یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

یک سال و ده ماه

1390/10/7 17:34
نویسنده : مامان الهه
685 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که روزشمار بالای وبلاگت رو نگاه کردم باورم نشد. چه زود میگذره خدایا!!!!  22 ماه گذشته و 2 ماه دیگه تا روز تولدت مونده!!! اصلا باورم نمیشه که دختر کوچولوی من داره کم کم 2 ساله میشه... روزهای شیرینی رو با هم گذروندیم.روزهای تلخی هم داشتیم ولی وقتی به گذشته ها فکر میکنم میبینم که فقط روزهای خیلی خوبش یادمه اولین خنده هات، اولین دمر شدنت، اولین کلمه هات،اولین قدمهای نامطمئنی که برمیداشتی و با هر قدمت بند دلم پاره میشد که مبادا بخوری زمین،اولین اولین اولین.... تا دیروز که اولین جمله ات رو گفتی بدون اینکه من ازت بخوام تکرار کنی وای خدایا نمیدونم به واسطه چه کلماتی شکرگذار این برکت دریا گونه کوچکی باشم که به من سپردی؟؟؟؟؟!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان حسین
7 دی 90 17:49
سلام اگه دوست داشتین به کد 174 هم رای بدین.ممنونم
مامان هامان
7 دی 90 20:09
منم حس شمارو دارم عزیزم خیلی نگرانم این روزا می گذره و بچه ها مستقل می شن و...
مامان متین
7 دی 90 23:59
اره خانمی روزای خوبی که فکر نمی کنم با کلمات بشه به خاطرش از خدا تشکر کرد .ان شالله که همیشه خاطره های خوب براتون به یادگار بمونه.
مامانی درسا
8 دی 90 11:37
این دل مشغولیها بالاترین دلخوشی های مادرانه ماست عزیزم. گذر زمان . گذر سن . شادابی و بزرگتر شدنشون همه همه دلچسب ترین لحظات مادران است . خداوند یسنا و تمام نینی ها رو سالم نگه داره . انشاالله .
رضوان مامان رادین
8 دی 90 14:03
22 ماهگیت مبارک یسنا جون.
mamani helena
8 دی 90 14:52
22mahegit mobarak yasna joonam
آرتین خان
8 دی 90 21:19
مبارک باشه عزیزم عکس هات هم یکی از یکی نازتره خوشگل خانوم
مامان دینا
8 دی 90 22:29
سلام عزیزم .این اولینها همیشه شیرینن.خدا این فرشته کوچولوتونو بهتون ببخشه
مامان محمدرضا
10 دی 90 19:49
چه بزرگ شدی خانمی . ماشالله هراز ماشالله
نرگس
11 دی 90 12:55
وای خدای شکرت که تا اینجا حفظش کردی از اینجا به بعد هم زیر سایه پدر و مادر مهربونش حفظش کن و مواظبش باش یه بوس یسنا جونمو بکن از طرف من
مامان ماهان
13 دی 90 15:04
ای جان چقدر زیبا نوشتی این نگرانی در وجود همه ما هست