یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

تابستان شاد

1393/4/7 13:57
نویسنده : مامان الهه
517 بازدید
اشتراک گذاری

با شروع شدن تابستون و روزهای گرم و طولانیش، یه تجربه جدید داشتی. تو کانون پرورش فکری کودکان که نزدیکه خونه است ثبت نامت کردم تا دو سه روزی رو اونجا سرگرم باشی. برای تو نقاشی داشت و سفالگری که سفالگری رو انتخاب کردی و حالا سه روز در هفته میری کلاس سفال و کلی کیف میکنی...دستای کوچولوت بعضی وقتها تو ورز دادن گل میمونن و توانایی ندارن ولی باز با علاقه کارت رو انجام میدی و کلی مربیت خوشحاله ازتوانایی یادگیریت...بیشتر از همه از قسمت کتابخونه خوشت اومده که با ذوق بین قفسه ها میچرخی و کتاب انتخاب میکنی. هرچند به خاطر کم بودن سنت عضو کتابخونه نشدی ولی مربی بهت اجازه داده که یکی دوتا کتاب با خودت بیاری خونه و کلی مواظبشونی که خراب نشن و دوباره دفعه بعدی دوتا کتاب دیگه میاری...میدونی مامانی وقتی با هم میریم کانون یاد بچگیام میکنم که کل روزهای تابستون رو تو کانون سپری میکردیم و کلی دوست پیدا میکردیم، یادش بخیر...دلم میخواد برای تو هم تجربه کانون، توی ذهنت طلایی باقی بمونه و همیشه با خوشحالی ازش یاد کنی نازنین دخترم...
 

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان مهدیه
7 تیر 93 14:02
اوووووووووووووووووووووووووول
مامان الهه
پاسخ
فداااااااااااات
مامان مهدیه
7 تیر 93 14:08
اي جونممم به اون دستاي ظريفي كه گل ورز ميدن ! آفرين به يسناي گلم كه داره يه تجربه ي جديد ميكنه و بخوبي از پسش بر مياد . هميشه شاد باشي دخترك ناز
مامان الهه
پاسخ
قربونت عزیزم...مرسی از همراهی همیشگیت بانو
مامان و آیلین
7 تیر 93 16:00
سلام عزیزم امیدوارم که حالتون خوب باشه و آفرین به این دختر زرنگ و خوش سلیقه[پاسخ
مامان یسنا کوچولو
8 تیر 93 0:51
الهی خاله فدات بشه....
مامان الهه
پاسخ
خدا نکنه
مامان مینا
8 تیر 93 16:13
چقدر خوبه بچه ها سفال گری کنن دستاشون قوی میشه و تخلیشون شکوفا
مامان الهه
پاسخ
واقعا منم خیلی دوست دارم و براش خوشحالم
مامان و آیلین
10 تیر 93 18:19
سلام عزیزم آفرین به یسنا جون با این سلیقه که سفالگری رو انتخاب کرده و حتماً با همون دستای کوچکش هم از عهده اش بر می یاد از دور می بوسم دختر ناز نازی
مامان الهه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی
13 تیر 93 18:02
وای چه همه پست من چرا عقب موندم وای خوش به حالت که میری کلاس سفال گری اینقدر اینجا دنبال یه کلاس به درد بخور گشتم ولی به دلم ننشستنیایش حوصله اش خیلی سر رفتهکیف کن جیگر تا میتونی از این روزا لذت ببر
مامان الهه
پاسخ
قربونت آخه گیگه هنرمند شدی شما وقت نداری بیای نت خانومی... ایشالا یه کلاس خوب پیدا کنی براش ولی حتما بذارش کلاس خیلی خوبه
مامان زينب
15 تیر 93 14:24
واااااااااااي الهه جان. باورت ميشه منم خاطرات خيلي زيبايي با كانون دارم. جالبه كه از هفته قبل هم آناهيتا داره ميره كانون. اونم سفالگري، قصه گويي، تئاتر عروسكي و كلي كيف و حال. خيلي خوب كردي اين كار و انجام دادي عزيزم. ببوسش
مامان الهه
پاسخ
آخ یه نقطه مشترک دیگه... هم خودمون هم بچه هامونچه عالی چه کلاسهای خوبی برای این سن گذاشتن تو کانون شهر شما اینجا که فقط نقاشی و سفال داشت برای یسنا اینم با کلی خواهش من
مامان ترنم
20 تیر 93 12:58
ترنم هم از وقتي ديده يسنا مي‌ره كلاس سفال همش به من مي‌گه مامان تو چرا كارمند شدي كه نتوني منو ببري كلاس؟
مامان الهه
پاسخ
ای جانم... این بچه ها هم دنیاشئن عجیبه ها.. یسنا میگه کاش مثل مامان ترنم میرفتی سرکار!!!