یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

کودکانه

1390/9/5 15:35
نویسنده : مامان الهه
474 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم تو این یه هفته که گذشت من و شما اکثرا تو خونه بودیم چون خیلی بیحال بودی و هوا هم خیلی سرد بود من میترسیدم دوباره حالت بد بشه. قربونت برم با اینکه سرحال نبودی ولی بازم مهربونیات و شیرینکاریهات رو داشتی و دل من و بابا رو شاد میکردی. اینقدر مهربون شدی و هر چی داری به بقیه هم میخوای بدی که هروقت دارو هم میخواستی بخوری میگفتی بابا!!  و نگران بودی که بابا نخورده و اصرار میکردی که به بابا هم دارو بدم .هر خوراکی دستت بدم یه دونه هم واسه بابا میخوای حتی اگه خونه نباشه(مامان یه کم حسودیش میشه)

         

 

تو این یه هفته که خونه بودیم اینقدر سی دی نگاه کردی که  همه سی دیت رو حفظ شدی با اینکه واست چند تا سی دی خریدیم ولی همش یکی رو نگاه میکنی به قول خودت گوپ  رو فقط میخوای.

(سی دی ما بانی نی  توش یه فیل داره که محکم پاشو زمین میکوبه از اونجا یاد گرفتی میگی گوپ)

از صبح تا شب فکر کنم 6 -7 باری ببینیش.به هر حال خدا رو شکر که این هفته گذشت.

چندتا کلمه جدید هم یادگرفتی: آب میوه رو میگی آب بیله. بادکنک رو میگی باده ده!!!!!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mamani helena
5 آذر 90 15:36
vay az daste in dokhtaraye babayei


میبینی به خدا این همه زحمت بکش بعد باباشونو بیشتر دوست دارن!!!!!!!!!!!1
مامان متین
5 آذر 90 18:36
عوضش می دنی موقع مشکلات فقط سراغ خودت میاد و اون وقت که می تونی بهش کمک کشی کلی ذوق می کنیو به خودت افتخار می کنی که فقط به تو می گه خدا رو شکر که حال کوچولومون خب
مامانی
6 آذر 90 9:23
سلام مرسی منم لینکیدمتون
مامانی سید کوچولو
6 آذر 90 21:39
چه بامزه شده. واقعا مهربون شده البته بیشتر برا باباش