یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

فوتبال و نقاشی

1393/3/27 18:42
نویسنده : مامان الهه
500 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب ما بین هیجان من و بابا برای بازی اول فوتبال ایران تو جام جهانی و دیدن فوتبال، استعدادت تو نقاشی شکوفا شده بود و حسابی سوپرایزمون میکردی... یه جورایی میخواستی شش دونگ حواسمون رو بهت بدیم شیطونک من... چه نقاشی قشنگی کشیدی و چه چیزایی که نکشیدی ...میذارم خودت ببینی عزیزکم... من که عاشق اون دخترت شدم که یه پاپیون بالای سرش کشیدی و دستاش رو اونطوری با انگشت کشیدی..  این اولین بار بود که این جزییات رو میکشیدی... پروانه و دوچرخه هم برای بار اول بود کشیدی... عاشق کشیدن گلهای قشنگت شدم و اون کوه آتشفشانت کنار درخت گیلاست....تیکه ابری که کشیدی و گفتی یعنی هوا خنکه و گرم نیست... یاد این ضرب المثل افتادم که میگه: سوسکه از دیوار بالا میره مامانش میگه قربون دست و پای بلوریت...

پسندها (11)

نظرات (12)

محمدرهام ومامان سمانه
27 خرداد 93 19:24
ههههههه!!منم توی یکی از پستام دقیقا یاد همین سوسکه افتادم وبرای مخاطبین نوشتم سوسکم خودتونین به نظرمنم نقاشیش خیلی ظریف وعالیه،هزار هزار آفرین به خانم خوشگله مون
مامان الهه
پاسخ
واقعا!!! مرسی از تو دوست خوبم
رضوان
27 خرداد 93 19:41
چه نقاشی قشنگی...جیگرتووووو عسل خاله
مامان یسنا کوچولو
28 خرداد 93 2:26
وای عزیزم.چه نقاشیه خشگلی کشیدی دخملی. بزرگ شدیا ناناز خانوم.بــــــــــــوس.
مامان مهدیه
28 خرداد 93 8:01
آفرين عزيز دلم . به به به يه خانواده ي فوتبالي و يه دختر با استعداد . خيلي همه چيز رو خوشگل كشيدي . مهبد هم اينروزها نقاشي هاش با معني تر شده اميدوارم كه هميشه صفاي كودكي توي نقاشي هات موج بزنه . درست مثل همين نقاشي كه اينقدر به دل ميشينه
مامان الهه
پاسخ
به به به دوست خوبم...دلمون تنگه ها دریاب بانو
مامی کیانا
28 خرداد 93 9:53
من هم خيلي از جزئياتش خوشم اومد مخصوصا او ن دوچرخه به نظر خيلي ملوس مياد كوه آتشفشان همون نارنجيست؟ خيلي زيبا و هنري بود
مامان الهه
پاسخ
مرسی. .عزیزم. آره همون کوه نارنجیه که ازش دود میاد بیرون....
مامانی
28 خرداد 93 13:08
عشقه منه این یسنا خانوم با این هنر دستش فداش خیلی نقاشی قشنگیه دوچرخه اش رو عشق است عزززززززیززززززززززم خداییشش الهه جون اون فوتبال هم ارزش بیدار موندن داشت آخه جیگر ما که تخت خوابیدیم
مامان الهه
پاسخ
ممنون عزیزم... میدونی میدونستم که فوتبال چشمگیری ندارن ولی دلم باز میگفت شاید یه اتفاق خوبی بیفته
مامانی
28 خرداد 93 13:09
البته ارزشش به خلق همین نقاشی یسنا بود که اون موقع همه خستگی ها رو از تنت دور میکرد
مامان الهه
پاسخ
آره واقعا..
مامان مهتاب
29 خرداد 93 21:59
خیلی زیبا کشیدی یسنا جونم "معلومه که خیلی هنرمندی به عمو جونش کشیده
مامان الهه
پاسخ
ممنون. خدا کنه هنرای خوب همه رو یاد بگیره
مامان سونیا
31 خرداد 93 8:29
آفرین به نقاش کوچولوی هنر مند هزار ماشالله چه استعدادی داری جوجه کوچولو واقعا عالیه من که از دیدن نقاشی خوشگل خانم لذت بردم
مامان الهه
پاسخ
ممنون عزیزم..
مامانی
1 تیر 93 10:53
ولی فوتبال دیشبشون خداییش قشنگ بودهر چند که اون گل رو که خوردن سر درد شدم تا نصفه شب خوابم نمیبردبرا همین نمیخوام نگاه کنم این مسابقات رو دیگه
مامان الهه
پاسخ
وای نگو که من تا خود صبح تو خواب بازی رو دیدم و اون لحظه بد گل خوردن ولی خداییش عالی بودن یوز پلنگان ایرانمونهیچ کس انتظار چنین بازی رو نداشت ازشون فوق العاده بودن به امید برد بازی بعدی
m0zhde
1 تیر 93 16:39
naghashiye ghashangiiiiiiiiii
مامان الهه
پاسخ
ممنونم
مامان زينب
15 تیر 93 11:14
منم خيلي وقتا ياد اين ضرب المثل ميفتم الهه جون. فداش بشم با اين نقاشي خوشكلش. عزيزمه.