یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

عطر بهار نارنج در کوچه پس کوچه های دل

1393/10/17 13:57
نویسنده : مامان الهه
581 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی ها؛

آرامش مطلقند؛

لبخندشان...

تلألو برق چشمانشان؛

صدای آرامشان...

اصل کار، تپش قلبشان...

انگار که یک دنیا آرامش را به رگ و ریشه ات تزریق میکند...

بعضی ها؛

بودنشان؛

همین ساده بودنشان ...

همین نفس کشیدنشان؛

یک عالمه لبخند می نشاند روی گوشه لبمان...

سایه اشان کم نشود از روزگارمان و من چقدر دوست دارم این بعضی ها رو

 امروز دهمین دور بودن من و بابا محمد به پایان میرسه و وارد یازهمین دور عاشقی میشیم... چه حس قشنگیه هر سال به بهونه این روز قشنگ خاطراتت رو مرور کنی و شیرین بشه کام دلت و با ورق زدنش عطر بهار نارنج روحت رو تازه کنه...از این ده دور نزدیک پنج سالش رو همراهمون بودی و لحظه هامون رو شیرین تر از قبل کردی...لحظه هات همیشه به کام . آرزو میکنم تو هم اهلی کسی بشی که دلش برای تو  بتپه...


 

پسندها (4)

نظرات (6)

رضوان
17 دی 93 16:29
واااای الهه جون تبررریک...شما هم سال 83 ازدواج کردین؟؟؟ چه جالب اخه دقیقا سه هفته دیگه دهمین سال ازدواح ما هم تموم میشه و وارد یازدهمین میشیم ان شاا.. خانواده سه نفریتون...همیشه شاد و خندان و سالم کنار هم پابرجا باشه...و به زودی تبدیل به یه خانواده چهار نفره بشه
مامان الهه
پاسخ
ایشالا شما هم همیشه عاشقانه هاتون مستدام باشه
مامان زهرا
18 دی 93 20:00
یک دهه ارزوی من ررای شما سلامتی و عمر با عزت و پیر شدن در کنار هم
مامان الهه
پاسخ
ممنونم
مامان زينب
20 دی 93 7:39
تير ماهين ديگه الهه جون.
مامان الهه
پاسخ
صد البته
مامان مهدیه
20 دی 93 11:12
انشالله كه هميشه عاشق و پيروز و سربلند باشيد و عاشقانه هاتون هميشه اينجا براي خوندن ثبت بشه . تبريك ميگم شروع دور يازدهم رو
مامان الهه
پاسخ
مرسی دوست جونی
H N
21 دی 93 12:00
مبارکه انشالله اين دور به صد سال برسه-اصا انشالله هزارسال بشه
مامان الهه
پاسخ
ممنونم
Kosar
22 دی 93 16:51
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم