یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

تو از درون رنگین و پروانه وار باش

1393/3/25 15:02
نویسنده : مامان الهه
545 بازدید
اشتراک گذاری

بعدازظهر یه روز بهاری و گهگداری چندتا قطره بارون... توی فرهنگسرای شهر نمایشگاه عکس برقرار بود و هر کدوم از هنرجوها دوتا عکس داشتن و عمو امیر هم دوتا از کاراش رو ارائه داده بود...یه شروعِ عالی برای عمو... عکسهای قشنگی بودن و آدم لذت میبرد. وسط درگیریهایی که این روزا داریم و بعدا مفصل برات مینویسم یه زنگ تفریح عالی بود...

این یکی از عکسهای عمو بود که اصفهان همونجا که تو ، آب بازی میکنی گرفته بود...

یه عکس دیگه هم بود که خیلی نظرم رو جلب کرد عکس پروانه ای روی ساقه... عکاسش که از همکلاسیهای عمو بود لطف کرد و عکس کوچکی ازون کار رو بهمون داد که حسابی خوشحال شدم و یادگاری خوبی شد. وقتی شعری رو که پشتش نوشته بود خوندم بیشتر از عکس لذت بردم...خالی از لطف نیست که اینجا برات به یادگار بذارم....

پسندها (8)

نظرات (9)

محمدرهام ومامان سمانه
25 خرداد 93 16:58
به به هردوعکس واقعا عالی وبی نظیر بود،دست مریزاد به عمو ودوستش وچه یادگاری شیک وبرازنده ای خیلی خیلی خوشم اومد،مبارکتون باشه یسنا جونمو ببوسین لطفا
رضوان
25 خرداد 93 20:40
وایی واقعا عکس زیبایی بود.چقدر عالی نمایشگاه عکاسی...من عاشق عکاسیم...
مامان فتانه
25 خرداد 93 22:09
چقدر عکس پروانه قشنگ بود واقعا لذت بردم
مامان الهه
پاسخ
خیلی زیبا است..
amirjackie
25 خرداد 93 23:40
vaghan mersi mamane yasna,, zandadashe khobo mehraboonam ,, akshamam be lotfe shoma khob shod
مامان الهه
پاسخ
خواهش میکنم ...برات فردایی روشن آرزو دارم
مامان مهدیه
26 خرداد 93 8:41
به به به . خوشا به سعادتتون كه تونستيد از آثار هنري به اين زيبايي ديدن كنيد . خوندن شعر پشت عكس پروانه خيلي بهم چسبيد . ممنون دوست خوبم كه لذتهاتو با ما قسمت ميكني .
مامان الهه
پاسخ
خوشحالم که خوشت اومد عزیزم... به منم چشبید حسابی... دوستت دارم
مامانی
26 خرداد 93 9:08
شاد و موفق و پپیروز باشید همیشهخیلی قشنگ بود لذت بردم
مامان الهه
پاسخ
ممنونم..
مامان زينب
26 خرداد 93 9:46
واااي الهه جان، عمو امير چقدر شباهت به سهراب سپهري ميده آخ بشه بيام اصفهان آناهيتا رو ببرم آب بازي اين مدلي كيف كنه بچم.
مامان الهه
پاسخ
واقعا؟ تا حالا دقت نکرده بودم ...اااا آره... راست میگیوای من که بیصبرانه منتظر اومدن شما به اصفهانم
مامان مهدیه
26 خرداد 93 10:49
مامان زينب راست ميگه ها من عمو رو بدون ريش ديدم شبيه سهراب سپهري نبود اما اين عكسش خيلي شبيهه
مامان الهه
پاسخ
آره واقعا من خودمم متوجه نشده بودم تا الان که عکس سهراب ر وکنار عکس عمو گذاشتم و دیدم راست میگه
مامی کیانا
27 خرداد 93 9:03
چه كار خوبي كرديد چه چيز بهتر از رفتن به نمايشگاه عكس عكس پروانه هم زيباست