یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

تلخی بی پایان

1393/10/18 9:17
نویسنده : مامان الهه
478 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی اتفاقها تلخند ولی ناگزیریم از قبولشون....شیرین نیست ولی هست...رفتن مادربزرگ بابا محمد هم یکی از همین اتفاقای تلخ و بد زندگی بود....زندگی است دیگر تلخ و شیرین بسیار دارد....صبح یکشنبه اتفاق افتاد.. و من دنبال کلمات بودم برای توضیح مرگ به تو... اولش چیزی بهت نگفتم که کجا میریم و چی شده بعد با دیدن بقیه که مشکی پوش بودن و چشمای گریون داشتن فقط بهت گفتم که یادته ننه طوبی(اینگونه صداش میکردیم) مریض شده بود الان فوت شده...و تو فقط نگاهم کردی و گفتی آهان پس رفته پیش خدا...نمیدونم انگار خودت از چینش اطلاعاتی که از جای دیگه گرفته بودی  به این نتیجه رسیدی....و بعدها فقط ذهن پر از سوالت از من پرسید که چطوری میرن پیش خدا با هواپیما؟؟ و من برات توضیح دادم که وقتی کسی میمیره میره پیش خدا. و دیگه هیچی نپرسیدی...

روحش شاد خیلی دوست داشتنی بود

 

 

پسندها (3)

نظرات (14)

بابای ملیسا
18 دی 93 15:19
با سلام . ضمن تبریک به خاطر داشتن وبلاگ زیبا و پر محتواتون ، خوشحال میشم تا از وبلاگ دخترم ، ملیسا ، عشق بابا دیدن کنید . ملیسا منتظر حضور سبز شما تو کلبه مجازی خودش نشسته . راستی ما رو از نظرات خودتون به عنوان یادگاری ماندگار برای آینده فرزند عزیزم محروم نکنید .
مامان سحر
18 دی 93 16:10
روحشون شاد..از دست دادن بزرگترا همیشه خیلی تلخه..اونم از نوع مهربونش
مامان زهرا
18 دی 93 19:57
خدا رحمتش کنه
رضوان
18 دی 93 22:26
خدا رحمتشون کنه
مامان فتانه
19 دی 93 18:12
تشلیت میگم ...غم اخرتون باشه
مامان زينب
20 دی 93 7:46
آخي. مامان بزرگ ها و بابابزرگ ها هميشه بركت هستند. كاش هميشه بودن. خدا رحمتشون كنه.
مامان مهدیه
20 دی 93 11:13
خدا رحمتشون كنه . روحشون شاد و يادشون گرامي . انشالله بقاي عمر بازماندگان و هميشه سالم و تندرست باشيد و زندگيتون پر از شيريني باشه
مامانی
20 دی 93 20:52
آخی عزیزم خدا رحمت کنه مادربزرگ مهربون و دوستداشتنی رو خیلی متاسف شدم برای بچه ها سخته درکش
مادر امیرحسین و امیرعلی
21 دی 93 9:33
روحش شاد تسلیت میگم.
H N
21 دی 93 12:04
خدا رحمت کنه ننه طوبي رو انشالله بقاي عمر شما باشد و روحش در جوار فرزند شهيدش شاد و در آرامش باشند.
مامان ملینا
27 دی 93 12:48
روحش شاد و بقای عمر بازماندگان .روی گل یسنا جون رو می بوسمممممم.
مامان لیلا
28 دی 93 22:00
خدا رحمتشون کنه,روحشون شاد
مامان ترنم
7 بهمن 93 13:08
خدا رحمتشون كنه.
مامان فريبا
8 بهمن 93 11:32
روح ننه طوبای عزیز شاد. ببخش الهه جون زودتر نفهمیدم همدردی کنم باهات.