایت تنگ میشود...اینروزهایی که بزرگ شدنت رو تمام قد به رخم میکشی و با هر حرف و هر کارت به من میفهمونی که مامان من دارم بزرگ میشم!!! اینروزهایی که فطرت خداجوی تو به دنبال خدا و نشونه های خدایی میگرده و موقع اذان چادر به سر میشی و برای خودت به هر طرفی که بخواهی می ایستی به نماز...شاید درست هم همین باشد خدا همه طرف هست و تو به هرسو بخوانی میدانم به خدا نزدیک میشوی... 53 ماهه شدنت مبارک نفس...

پسندها (4)

نظرات (5)

رضوان
10 مرداد 93 13:03
53ماهگیت مبارک عسلییییی....جووونم نملز خوندنشو چادر سر کردنش
مامان الهه
پاسخ
ممنون رضوان جون ..
مامانی
10 مرداد 93 13:40
قربون تو عزیزکم 53 ماهگیت مبارک بچه ها دلشون میخواد زودی بزرگ بشن و ما ... ما دلمون تنگ میشه برای تک تک اونلحظه هایی که بزرگ شدنشون برامون خاطره ساخته
مامان الهه
پاسخ
آره واقعا... دلمون تنگ شده براتون عزیزان
مامان فريبا
12 مرداد 93 11:26
پر از حس قشنگ الهه ی من، نوشیدم و سرمست شدم پنجاه و سه ماهگیت مبارک نفس الهه و ما
مامان الهه
پاسخ
ممنون فریبای من
مامان زينب
18 مرداد 93 9:12
53 ماهگيت مبارك باشه يسناي عزيزم. دوست دارم خداجوي كوچولوي خاله.
مامان مهدیه
18 مرداد 93 11:12
عزيزم چقدر زيبا و پر احساس بود .53 ماهگيت مبارك بانوي زمستاني ِ من
مامان الهه
پاسخ
خیلی ممنونم مهدیه جان... همچنان دلتنگتیم