یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

جوجه کوچولو خروسک گرفته

1390/8/28 17:53
نویسنده : مامان الهه
678 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم چندروز پیش یه تب 2 ساعته داشتی و بعدش آبریزش بینی.مثل همیشه فکر کردم از دندونات هستش. ولی خوب متأسفانه اشتباه کرده بودم و شما امروز که از خواب بیدار شدی نفست خس و خس داشت. خیلی نگران شدم. سریع با دکترت تماس گرفتم و ایشونم گفتن سریع بیا. وقتی معاینه شدی فهمیدم که خروسک گرفتی.بمیرم واست که مجبور شدی آمپول بزنی. اینقدر که بیحال بودی،نای گریه کردن نداشتی من به جات گریه کردم. دکتر گفت تا 4 روز طول میکشه ولی خدا کنه که زودتر خوب بشی.

پینوشت:

دکترت بعد از وزن کردنت گفت که وزنت خیلی کمه!! آخه همش 10 کیلو بودی به خاطر همین توصیه کرد که دیگه بهت شیر ندم چون به خاطر وابستگی شدیدت به شیر میلی به غذا نداری. بعد از خوب شدنت پروژه داریم باهم.خدا به خیر بگذرونه!!!!

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله نسرین
28 آبان 90 22:16
الهی بمیرم


خدا نکنه خاله نسرین!!!!یسنا همش سراغت رو میگیره
مامان هامان
29 آبان 90 8:36
خدا کنه زودتر خوب بشه درکت می کنم عزیزم مواظب خودتون باشید

مرسی از لطف شما
مامان متین
29 آبان 90 9:37
ان شالله هر چه زودتر خوب بشی جوجه کوچولو
اینم چند تا بوس، واسه تو نیستا واسه مامانیه که انرزی بگیره و کمک شما کنه تا خوب بشی
بوسای شما این پایینیاست



وای خدامرسی گلم
مامان آراد
29 آبان 90 13:03
سلام خانومی ...الهی بمیرم که خروسک گرفتی..
ازم پرسیده بودی یه راه خانگی وجود داره که خروسکش درست بشه منم از مامانم پرسیدم گفت ((لپه رو خیس می کنیم بعد لهش میکنیم و آبشو میدیم بچه بخوره....در ضمن صبح اول وقت بچه رو میبریم بیرون تا هوا بهش بزنه)).
امیدواریم هرچه زودتر خوب بشه.
در ضمن ما لینکتون کردیم شما هم اگه دوست داشتین میتونین لینکمون کنین..


ممنون از راهنماییت. ما قبلا شما رو لینکیدیم

mamani helena
29 آبان 90 19:31
salam azize khale elahi fadat besham enshala zodtar khob beshi gole man.boossssssss


ممنونم از این همه انرژی مثبت که میفرستین
مونا (مامان النا)
29 آبان 90 19:38
ایشالله زود زود خوب بشی عزیزم
النا هم تازه مریض شد و دو دوره آنتیوبیوتیک خورد
راستی ما به زودی میایم اصفهان پیشتون

النای گل من رو ببوس. خاله جون ما اراک زندگی میکنیم دعا کنین زود زود بیام اصفهان
مامان متین
30 آبان 90 18:48
مامانی جوجوت خوب شده


خدا روشکر خیلی بهتره
مامان متین
1 آذر 90 16:35
عزیزم کوچولوت مثل دختر خودم می مونه و دوست ندارم خدایی نکرده مریضیش طول بکشه خانمی یه وب برای پسر خواهرم درست کردم خوشحال می شم اگه بتونی گاهی بهش سر بزنیاینم آدرسش azizebaba.niniweblog.com
خاطره مامان بردیا
1 آذر 90 19:30
اخیییییییییی عزیزم. انشاءاله زودی خوب خوب شی
مامان یکتا
5 آذر 90 7:57
سلام ممنون که به ما سر زدید انشااله بلا دور باشه و ممنون که برای خواهر کوچیک من دعا می کنید بخدا دق کردم
مامان رادین
5 آذر 90 11:04
سلام خوشمل خانوم خدابد نده.به حرف مامان گوش کن تا زود زود خوب شی. منم شمار ا لینک کردم
مامان هامان
5 آذر 90 11:24
عزیزم یسنا جون بهتره؟ بیا و مارو بیخبر نذار عزیزم
مامان محمد پوریا
5 آذر 90 12:13
سلام الهی زود زود خوب بشی واست دعا میکنم